Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران  جوان، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم تجدید میثاق اعضای هیئت دولت با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امام خمینی(ره) منطق روشن و راه روشن داشت و امام ما باور بر سنت های الهی، خدا باوری و مردم باوری داشت، امام خمینی(ره) باعث عزت مسلمانان در جهان شد؛ امام(ره) ما خداباوری و مردم باوری و خود باوری داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: امروز اگر کسانی فقط بخواهند با چند جمله و تمجید و موزه و چند عکس و عبارت امام را خلاصه کنند، ظلم به امام و راه و مکتبش است.

رئیس مجلس بیان کرد: امام یک حقیقت بود و یک زندگی واقعی و ملموس را در جهان پیش پای همه ما گذاشت؛ امام با این منطق اسلام را در این مقطع از تاریخ احیا و مسلمین را عزیز کرد.

قالیباف افزود: امام(ره) به ما یاد داد که اگر بر راهش مصمم و پایبند باشیم، با رژیم تا دندان مسلح و منحوس پهلوی و قدرت طلبان و مستکبران جهانی، می‌توان ایستاد و مبارزه کرد و نتیجه گرفت.

وی اظهار کرد: اگر امروز در اداره کارهایمان چالش داریم و مردم در زندگی روزمره خود کم و کاستی‌هایی را تحمل می‌کنند به دلیل فاصله گرفتن از مسیر امام است. او به محرومان اعتقاد داشت و تلاش می‌کرد باری از دوش زحمتکشان و مزدبگیران و کارگران بردارد؛ امام به قشر محروم جامعه توجه داشت و برای عدالت نهیب می زد و تلاش می‌کرد.

رئیس مجلس تصریح کرد: امروز در هر جایی ضعف و اشکال داریم ریشه در فاصله گرفتن از افکار و مکتب امام(ره) دارد؛ در نتیجه برگشت به راه و مکتب امام(ره) مسیر موفقیت یکایک ماست؛ امروز انقلابی کسی است که در مسیر حل مشکلات مردم گام بردارد. ما به عنوان یک مجلس انقلابی که این نام را از مقام معظم رهبری گرفته‌ایم، باید سنگربان این راه و مکتب امام باشیم و اگر کلام رهبری را تحقق دهیم، مجلس انقلابی باید بر خدا محوری و مردم باوری و خودباوری منطبق باشد.

قالیباف گفت: امروز گرد هم آمدیم که مجموعه هیئت رئیسه مجلس انقلابی و روسای کمیسیون‌ها با آرمان‌های امام بیعت کنیم تا طوری عمل کنیم که شرمنده مردم عزیز و فردای قیامت مدیون شهدا و امام شهدا نباشیم و خدمتگزاری خوب برای مردم شویم؛ همچنین رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی ایشان را عملی کنیم و تفسیرمان از انقلابی بودن را چنین بدانیم که باید ایرانی قوی داشته باشیم و تک تک ایرانیان قوی باشند. این باید هدف‌گذاری ما باشد و در مسیر پیشرفت و عدالت گام برداریم و کارآمدی دین در اداره جامعه را به عنوان فلسفه کارما و امام را به منصه ظهور برسانیم.

رئیس مجلس بیان کرد: امام(ره) فقه را از کنج حجره ها به دل مردم آورد و ما باید فرهنگ قرآن و اهل بیت را در کارمان وارد کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف دهه فجر 22 بهمن رئیس مجلس مکتب امام امام ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۰۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیزش دانشگاهیان اروپا و آمریکا نشانه بیداری اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان مرزی آستارا با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام جعفرصادق (ع) اظهار کرد: با استناد به حدیثی از آن امام بزرگوار، به بیان ویژگی‌های اخلاقی لازم برای سعادت انسان پرداخت.

امام جمعه آستارا مسأله غزه و فلسطین را مسأله اول امروز جهان خواند و گفت: خیزش دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها به عنوان نخبگان علمی جامعه در آمریکا و اروپا و استرالیا بر علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی نشانه آگاهی و بیداری انسان‌های با وجدان عالم در مقابل ظلم و بی عدالتی موجود در دنیا است.

وی حرکت امروز جوانان غربی بر علیه رژیم خبیث و غاصب صهیونیستی را نتیجه نامه‌های ۱۰ سال پیش رهبر معظم انقلاب به نوجوانان و جوانان آمریکا و اروپا دانست و گفت: نسلی که آن روز مخاطب این نامه‌ها بودند امروز با شناخت و اراده در مقابل ظلم ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام باقری ارومی تصریح کرد: در آخرالزمان ظلم و فساد به دست بشر تمام دنیا را فرا خواهد گرفت و انسان به حالت یأس و نا امیدی خواهد رسید افزود: بعد از این ظلم و نا امیدی، فرج و گشایش با ظهور منجی و موعود الهی حاصل خواهد شد و امروز جامعه بشری به آن نقطه رهایی نزدیک است.

وی با توجه به آثار و دستاوردهای عملیات وعده صادق که هنوز هم دشمنان را به اعتراف و اذعان به قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران وادارد می‌کند تأکید کرد: پس از عملیات وعده صادق نظامی، اکنون نوبت عملیات وعده صادق اقتصادی است.

حجت‌الاسلام باقری ادامه داد: باید پایگاه‌های جنگ اقتصادی دشمن بر علیه نظام جمهوری اسلامی و مراکز فساد اقتصادی در اربیل، و اتاق‌های سیاه دلار فردایی و دلار تلگرامی با یک عملیات دقیق اقتصادی مورد هدف قرار گیرد و همه فعالیت‌های تحریمی و تخریبی بر علیه اقتصاد کشورمان را بی اثر کنیم.

امام جمعه آستارا در پایان با اشاره به تذکرات قبلی در خصوص مرمت و بازسازی راه‌های روستایی گفت: همانطور که در چند ماه گذشته تذکر دادم راه‌های روستایی به هیچ وجه مناسب و شایسته مردم و نام نظام جمهوری اسلامی نمی‌باشد و موجب شرمساری مسؤولان در نزد مردم است.

وی تصریح کرد: در مراسم افتتاح بلوار شورا تذکری را به برخی اعضای شورای شهر دادم و اینجا هم تأکید می‌کنم خدمت به مردم بر اساس عملکرد مشهود است و با ژست و نمایش نمی‌توان ادعای مردمی بودن کرد.

حجت الاسلام باقری ارومی خطاب به شوراهای روستاها گفت: گزارشات موثق داریم که در بسیاری از روستاها و دهستان‌ها اعضای شورا مانع انجام فعالیت‌های عمرانی و صرف بودجه‌ها و هزینه‌ها در مسیر درست و قانونی آن می‌شوند.

وی از مسئولان ذیربط خواست تا نوع رفتار و عملکرد اعضای شوراهای شهر و روستا را به خوبی مورد دقت و بررسی قرار دهند و در انتخابات سال آینده در تأیید صلاحیت آنان حتماً لحاظ کنند تا افراد خائن که مانع پیشرفت کشور می‌شوند فرصت ورود به شورا را پیدا نکنند.

کد خبر 6095751

دیگر خبرها

  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است
  • مولد سازی در گناوه باید با در نظر گرفتن مصلحت شهر باشد
  • خیزش دانشگاهیان اروپا و آمریکا نشانه بیداری اسلامی است
  • پلیس مفتخر به حمایت مردم فهیم و انقلابی است
  • تمایل شدید محافظه کاران انگلیس برای فاصله گرفتن از سوناک
  • مجلس آینده نقاط قوت مجلس یازدهم را تقویت کند
  • باید در حوزه تولید و اقتصاد تسهیل‌گر باشیم
  • تکریم زائران ایرانی در مدینه به خاطر حمله به اسرائیل
  • فرماندهان آینده ارتش انقلابی در مکتب معلمان خود پرورش می‌یابند