Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@22:51:28 GMT

حضور باقری در تمرین استقلال (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۰۳۴۲

هافبک مغضوب کادرفنی استقلال، پس از بخشیده شدن از سوی فکری، در تمرینات تیمش شرکت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از یک روز تعطیلی، تمرین تیم استقلال جهت آمادگی برای دیدار مقابل نساجی، در مجموعه ورزشی تهرانسر از ساعت ۱۰ با صحبت‌های محمود فکری سرمربی استقلال آغاز شد.


در تمرین امروز، فرشید باقری هافبک آبی پوشان که چند هفته پیش و پس از برگزاری دربی تهران از سوی محمود فکری از تیم کنار گذاشته شده بود، حضور پیدا کرد و پس از خوش و بش با کادرفنی و هم تیمی هایش، در تمرین شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


روز گذشته بود که با اعلام رسمی باشگاه استقلال، این هافبک دفاعی آبی پوشان از سوی کادرفنی و مدیریت باشگاه بخشیده شد. باقری چند هفته پیش به دلیل آنچه که انجام یک سری رفتارها در تمرینات عنوان شده بود، از تمرینات تیم کنار گذاشته شده بود.


او حتی پس از دیدار مقابل فولاد، از کادرفنی تیم نیز درخواست کرد رضایت نامه اش را صادر کنند تا از جمع آبی پوشان جدا شود ولی در نهایت در استقلال ماندگار شد.

استقلال تهران فرشید باقری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران فرشید باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۰۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی خطیر: کادرفنی شایسته‌ای داریم؛ هوادار دیروز، امروز و فردای استقلال هستم!

علی خطیر پس از برکناری‌اش از مدیرعاملی استقلال پیامی منتشر کرد.

طرفداری | علی خطیر سرانجام از مدیرعاملی استقلال برکنار شد.

علی خطیر پس از پایان همکاری با استقلال در پیامی نوشت:

به نام تنها دادگر هستی. هواداران عزیز استقلال ایران با سلام؛ امروز، پس از ۱۰ ماه پرفشار که به عنوان نماینده شما عزیزان در ساختمان آبی فعالیت داشتم، خدا را شاکرم که با تلاش های شبانه روزی مجموعه استقلال و کادرفنی شایسته، بازیکنان متعصب و حمایت شما عزیزان، در نبردی بزرگ در آستانه کسب عنوان ارزشمند دیگری در ویترین پرافتخار باشگاه محبوب مان هستیم.

با تبریک و آرزوی موفقیت برای تیم مدیریتی جدید و مجموعه بزرگ هلدینگ خلیج فارس، از هم اکنون برای ۵ فینال باقیمانده، هم قسم می شویم تا به زودی هلهله و غریو شادی آبی های متعصب، همه جا طنین افکن شود.

از همه همکاران در صف و ستاد، از اهالی رسانه تشکر می کنم و از همه هواداران طلب حلالیت دارم که اگر قصوری در این مدت بوده، بر من ببخشایند.

با نهایت احترام و ارادت

علی خطیر

هوادار دیروز، امروز و فردای استقلال عزیز

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • باشگاه پیشنهاد سرمربی را پذیرفت/ تمرین استقلال با حضور هواداران
  • تمرین استقلال با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • علی خطیر: کادرفنی شایسته‌ای داریم؛ هوادار دیروز، امروز و فردای استقلال هستم!
  • تمرین جمعه استقلال با حضور تماشاگران
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال
  • انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!