Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-04@22:39:39 GMT

میلیچ در تهران قرارداد جدید امضا می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۰۵۸۰

صراط: هروویه میلیچ مدافع کروات تیم فوتبال استقلال که به بهانه عدم پرداخت مطالباتش ایران را ترک کرده بود، در پی مذاکرات مدیران استقلال با او، اعلام کرد که تنها با شرط امضای قرارداد جدید به ایران بازمی‌گردد.

به گزارش ایلنا، مذاکرات این بازیکن با مدیران باشگاه استقلال از زمانیکه تهران را ترک کرد آغاز شد و ادامه داشت تا در نهایت طرفین در هفته گذشته به توافق دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحالیکه شایعه شده بود این بازیکن با کادرفنی وارد چالش شده، اما مشکل تو از نظر مالی بود.

میلیچ که به همراه خانواده‌اش ایران را به مقصد کرواسی ترک کرده بود با اعلام حجت نظری، سخنگوی باشگاه استقلال روی تمدید قرارداد با باشگاه نظر متفاوت داشت که روند مذاکرات موجب شد تا طرفین هم روی زمان و هم مبلغ پس از تمدید قرارداد به توافق برسند.

درحالیکه گفته شد میلیچ روز چهارشنبه، فردا، راهی تهران خواهد شد، اما بازگشت این بازیکن منوط به یک توافق است. پس از اینکه گلایه‌های این بازیکن از نظر مالی مطرح شد، قرار است او به دنبال دریافت بخشی از مطالباتش راهی تهران سود که ظاهراً تا به امروز چنین اقدامی صورت نگرفته است.

در صورت دریافت مبلغ مورد نظر که هنگفت هم نیست، آن زمان میلیچ راهی تهران می‌شود. او در تهران مذاکرات برای تمدید قرارداد را پیش می‌برد و معین شده که این توافق یکساله باشد، اما نیاز به یکسری مذاکرات تکمیلی دارد تا طرفین روی جزئیات هم به توافق برسند چرا که نظری اعلام کرده بود روی رقم و مدت قراردارد جدید از پیش توافق صوت گرفته است.

با این اوصاف بعید به نظر می‌رسد میلیچ برای بازی مقابل نساجی مازندران در دسترس باشد و البته قابل پیش بینی است که او در مسابقه هفته پانزدهم بتواند تیمش را در آخرین مسابقه تیم فصل اول همراهی کند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ورزش فوتبال استقلال میلیچ صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۰۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: پیشنهاد جدید در مذاکرات قاهره بهتر از قبل است/ نتانیاهو مانع توافق می‌شود

یکی از اعضای جنبش حماس با اشاره به اینکه این جنبش خواهان رسیدن به توافق است گفت که پیشنهاد کنونی که در مذاکرات قاهره دریافت کردیم، بهتر از پیشنهادهای قبلی است.

به گزارش ایسنا، حسام بدران، از رهبران جنبش حماس در اظهاراتی گفت که این جنبش در مساله مذاکرات با جدیت تعامل می‌کند و خواهان رسیدن به توافقی است که به رنج و مشکلات مردم فلسطین پایان دهد.

وی در گفت‌وگو با شبکه الجزیره خاطرنشان کرد: نتانیاهو و کابینه تندرو او به طور عامدانه از رسیدن به توافق آتش‌بس ممانعت می‌کنند. محاسبات نتانیاهو با امور شخصی وی و آینده‌ سیاسی‌اش مرتبط است و به رسیدن به توافق اهمیت نمی‌دهد.

این عضو ارشد حماس افزود: آنچه در این دور از مذاکرات قاهره به ما پیشنهاد شد بهتر از پیشنهادت قبلی است.

بدران تاکید کرد: با دولت آمریکا ارتباط مستقیم نداریم بلکه از طریق واسطه‌ها با آن در ارتباط هستیم. دولت آمریکا بیطرف نیست بلکه در جنگ علیه ملت ما شریک است.

وی در بخش دیگری گفت: ما خواستار ورود ترکیه و روسیه به عنوان ضامن هرگونه توافق با رژیم اسرائیل شدیم.

رسانه‌های صهیونیستی ساعاتی پیش جزئیات پیشنهاد آتش بس پیشنهاد شده به جنبش حماس را منتشر کردند.

آن‌ها اعلام کردند که این توافق سه مرحله‌ای و ۱۲۴ روزه است.

در آخرین جزئیات مربوط به مذاکرات قاهره برای تبادل اسیران و آتش‌بس در غزه رسانه‌های مصری تاکید کردند پیشرفت قابل توجهی در مذاکرات بر سر آتش‌بس و توافق تبادل اسیران در نوار غزه حاصل شده است.

پیش از این کانال خبری قاهره به نقل از یک منبع بلندپایه گزارش داد که هیئت امنیتی مصر که در روند مذاکرات اسرائیل و حماس میانجی‌گری می‌کرد در مورد بسیاری از موارد اختلاف نظر به یک چارچوب توافقی دست یافته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مفاد جدید آتش‌بس منتشر شد/آزادی۱۰۰۰ فلسطینی مقابل۳۳ اسیر اسرائیلی
  • حماس: پیشنهاد جدید در مذاکرات قاهره بهتر از قبل است/ نتانیاهو مانع توافق می‌شود
  • جزئیات توافق پیشنهاد شده به حماس؛ سه مرحله در ۱۲۴ روز
  • الجزیره از پیشرفت در مذاکرات آتش‌بس غزه خبر داد
  • جدیدترین موضع گیری حماس درباره مذاکرات آتش بس
  • قرارداد سث رالینز با WWE تمدید شد
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد
  • بلینکن: توافق آتش‌بس باید برای حماس یک «تصمیم آسان» باشد
  • آمریکا در حال کار بر روی یک توافق امنیتی بلندمدت با اوکراین است
  • منتظر پاسخ هستیم و در عین حال دستمان روی ماشه است