Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدير عامل منطقه ويژه اقتصادي و فرودگاه بين المللي پيام گفت: با عقد تفاهم نامه اي فرهنگيان البرزي از تسهيلات پروازي از جمله تخفيف و تقسيط پروازها برخوردار مي شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نادر ثناگو مطلق در حاشيه بازديد مدير كل آموزش و پرورش البرز از منطقه ويژه اقتصادي و فرودگاه بين المللي پيام با اشاره به توسعه مسيرهاي پروازي از اين فرودگاه افزود: هدف اين است كه با توسعه اين پروازها مردم استان و منطقه بتوانند هر چه بيشتر از اين خدمات بهره گيرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه كرد: در اين بين و با توجه به نقشي كه  آموزش و پرورش و به خصوص معلمان در سازندگي كشور و تربيت آينده سازان اين مرز و بوم دارند ، منطقه در نظر دارد تا با ارايه تسهيلاتي در قالب تفاهم نامه سهم خود را در ارايه خدمات به اين قشر ايفا كند.


ثناگو مطلق تخفيف و تقسيط پروازهاي مسافري فرودگاه بين المللي پيام را از جمله اين خدمات عنوان و خاطرنشان كرد: همچنين اين ظرفيت در منطقه وجود دارد كه برخي از كالاهاي مورد نياز كه توسط واحدهاي صنعتي مستقر در منطقه توليد مي شود در قالب همين تفاهم نامه در اختيار تعاوني آموزش و پرورش استان قرار گيرد.


وي در بخش ديگري از سخنان خود به تهيه تبلت براي دانش آموزان نيازمند توسط مركز نيكوكاري پيام اشاره و اظهار داشت: با آغاز شدن فصل مدارس اين مهم به صورت جدي در برنامه هاي پيام قرار گرفته و تاكنون چندين دستگاه تبلت به اين دانش آموزان اهدا شده است.
ثناگو مطلق ادامه داد: بنا داريم تا تهيه تبلت براي دانش آموزان نيازمند را تا پايان فصل مدارس ادامه دهيم.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام فرودگاه پیام البرز فرودگاه پیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۱۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات راه‌اندازی تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رضا نصیری افزود: راه اندازی آموزش‌های هوانوردی و خلبانی و تاکسی هوایی (ایرتاکسی) اولویت فرودگاه منطقه‌ای این شهرستان در سال جاری است.

وی اضافه کرد: با توجه به امکانات و زیرساخت‌های لازم این فرودگاه برگزاری دوره‌های آموزش هوانوردی و خلبانی از طریق مسئولان مربوطه در دست پیگیری است که با راه اندازی آنها تعداد پروازها و جایگاه فرودگاه گناباد افزایش می‌یابد.

تاکسی‌های پرنده تا یک سال دیگر در دبی مسافر می‌گیرند

فرماندار گناباد ادامه داد: به موازات برقراری دوره‌های آموزش هوانوردی، راه اندازی رشته‌های مرتبط در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد نیز از طریق مسئولان این دانشگاه در سطوح کشوری به عنوان یک اولویت مهم در حال پیگیری است.

نصیری با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری مذهبی و وجود تعدادی از بقاع متبرکه و مرقد برادران امام رضا (ع) در گناباد و از طرفی قابلیت‌ها و زیرساخت‌های گردشگری سلامت، بیان کرد: راه اندازی تاکسی هوایی در این مسیر موجب رونق بیشتر فرودگاه منطقه‌ای گناباد و منطقه خواهد شد.

او با اشاره به پتانسیل‌های اقتصادی و صنعتی و معدنی و کشاورزی گناباد تصریح کرد: می‌توان از فرصت راه اندازی فرودگاه این شهرستان برای تبدیل گناباد به عنوان بندرخشک و بارانداز کالای شرق کشور استفاده کرد که این مساله در رونق اقتصادی منطقه نقش مهمی دارد.

فرماندار گناباد تاکید کرد: افزایش تعداد پروازهای فرودگاه گناباد از یک روز به ۲ تا ۳ روز در هفته در دست بررسی است.

نصیری اظهار کرد: این مسائل در قالب یک طرح در دست تهیه و جهت بررسی بیشتر و اتخاذ راهکارهای مقتضی به وزیر راه و شهرسازی و شرکت فرودگاه‌های کشور ارسال می‌شود.

کد خبر 848609 برچسب‌ها دبی گناباد هواپیما - فرودگاه ایران خبر مهم خودرو - تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس مشهد

دیگر خبرها

  • معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور از کدام مشکلات گفتند؟
  • جزئیات راه‌اندازی تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد
  • ۹۰ هزار معلم جدید، اول مهر به مدارس می‌روند
  • پردیس های فرهنگیان خراسان جنوبی تبدیل به دانشگاه می شود
  • جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • جذب استعداد درخشان در دانشگاه فرهنگیان
  • استخدام ۵۸۱ نفر در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • معلمان معمار آینده نظام هستند
  •  جذب سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان