Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیش، نگینی در دل خلیج زیبای فارس - اخبار بازار -

در سال‌های اخیر کیش به یکی از مناطق گردشگری داخلی تبدیل شده است و به خاطر شرایط منطقه آزاد بودن آن در تمام سال از شلوغی خاصی برخوردار است. بسیاری از مسافرین هنگام رزرو هتل‌های کیش به مشکل برمی‌خورند، زیرا رزرو آن‌ها باید خیلی زودتر انجام شود. با وجود هتل‌های بسیاری که در کیش وجود دارد دیگر نباید نگران اقامت در کیش باشید، البته اگر می‌خواهید هتل مورد نظر خود را برای سفر انتخاب کنید، بهتر است زودتر برای رزرو هتل کیش اقدام کنید تا با ظرفیت تکمیل هتل مواجه نشوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکثر افراد تنها چند هتل را در کیش می‌شناسند که یا معروف هستند یا توسط تور گردشگری انتخاب و معرفی شده است. در ادامه این مطلب به معرفی هتل‌های کیش خواهیم پرداخت و امکانات چند هتل 5 ستاره کیش را شرح می‌دهیم.

رزرو هتل در جزیره کیش

در این جزیره بیضی شکل که قدمتی دیرینه دارد، هتل‌های بسیاری وجود دارد که از امکانات مختلفی برخوردار هستند. رزرو هتل کیش می‌تواند از طریق رزرو آنلاین، تماس تلفنی یا انتخاب تور گردشگری انجام شود.

هتل‌های 5 ستاره در کیش، میزبان شما در تمام ایام سال

همانطور که گفته شد هتل‌های کیش از امکانات مختلفی برخوردار هستند، و این امکانات و کیفیت با ستاره، رتبه بندی شده است که یک استاندارد جهانی است. در زیر چند هتل 5 ستاره کیش معرفی خواهد شد:

هتل پانوراما، یکی از تازه‌ساخت‌ترین هتل‌های کیش

هتل پانوراما کیش در بلوار رودکی واقع شده است و در سال 1398 به بهره‌برداری رسید. این هتل با 15 طبقه و 267 واحد اقامتی مدرن، یکی از بهترین موارد هتل کیش است. دسترسی آسان به مراکز خرید و مکان‌های دیدنی جزیره، یکی از نکات مثبت اقامت در این هتل می‌باشد. ساعت تحویل اتاق راس ساعت 14 و ساعت تخلیه، ساعت 12 است. همچنین این هتل خارج از محدوده طرح ترافیک قرار دارد. از دیگر امکانات این مجموعه می‌توان به رستورانی با ظرفیت 200 نفر، کافی شاپ، پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت 60 خودرو، اینترنت رایگان، استخر و غیره اشاره کرد.

هتل مارینا پارک کیش، با نمای سواحل مرجانی

این هتل کیش با داشتن 5 ستاره، یکی از زیباترین هتل‌های کیش است که در سال 1390 افتتاح شد. در دو طرف این هتل، ساحل مرجانی و زیبای خلیج فارس وجود دارد و یکی از اولین ماریناهای ایران به حساب می‌آید. نزدیکی این هتل به مکان‌های دیدنی مانند پارک دلفین‌ها، باغ پرندگان، بازار مرجان و بسیاری از مکان‌های دیگر از مزایای این هتل است. هتل مارینا با 186 اتاق و 2 طبقه، با ظرفیت رستوران 200 نفر و داشتن پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت 100 خودرو، دارای استخر رایگان برای افراد مقیم در این هتل است. اقامت در این هتل با طبیعت بسیار دیدنی را حتما به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

هتل شایان کیش، مجلل‌ترین هتل در جزیره کیش

هتل شایان، در سال 1354 افتتاح شد و تاکنون یکی از با کیفیت‌ترین هتل‌های کیش به حساب آمده است. این هتل در 4 طبقه با 191 اتاق، یکی از لوکس‌ترین هتل‌های کیش است، که به مراکز دیدنی مانند شهر زیرزمینی کاریز، شهر باستانی حریره و کشتی یونانی بسیار نزدیک است. این هتل با داشتن رستورانی با ظرفیت 250 نفر، پارکینگ سرپوشیده کوچک، استخر رایگان، مجددا در سال 1390 بازسازی شد و امکانات بیشتری به آن افزوده شده است.

هتل ترنج، تنها هتل روی آب کیش

هتل ترنج کیش، با طراحی بسیار زیبا در سال 1394 روی آب‌های خلیج فارس احداث شد تا به یکی از زیباترین مکان‌های اقامتی در این جزیره تبدیل شود. این هتل در دو فاز، یکی با طراحی بته جقه روی آب و دیگری در خط ساحلی بنا شده است. اقامت در این هتل زیبا واقعا لذت‌بخش خواهد بود و می‌توانید ساعت‌ها به تماشای دریا بنشینید، غروب و طلوع آفتاب را مشاهده کنید. هتل ترنج با 100 اتاق، رستوران با ظرفیت 300 نفر، پارکینگ رایگان و همچنین استخر برای افراد مقیم در هتل، می‌تواند لحظات به یاد ماندنی برای شما بسازد. البته برای اقامت در هتل ترنج کیش باید حداقل دو شب رزرو انجام شود.

هتل بین‌المللی کیش، با مناظر به یاد ماندنی

این هتل تازه تاسیس با 13 طبقه بنا و 342 واحد اتاق و سوئیت در سال 1396 افتتاح شد. موقعیت مکانی این هتل باعث شده است تا دسترسی به امکانات جزیره کیش بسیار آسان باشد و با مناظر دریا و ساحل می‌تواند لحظات به یاد ماندنی در ذهن شما بسازد. ظرفیت رستوران این مجموعه 200 نفر است و دارای پارکینگ با ظرفیت 27 خودرو می‌باشد. استفاده از استخر برای مهمانان مقیم رایگان است. همچنین برای اقامت در این مورد از هتل‌های کیش نیاز است تا حداقل 2 شب را رزرو کنید.

هتل ایران، قلب جزیره کیش

این هتل 5 ستاره در قلب جزیره کیش واقع شده است و دارای دو برج مجزا در 7 طبقه و 128 اتاق است که در سال 1393 احداث شد. از امکانات این مجموعه می‌توان به رستوران با ظرفیت 250 نفر، استخر سرپوشیده، پارکینگ با ظرفیت 20 خودرو، سالن ورزشی و امکان اجاره خودرو اشاره کرد.

 

به راحتی و در چند دقیقه هتل موردنظر را رزرو کنید

اقامت در جزیره زیبای کیش می‌تواند با لحظات بسیار خوشی همراه باشد که انتخاب یک هتل با کیفیت در به یاد ماندنی‌تر شدن اقامت کمک بسزایی خواهد کرد. در سایت اقامت 24 می‌توانید تمام این هتل‌ها را بررسی کنید و برای  رزرو هتل  به روش آنلاین اقدام کنید. هنگام رزرو هتل سعی کنید به امکانات آن و نزدیکی به مکان‌های دیدنی جزیره دقت کنید. اقامت 24 به خاطر سابقه بالا در امر رزرو هتل‌های ایران، به دلیل داشتن مشتریان بیشتر، قراردادهایی با هتل‌ها عقد می‌کند تا با ارائه تخفیف بتواند رضایت خاطر مسافر را جلب کند.

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ترین هتل های کیش یاد ماندنی جزیره کیش رزرو هتل هتل ترنج هتل کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۲۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور لاکچری قالیباف در هتل بزرگ تهران /پشت پرده مهمانی مجلل برای منتخبان مجلس دوازدهم / هزینه یک شب اقامت در گراند هتل چند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هتل بزرگ تهران، چهارشنبه و پنج‌شنبه این هفته را میزبان منتخبان مجلس دوازدهم است. ضیافتی که از ۲۴ ساعت مانده به برگزاریش خبرساز شده و داد منتقدان محمدباقر قالیباف را بلند کرده است.

بنا به روایت فراز، اگرچه ظاهرا منتخبان با هدف آشنایی با روند حضور در مجلس و وظایف نمایندگی به این گردهمایی دعوت شدند، اما اخبار غیر رسمی حکایت از این دارد معاونت اجرایی مجلس اقامتی لاکچری و با برنامه‌های غیر معمول پارلمانی زیر تابلو انتخاباتی شانا برایشان تدارک دیده است.

مراسم آشنایی با وظایف نمایندگی در ادوار قبل نیز برگزار می‌شد و منتخبان برای اسکان و جایابی و آموزش‌های اولیه به دعوت مجلس گرد هم می‌آمدند. این بار، اما گردهمایی تفاوت‌ها مهمی با دوره‌های پیشین دارد؛ منتخبان یک ماه زودتر و به شکل بسیار مجلل‌تری مورد استقبال قرار گرفتند. تاجایی که حتی راننده در اختیار نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده که در نوع خود بی‌سابقه است و این امکان پیش از این فقط برای منتخبانی بود که کار خود را به شکل رسمی به عنوان نماینده مجلس آغاز می‌کردند.

به نظر می‌رسد تیم قالیباف با اسکان لاکچری و خارج از عرف منتخبان مجلس دوازدهم در مرکز پایتخت درصدد نمک‌گیر کردن آن‌ها برای اخذ رای به ریاست مجدد قالیباف بر مجلس هستند، آن هم از جیب بیت‌المال و به اسم آموزش منتخبان.

بررسی‌های فراز نشان می‌دهد که هزینه یک شب اقامت در هتل بزرگ تهران ۴ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان است که با توجه به تعداد منتخبان و دو شب اقامت آن‌ها عدد سر بزرگی خواهد بود.

البته این همه ماجرا نیست و اطلاعات دیگری که به فراز رسیده نیز نشان می‌دهد که هدف مستتر در گردهمایی ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ماه هتل بزرگ تهران، ضیافت تعیین ریاست در هتل بزرگ تهران است که اهداف انتخاباتی دور دومی‌ها را هم دنبال می‌کند.

چه کسانی پشت گردهمایی گراندهتل هستند؟

برگزارکننده مراسم این دوره به روال و سیاق ادوار مجلس معاونت اجرایی مجلس است که مسئولیت اسکان و جانمایی منتخبان و البته آموزش اولیه آن‌ها را دارد؛ بنابراین عملا دفتر رئیس مجلس با ریاست محمد جواد شوشتری، علیرضا شریفی معاون اجرایی قالیباف است و سیدضیا نورالدینی جانشین معاون اجرایی برگزار کننده این ضیافت دو روزه هستند.

گفته می‌شود که نورالدینی بیشترین تماس‌ها را با منتخبان داشته است. به گفته منتخبان و کسانی که سابقه حضور در ادوار مجلس را داشتند این بار اسکان و پذیرایی در هتل بسیار مجلل‌تر از ادوار سابق بوده است و تماس‌های بیشتری هم با آن‌ها گرفته شده. به همه زنان و مردان منتخب در هتل بزرگ تهران دعوت به حضور و اقامت شده‌اند.

لابی گری پیش از اعلام موجودیت فراکسیون‌های سیاسی مجلس دوازدهم

براساس داده‌های موجود به نظر می‌رسد که قالیباف و تیم او تلاش دارند تا پیش از آغاز به کار رسمی مجلس دوازدهم و تشکیل رسمی فراکسیون‌های سیاسی، روی موج منتخبان نورسیده و عدم شناخت آن‌ها از سازوکارهای درون پارلمانی استفاده کنند تا سبد رای او از همین حالا تثبیت شود. چراکه پس از افتتاح مجلس تشکیلات چارچوب‌مندی و قوام یافته مثل فراکسیون‌ها شکل خواهد گرفت و رایزنی‌ها مشخص و درون پارلمانی خواهد بود و احتمالا نیروهای موسم به انقلابی باید در فراکسیون انقلاب گرد هم آیند و به تصمیم‌گیری بپردازند. جایی که ممکن است کار برای رایزنی و لابی چندان راحت نباشد. این در حالی است که به گفته یکی از منتخبان به غیر از اسکان و تخصیص خودرو هر رویداد دیگری در گرهمایی نمایندگان غیرطبیعی است و در دوره‌های پیشین وجود نداشته است.

نشست با حدادعادل همزمان با گردهمایی گراندهتل

با توجه به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در آینده نزدیک، ضیافت ریاست مجلس رنگ‌وبوی انتخاباتی هم دارد. گفته شده که همزمان با گردهمایی، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) نشستی در مسجدی نزدیک به هتل استقرار منتخبان مجلس تدارک دیده شده که قرار است محمدباقر قالیباف و غلامعلی حدادعادل در آن سخنرانی کنند. این در حالی است که شانا لیست واحدی هم برای دور دوم انتخابات مجلس تهران نداده و به نظر می‌رسد که در تلاش برای تصاحب کرسی‌های باقی‌مانده و البته مدیریت هیات رئیسه مجلس به واسطه گعده‌های غیررسمی است.

ضیافت گراند هتل تهران اهداف فراتری از آشنایی نمایندگان با مجلس و اسکان آن‌ها را دنبال می‌کند و در ادامه تقلا برای کسب کرسی ریاست مجلس دوازدهم است که از نوروز امسال آغاز شده بود. با این همه باید دید که سرنوشت کرسی‌های باقی‌مانده مجلس چه خواهد شد و کدام گروه در این گعده‌ها و لابی‌های غیررسمی سرانجام دست بالا را به دست خواهد آورد.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901580

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • رزرو هتل تفلیس ارزان یا لوکس؟
  • اقامت حدود چهار هزار تبعه خارجی مجاز در استان کرمانشاه
  • رزرو بلیط هواپیما و مقایسه قیمت با سفرمارکت
  • با رزرو تور کیش، این نمایشگاه‌های جذاب جزیره را در 1403 از دست ندهید
  • درجا زدن فدرال رزرو آمریکا نردبان طلای جهانی شد
  • فریادهای خانواده‌های اسرای اسرائیلی مقابل مقر اقامت بلینکن
  • با تور سریلانکا به کدام شهرها سفر می‌کنیم؟
  • فریاد‌های خانواده‌های اسرای اسرائیلی مقابل مقر اقامت بلینکن
  • مانور لاکچری قالیباف در هتل بزرگ تهران /پشت پرده مهمانی مجلل برای منتخبان مجلس دوازدهم / هزینه یک شب اقامت در گراند هتل چند؟