Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@16:11:12 GMT

بسیج طلاب خراسان رضوی ۴۸۰۰ بسته معیشتی توزیع کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۰۵۰۷

بسیج طلاب خراسان رضوی ۴۸۰۰ بسته معیشتی توزیع کرد

حجت الاسلام سید احمد حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برنج، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، عدس، لوبیا قرمز، نخود و سویا از جمله اقلام بسته‌های معیشتی است که بین نیازمندان توزیع شد.

وی با بیان این که ارزش میانگین هر بسته سه میلیون ریال است افزود: بسته‌های یاد شده با کمک قرارگاه مواسات استان خراسان رضوی به یاد سپهبد شهید سلیمانی تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی گفت: طلاب و روحانیون بسیجی این استان تاکنون نزدیک به ۱۰۰ هزار ماسک و بیش از ۱۶۰ هزار "گان" بهداشتی در چهار کارگاه تولید کرده اند.

بنا بر آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون یک میلیون و ۴۱۷ هزار و ۹۹۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۷۰ تن  از بیماران مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۷ هزار و ۹۵۹ تن رسیده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا مشهد شهر مشهد اقشار حاشیه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشهد شهر مشهد ویروس کرونا مشهد شهر مشهد اقشار حاشیه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سازمان بسیج مستضعفان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۰۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم

آبله مرغان افراد را در هر سنی تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ اما بیشتر کودکان را درگیر می‌کند. این ویروس به‌راحتی از افراد مبتلا به آبله مرغان به افرادی که تابه‌حال به این بیماری مبتلا نشده‌اند یا اینکه واکسینه نشده‌اند سرایت می‌کند.

به گزارش تجارت نیوز، اگر یک نفر به آن مبتلا شود، حدود ۹۰ درصد از افرادی که به او نزدیک‌اند و در برابر این ویروس مصون نیستند نیز به این بیماری مبتلا می‌شوند. این ویروس راه‌های انتقال زیادی دارد و قدرت مسری بودن آن تا حدی است که حتی با یک تماس کوچک هم منتقل می‌شود. ویروس واریسلا زوستر همچنین باعث بروز بیماری به اسم زونا می‌شود.

در صورت بروز علائم آبله مرغان به پزشک مراجعه کنید. اما رژیم غذایی مناسب برای آبله‌مرغان چیست؟

لبنیات

انبه

موز

عصاره قلم

سبزیجات تازه

سیر

زنجبیل (مقدار کم)

زردچوبه

ماست

بستنی

کلم‌بروکلی، کلم‌پیچ، اسفناج

تخم مرغ

لوبیا

دمنوش‌های گیاهی

سیب

در کل غذا‌هایی که سیستم ایمنی بدن را قوی‌تر می‌کنند و در عین حال برای فرد حساسیت هم ایجاد نمی‌کنند، بهترین منابع غذایی هستند. اما قبل از مصرف این نوع غذا‌ها با پزشک مشورت کنید.

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • ۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • علم و فناوری به عنوان مولفه‌های مهم قدرت محسوب می‌شوند+فیلم
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت