Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با صدور احکام جداگانه‌ای، رؤسای انجمن‌های پنج رشته ورزشی این فدراسیون را منصوب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، هادی بشیریان رؤسای انجمن‌های ترای اتلون (ورزش سه‌گانه) تکواندو، شمشیربازی، تیراندازی با کمان و دوومیدانی این فدراسیون را منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، فضل‌الله باقرزاده به‌عنوان رئیس انجمن شمشیربازی، مهدی گودرزی به‌عنوان رئیس انجمن ترای اتلون (ورزش سه‌گانه)، غلامرضا شعبانی‌بهار به‌عنوان رئیس انجمن تیراندازی با کمان، اصغر رحیمی به‌عنوان رئیس انجمن تکواندو و روح‌الله دایی به‌عنوان رئیس انجمن دوومیدانی منصوب شدند.

باقرزاده عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و رئیس فدراسیون شمشیربازی، گودرزی عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور و رئیس فدراسیون ترای اتلون (ورزش سه‌گانه)، غلامرضا شعبانی‌بهار عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی و رئیس فدراسیون تیراندازی باکمان و روح‌الله دایی عضو هیئت علمی دانشگاه قم و رئیس هیئت ورزش‌های دانشگاهی استان قم هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: عضو هیئت علمی دانشگاه عنوان رئیس انجمن ورزش های دانشگاهی رئیس فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۰۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه رئیس دانشگاه میبد به رؤسای تعدادی از دانشگاه‌های آمریکا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در پی دستگیری صد‌ها دانشجوی حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا توسط پلیس آمریکا، دکتر عباس نیک‌نژاد رئیس دانشگاه میبد در حمایت از دانشجویان دستگیر شده و جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین به رؤسای چندین دانشگاه آمریکا از جمله دانشگاه اوهایو، دانشگاه اِموری، دانشگاه کلمبیا و... نامه‌ای ارسال کرد.
متن نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا در کشور آمریکا بدین شرح است:

پروفسور مینوشه شفیق عزیز
رئیس دانشگاه کلمبیا

خبر تاسف بار دستگیری تعدادی از دانشجویان دانشگاه شما توسط پلیس، باعث نگرانی شدید شده است. دانشجویان باید بتوانند روحیه عدالت خواهی خود را آزادانه بیان کنند. رژیم غاصب اسرائیل بیش از ۳۴۰۰۰ انسان بی گناه از جمله هزاران کودک و هزاران زن را عمدا به قتل رسانده است. دانشجویان نمی‌توانند این همه ظلم را تحمل کنند. همانطور که هیچ انسان آزاده‌ای نمی‌تواند تحمل کند.

نمی‌دانم چگونه حاضرید این صحنه‌های دلخراش را ببینید و سکوت کنید.

دنیا از شما به عنوان یک دانشمند انتظار دارد که این جنایات را محکوم کنید و به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید. سزاوار نیست، دانشجویان را به دست پلیس بی رحم انداخت.

لطفا به احترام انسانیت، برای آزادی همه دانشجویان، پیگیری کنید و شخصا به آنها گل تقدیم کنید.

لطفا، فراموش نکنید که شما در مصر متولد شده اید.

ارادتمند
دکتر عباس نیک نژاد
رئیس دانشگاه میبد
میبد، ایران

دیگر خبرها

  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • نامه رئیس دانشگاه میبد به رؤسای تعدادی از دانشگاه‌های آمریکا
  • ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی