Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- اتلتیکو مادرید در لالیگا غیر قابل توقف است. آن ها قدم محکمی به سوی قهرمانی در لیگ اسپانیا برداشتند.
به گزارش آریا، در حال حاضر، در لالیگا تیمی نیست که بتواند اتلتیکو مادرید را متوقف کند. آن ها در صدر جدول اسپانیا قرار دارند و همچنین بیشترین امتیاز کسب شده در اروپا را هم دارند. هیچ تیمی در هیچ یک از پنج لیگ معتبر اروپا، بیشتر از روخی بلانکو امتیاز نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است که صدرنشینان لیگ های دیگر حتی تعداد بازی بیشتری نسبت به اتلتیکو مادرید انجام دادند. کادیز آخرین قربانی شاگردان سیمئونه بود. سرمربی این تیم تازه صعود کرده به لالیگا، در مورد اتلتیکو گفت: اتلتیکو به زمین می آید که با پیروزی از زمین خارج شود. آن ها کارشان را کامل انجام می دهند.  
با پیروزی برابر کادیز، روخی بلانکو به هشتمین پیروزی متوالی خود در لالیگا دست پیدا کردند. در طول این، راه راه پوشان مادریدی 16 پیروزی از 19 بازی که انجام دادند، کسب کردند؛ یعنی 84 درصد از بازی هایشان را با پیروزی به اتمام رساندند. در مقایسه با صدرنشینان دیگر لیگ ها، آن ها بیشترین درصد پیروزی را دارند؛ بایرن مونیخ 73 درصد، میلان 70 درصد، منچستر سیتی 65 درصد و لیل 63 درصد از بازی هایشان را پیروز شدند.
دفاع اتلتیکو مادرید مثل یک دیوار و خط حمله این تیم مثل یک ناوشکن عمل می کند. آن ها مثل همیشه در طی سال های اخیر، عملکرد دفاعی خوبی داشتند و فقط 10 گل در 19 بازی خوردند. در لیگ های دیگر، منچستر سیتی (13 گل خورده) و لیل (15 گل خورده) در رتبه های بعدی هستند. در خط حمله، آن ها از کمترین فرصت ها، بیشترین استفاده را می کنند. به طور میانگین از هر 5.33 شوت، روخی بلانکو یک گل زده است. بایرن مونیخ، نزدیکترین تیم به مادریدی ها است. باواریایی ها به طور میانگین از هر 5.4 شوت، یک گل به ثمر می رسانند. هنوز بازی های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است اما بسیاری، اتلتیکو مادرید را از الان قهرمان لالیگا می دانند.
آن ها در بازی عقب افتاده خود پیروز شوند، به رکوردی دست پیدا می کنند که تنها یک بار برایشان اتفاق افتاده است. شاگردان دیگو سیمئونه به 50 امتیاز نیم فصل را به پایان می رسانند؛ درست مثل فصل 2013/14 که قهرمان شدند. به نقل از مارکا، عملکرد اتلتیکو مادرید در این فصل، بسیار شبیه به عملکردشان در فصل 2013/14 که منجر به قهرمانی روخی بلانکو در لالیگا شد، است؛ حتی می توانند در این فصل، تمام آمارها را هم بهبود ببخشند. آن ها در فصل 2013/14، تمام بازی های خود بین هفته 24 تا 35 را با پیروزی پشت سر گذاشتند. این در حالی است که آن ها، در این مقطع از فصل هفت پیروزی پیاپی کسب کردند. در واقع اتلتیکو مادرید، پس از باخت در دربی شهر مادرید، تمام بازی های خودش را پیروز شده است.
اگر به همین روندشان ادامه دهند، اتلتیکو مادرید برای یازدهمین بار قهرمان لالیگا می شود؛ البته کار ساده ای نیست. آن ها راه تیم ژوزه مورینیو (رئال مادرید 2011/12) و تیتو ویلانوا (بارسلونا 2012/13) را طی می کنند.
اتلتیکو مادرید در 18 بازی این فصل، عملکرد فوق العاده ای داشته است. 15 برد، 1 باخت (مقابل رئال مادرید) و 2 تساوی (هوئسکا و ویارئال) کسب کردند. بنابراین آن ها در وضعیتی هستند که سی و دومین قهرمانی رئال مادرید که با 100 امتیاز به دست آورد را تکرار کنند. بدون شک، آن ها قادر خواهند بود که رکرود خودشان را بهبود ببخشند. رکورد اتلتیکو مادرید، کسب 28 برد در فصل 2013/14 بود.
رویارویی با خط دفاع اتلتیکو مادرید، بزرگترین سردرد برای مهاجمین است. روخی بلانکو به لطف درخشش مدافعین و یان اوبلاک، در این فصل تنها 8 گل دریافت کرده است. هدف دروازه بان اسلوانیایی بهبود رکورد خودش در فصل 2015/16 است. او در آن فصل با 18 گل خورده، جایزه زامورا را گرفت. عجیب نخواهد بود که این اتلتیکو مادرید، رکورددار کمترین گل خورده در لالیگا شود. در حال حاضر، این رکورد در دست رئال مادرید است که در فصل 1931/32، تنها 15 گل دریافت کرده بود.
اگر لیست پیچیچی  را ببیند، در صدر لیست نام لوییس سوارز با 14 گل قرار دارد. او یکی از بازیکنان مهم روخی بلانکو در این فصل به شمار می رود و با فرم خوبش، اتلتیکو مادرید را در صدر جدول نگه داشته است. در دیدار امشب (یکشنبه) مقابل کادیز، بریس کرد و یکی از گل های او از روی ضربه آزاد بود. او در این مورد گفت: در بارسلونا، وقتی لیونل مسی در تیم بود، ضربات آزاد را نمی زدم اما قبل از آن در لیورپول و تیم ملی، چند بار از روی ضربه آزاد گل زده بودم. در اتلتیکو روی این ضربات، تمرین کرده بودیم و در این دیدار، شانسم را امتحان کردم. من به تیم کمک می کنم اما در کنارش، سعی می کنم از لحظات و بازی لذت ببرم.  
کادیز؟ ما می دانستیم که کادیز تیم سر سختی است و کار را برای ما در زمین دشوار می کند. آن ها با وجود بازیکنان با کیفیتی که داشتند مثل نگردو، روی سانترها و ارسال ها کار تمرکز کرده بودند.  
هشتمین پیروزی پیاپی؟ این یعنی تیم به خوبی کار کرده است و در تلاش هستیم تا به اهدافمان برسیم.  
رسیدن به رکورد 100 امتیاز در پایان لیگ؟ این ها اعداد و ارقام مهمی هستند که به پیشرفت ما کمک می کنند. ما در این بازی، چند بازیکنمان را در اختیار نداشتیم و اما بقیه بازیکنان خوب عمل کردند.  


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لالیگا شاگردان سیمئونه اتلتیکو مادرید رئال مادرید روخی بلانکو گل خورده فصل 2013 14 مثل یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۰۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

10 گل برتر رئال مادرید، قهرمان لالیگا در فصل 2023/24 / فیلم

رئال مادرید شب گذشته با برتری مقابل کادیز و با توجه به شکست بارسلونا در خانه ژیرونا به مقام قهرمانی رقابت های این فصل لالیگا دست یافت.

دانلود (43.8MB)

دیگر خبرها

  • توخل: پیروزی در برنابئو غیرممکن نیست؛ سرمربی بایرن مونیخ با نتایج قضاوت می‌شود
  • جام قهرمانی ۲ بار به رئال‌‌ مادرید اهدا می‌شود!
  • اتلتیکو درها را باز کرد: خداحافظی ژوائو با بارسا
  • تنها باشگاهی که به رئال تبریک نگفت
  • سزار منوتی، سرمربی قهرمان جام جهانی 1978 درگذشت
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • پاکو خنتو، اسطوره‌ای که به تنهایی از اتلتیکو مادرید جام لالیگا برده است!
  • طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند
  • جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز
  • 10 گل برتر رئال مادرید، قهرمان لالیگا در فصل 2023/24 / فیلم