Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیواره سازی نهر و هدایت آب های سطحی، جدول گذاری و پیاده روسازی، خرید ماشین آلات عمرانی و خدماتی زباله و برف روب و ....هفت پروژه دهیاری ها بخش مرکزی است که به صورت متمرکز در روستای سادات محله افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر که به نام " انقلاب اسلامی، عدالت اجتماعی، اقتصاد مقاومتی ، جهش تولید " نامگذاری شده است، هفت پروژه دهیاری های بخش مرکزی به صورت متمرکز در روستای سادات محله( صیدرمحله) بخش مرکزی این شهرستان به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

احداث دیوار حفاظتی نهر روستای سادات محله به طول ۲۵ متر و ارتفاع ۲ متر توسط دهیاری این روستا با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید که سنگ فرش این مسیر در دستور کار بعدی دهیاری قرار دارد و هدف از این کار ساماندهی رودخانه ها با هدف جلوگیری از واردشدن خسارات سیلاب های احتمالی به منازل مسکونی واقع در روستا و پایین دست آن است.

 

هدایت آب های سطحی روستای کوشالشاه بخش مرکزی شهرستان لنگرود به طول ۲۰۰ متر است که ۱۵۸ متر آن لوله گذاری شده است.


دیواره سازی نهر و هدایت آب های سطحی، جدول گذاری و پیاده روسازی، خرید ماشین آلات عمرانی و خدماتی زباله و برف روب و ..... هفت پروژه دهیاری ها بخش مرکزی است که به صورت متمرکز در روستای سادات محله با حضور فرماندار لنگرود و دیگر مسئولان شهرستان افتتاح شد.

 

 

پایان پیام/167

منبع: شبستان

کلیدواژه: احداث دیوار حفاظتی لنگرود دهه فجر پروژه دهیاری سادات محله بخش مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۲۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از افتتاح پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین‌شهر با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در سالروز گرامیداشت آزادسازی خرمشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، هاشم علایی اظهار کرد: با توجه به آغاز عملیات کلنگ‌زنی روشنایی نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر در پایان سال گذشته، خوشبختانه در کمتر از دو ماه از آغاز عملیات اجرایی آن، شاهد خرید تجهیزات، تیرگذاری و پایان پروژه روشنایی معابر این نواحی صنعتی هستیم که این موضوع، نشان از کار و تلاش جهادی در شرکت شهرک‌های صنعتی استان دارد.

وی افزود: برای اجرای این پروژه، اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است تا ضمن روشنایی معابر، میزان ضریب امنیت در این نواحی صنعتی افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری با حمایت از واحدهای تولیدی امکان‌پذیر است و با اجرای پروژه‌های عمرانی و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز، تلاش می‌شود، زمینه حضور سرمایه‌گذاران و رونق تولید و اشتغال در استان فراهم شود.

کد خبر 751143

دیگر خبرها

  • ۳۰۷ کالای راهبردی نفتی شناسایی‌ شد/ ۷ پروژه در محله نهایی سازی
  • پروژه‌های عمرانی و زیست محیطی نصف جهان در صف افتتاح
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز عملیات دیوارکشی اطراف آرامستان شیخ شهاب‌الدین (آزادان)
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی