Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@02:55:13 GMT

مادران شهدای کرمانشاه تجلیل می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۹۵۸۰

مادران شهدای کرمانشاه تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، در نشست فرمانده بسیج حوزه ۶ کارمندی امام جعفر صادق(ع) و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه بر سرکشی و تجلیل از مادران شهدای کرمانشاه تاکید شد.

مهدی عبدالمالکی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در این نشست، اظهار داشت: سعی کرده‌ایم با تولید محتوایی لازم در حوزه فرهنگ شهادت و ایثار به ایفای وظیفه خود در تکریم جایگاه شهدا بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برپایی یادواره شهدای شهرداری در اسفندماه و همزمان با روز شهید یکی از برنامه‌هایی است که در نظر داریم در صورت موافقت ستاد مقابله با بیماری کرونا به انجام آن مبادرت نماییم.

عبدالمالکی، اجرای طرح پلاک افتخار را یکی از مهم‌ترین اقدامات در راستای تجلیل جایگاه خانواده معظم شهدا عنوان کرد و تصریح کرد: در سر درب خانواده‌های معظم شهدای شهر کرمانشاه کاشی‌هایی منقوش به نام مبارک شهید نصب خواهد شد.

وی اضافه کرد: همزمان با روز زن، از مادران شهید شهر کرمانشاه تجلیل می‌شود.

فرمانده بسیج حوزه ۶ کارمندی امام جعفر صادق(ع) نیز در ادامه، اظهار داشت: فلسفه وجودی بسیج ادارات خدمت صادقانه به مردم است و تسهیل‌گری در رفع مشکلات محلات شهر با محوریت بسیج باید در راس برنامه‌ها قرار گیرد.

حاج سیروس قاسمی در ادامه با تقدیر از حرکت ارزشمند معاونت فرهنگی شهرداری در چاپ و نصب تمثال شهدای سادات در بلوار طاق‌بستان، خاطرنشان کرد: خانواده شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگر بزرگ‌ترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و سرکشی از آنان رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس را برای مسئولان یادآور می‌کند.

وی افزود: خانواده‌های شهدا و ایثارگران میراثی ارزشمند و الگو برای انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و دیدار از این خانواده‌ها موجب عزت و پالایش روح آنان می‌شود و جا دارد در روز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) به منزل مادران شهدا برویم.

وی تصریح کرد: شهدای ما با گذشت از جان و مال خود از کشورمان و آرمان‌های رهبر انقلاب دفاع کردند و امروز آرامش حاکم بر جامعه را مدیون قطره قطره های خون شهدا هستیم.

قاسمی با ضرورت احداث یادمان شهدا در شهرداری از پارک جنگلی سراب قنبر بعنوان یکی از مناطقی که مستعد این زمینه است یاد کرد.

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه شهدا فرهنگ زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۹۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان

مسئول روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: پیکر پاک شهیدان عباس رمضانی، مجتبی نادر طهرانی و شهید جواد مراثی از شهدای دفاع مقدس که به تازگی تفحص شده اند و همچنین پیکر یک شهید گمنام از فلکه فیض بر روی دستان مردم شهید پرور اصفهان پس از تشییع در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده می‌شوند.

روح‌اله حکیمی‌فرد افزود: هویت پیکر‌های مطهر این شهدا که از شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده‌اند، از طریق پلاک هویت و DNA احراز شده است.


وی گفت: این شهدا  پس از سال‌ها چشم انتظاری خانواده هایشان به آغوش خاک دیار خود بازگشتند.


شهیدان جواد مراثی سال ۶۰ در ۲۲ سالگی در منطقه چذابه، مجتبی نادر تهرانی بسیجی داوطلب سال ۶۳ در هورالهویزه و شهید عباس رمضانی در ۲۰ سالگی در منطقه مهران به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • ۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • رسالت‌ مهم دانشگاهیان، زنده نگه‌داشتن یاد شهداست
  • تجلیل از ۱۰۰۰ پاکبان کرمانشاه در جشن «خداقوت کارگر»
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • برگزاری جشن‌های مادرانه در مساجد برای ترغیب مادران به فرزندآوری
  • شهدا بار دیگر با پیام آزادگی در اصفهان تشییع شدند
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان