Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@04:37:24 GMT

تشدید نظارت بر عرضه گوشت مرغ در خراسان رضوی ضروری است

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۲۳۲۹

تشدید نظارت بر عرضه گوشت مرغ در خراسان رضوی ضروری است

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی اشرفی در نشست کار گروه تنظیم بازار خراسان رضوی گفت: تشدید نظارت بر عرضه گوشت مرغ در سطح عمده فروشی و تولید، توسط بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت ضروری است.

وی در باره توزیع تخم مرغ به نرخ مصوب در خراسان رضوی نیز گفت: از ۱۴ دی ماه تا ۹ بهمن ماه امسال ۲ هزار و ۸۶۱ تن تخم مرغ به قیمت مصوب از طریق دو اتحادیه خوار و بارفروشان و فروشندگان مرغ و ماهی در استان توزیع شده که ۵۵ درصد در مشهد و ۴۵ درصد بین شهرستان‌ها توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشرفی به سهمیه‌های اختصاص یافته از روغن به خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: آخرین سهمیه روغن تخصیص یافته به استان از محل طرح تنظیم بازار دو هزار و ۴۰۰ تن روغن خوراکی بوده که در استان توزیع شده است، همچنین ۵۰۰ تن روغن نیز از طریق اتاق تعاون کشور به تعاونی‌های زیر مجموعه خراسان رضوی اختصاص یافت که بخشی از آن حمل و توزیع شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: سهمیه شکر اختصاص یافته تا پایان امسال برای بخش‌های صنف و صنعت استان از محل طرح تنظیم بازار ۱۱ هزار و ۵۰۰ تن است که توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت در حال توزیع است.

کد خبر 5136309

منبع: مهر

کلیدواژه: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی استانداری خراسان رضوي مشهد گوشت مرغ قیمت مرغ تولید مرغ دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بوشهر شهرستان کرج انقلاب اسلامی ایران شیراز لیگ برتر فوتبال ایران شهرکرد اردبیل خراسان رضوی توزیع شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۲۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد

به گزارش جام جم و به نقل از سایت خبری کمیته امداد، عباس روشن مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر اعلام کرد: از ابتدای سال  1402 نیازسنجی لازم در بین مددجویان این استان انجام و اقدام به تامین و توزیع کالاهای ضروری میان آنها شد که عمده ترین آنها شامل کولر گازی ، یخچال ، مخزن آب و فرش بوده است.   مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر ضمن تقدیر از مساعدت های نوع دوستانه نیکوکاران درزمینه کمک به  تامین لوازم ضروری مددجویان بیان داشت :50 درصد از اعتبارات هزینه شده در این زمینه از اعتبارات دولتی و 50 درصد دیگر نیز از محل کمک های مردمی و مساعدتهای انسان دوستانه هم استانی های عزیز بوده است.   روشن در ادامه افزود:  باعنایت به قرار گرفتن در آستانه فصل گرما در سال جاری تامین تعداد 1200 دستگاه کولرگازی در دستور کار این استان قرار گرفته که با همیاری و همکاری سپاه پاسداران استان  تا پایان اردیبهشت ماه جاری تحویل مددجویان معزز خواهد گردید.

دیگر خبرها

  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • نجات اقتصاد کشور در سایه نوآوری رقم می‌خورد
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • در سال‌های اخیر فعالیت‌های پژوهشی با هدف کمک به امنیت غذایی کشور بوده است
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • ۱۵ درصد گوشت قرمز خراسان رضوی توسط عشایر تولید می‌شود
  • توزیع ۳۶۰۰ دستگاه لوازم سرمایشی و گرمایشی بین مددجویان بوشهری
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر