Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@16:36:51 GMT

رونمایی از دیوار نگاره تمثال شهدا در سمنان

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۰۷۹۳

رونمایی از دیوار نگاره تمثال شهدا در سمنان

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: با اجرای طرح نقاشی دیواری، تمثال شهیدان گرانقدر و والامقام «حسن شاطری»، «محسن فخری زاده» و «قاسم سلیمانی» بربلندای سمنان خواهد درخشید.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، محمودرضا دارایی از آغاز نقاشی دیواری تمثال سه شهید والامقام در میدان نماز بر روی دیوار فرمانداری شهرستان سمنان خبر داد و اظهار کرد: شهرداری سمنان به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی بیشتر شهروندان با شهدای بزرگوار، نقاشی دیواری را در دستور کار خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص تأثیر این آثار هنری در شهر سمنان اظهار کرد: با توجه به اینکه نقاشی دیواری یکی از مؤثرترین راه‌های زیباسازی در سطح شهر محسوب می‌شود که اهدافی چون افزایش زیبایی بصری و نشاط اجتماعی به شهروندان را دنبال می‌کند.

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با بیان اینکه پاسداشت قهرمانان بی‌بدیل عرصه ایثار و شهادت و فرزندان رشید این آب و خاک، بدون شک باعث مستحکم‌تر شدن رشته پیوند نسل جوان با پیشینه پرافتخار ایران اسلامی و تقویت فرهنگ ایثار در جامعه خواهد شد، افزود: تلاش برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم و انتقال پیام و آرمان شهدا به نسل‌های بعد، یکی از وظایف مسئولان و خدمت گذاران مردم در عرصه مدیریت شهری است.

وی در خصوص این نقاشی دیواری خاطرنشان کرد: این پروژه در ۲۴۰ متر مربع مساحت توسط نقاش هنری در حال اجرا است.

دارایی خاطر نشان کرد: در سال‌های گذشته تمثال سردار شهید قاسم سلیمانی، «شهید شاطری» و «شهید محمد اخلاقی»، «شهید دریادار محمد همتی»، «شهید موسوی» و… بر دیوارهای شهری نقاشی شده است و این روند در سال‌های آتی ادامه پیدا خواهد کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهدا سمنان نقاشی دیواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۰۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام جمشیدپور در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: نخستین برنامه پیاده‌روی خانوادگی ویژه کادر سپاه و بسیج و سپس همایش حکمت مطهر در راستای آشنایی با مبادی فکری شهید مطهری به شکل استانی و در همه شهرستان‌ها است.

وی تأکید کرد: غبارروبی مزار شهدا، ۱۹ مسابقه کتابخوانی ویژه کارکنان و بسیجیان از دیگر برنامه‌ها است و بسیج جامعه زنان نیز مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب عفاف و حجاب شهید مطهری ویژه بانوان بسیجی برگزار خواهد کرد.

معاون عقیدتی و سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری یادواره شهدا با محوریت شهید تقی بهمنی، تجلیل از فعالان عرصه جهادی ویژه فرهنگیان، برگزاری ده لیگ ورزشی، حضور دانش‌آموزان و معلمان در نماز جمعه، برگزاری نشست‌های بصیرتی و حلقات میانی ویژه صالحین، تجلیل از خانواده شهدا و راویان پیشکسوت، دیدار مربیان و هادیان عقیدتی و سیاسی با امام جمعه همدان و نماینده ولی فقیه برنامه‌های دیگری است که در این هفته برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091308

دیگر خبرها

  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا