Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، به همت مسئولان آموزش و پرورش و شبکه آموزش، تدریس مجازی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹، آغاز شد.

این کار با هدف جبران آسیب وارد شده به وضعیت تحصیلی و یادگیری دانش آموزان انجام می‌شود.

فیلم آموزش دروس مختلف، هر روز در قسمت «پیشخوان» گروه فیلم و صوت منتشر می‌شود و شما می‌توانید در تمام روزهای هفته با مراجعه به این بخش، از فیلم‌های مدرسه تلویزیونی بهره ببرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه، فیلم آموزش کلاس کاربر رایانه پایه دهم رشته گرافیک رایانه شاخه کاردانش را که در تاریخ ۱۳ بهمن از شبکه آموزش پخش شده است، مشاهده می‌کنید.

 

بیشتر بخوانید

دانلود فیلم کلاس نقشه کشی ساختمان پایه دهم مورخ ۱۵ آبان   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   انتهای پیام/  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدرسه تلویزیونی دروس پایه دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۹۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت روز کارگر

یازدهم اردیبهشت، روز کارگر را بهانه‌ای قرار می‌دهیم تا به افق‌های جدیدی در خصوص کار و کارگر بیاندیشیم؛ ما در سال پیش‌رو مهارت‌های جدید را فرا خواهیم گرفت و برای پیشرفت فردی و حرفه‌ای خود تلاش می‌کنیم و اعتقاد داریم همسر و فرزندان پرسنل نیز اعضای خانواده ما هستند و به همین خاطر همواره گروه بهمن را همچون یک خانواده می‌دانیم.

ما ساعات زیادی از شبانه روز را در کنار یکدیگر سپری می‌کنیم. از دردها و شادی‌های یکدیگر تاثیر می‌پذیریم. ماتم یکی از ما، غم تمامی ماست و موفقیت احدی از ما، پیروزی همه ماست. حال به بهانه روز جهانی کارگر می‌خواهیم امروز را مبدا یک پیشرفت در اخلاق حرفه‌ای محیط کارمان قرار دهیم.

این حقیقت که این روزها تولیدات گروه بهمن زبانزد مصرف کنندگان است، ماحصل تلاش و تعهد و عنایت خانواده گروه بهمن به مقوله کار، کیفیت و رضایت مشتریان است. در روز جهانی کارگر این پیروزی‌ها را ارج می‌نهیم و امیدواریم امسال که سال افزایش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده، مسئولیت ما کارکنان گروه بهمن بیش از پیش سنگین است. در پایان ضمن خدا قوت به کارگران گروه بهمن و خانواده ایشان، این روز را گرامی می‌داریم و آرزوی بهروزی برای یکایک شما عزیزان داریم.

سلامت، موفق و پایدار باشید
محمد محمدی

دیگر خبرها

  • خودآگاهی و شناخت اجتماعی برای هدایت تحصیلی نیاز است
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • پیام تبریک مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت روز کارگر
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش‌آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • خداحافظی شوکه کننده سلنا گومز با ۴۲۹ میلیون کاربر
  • گزارش‌های غیررسمی: بیش از ۴۰ میلیون ایرانی همچنان کاربر اینستاگرام هستند
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • ارائه مشاوره دقیق برای جذب دانش آموزان به رشته ریاضی
  • مبنای بسیاری از علوم، ریاضی و فیزیک است
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت