Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@08:51:59 GMT

پارلمان بحرین: قطر در انجام تعهداتش جدی نیست

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۳۰۱۱

پارلمان بحرین: قطر در انجام تعهداتش جدی نیست

رئیس کمیته امور خارجه پارلمان بحرین در سخنانی قطر را به عدم جدیت در عمل به تعهداتش متهم کرد.

به نقل از المیادین، محمد السیسی البوعینین، رئیس کمیته امور خارجه، امنیت و دفاع پارلمان بحرین در جریان دیدار با عبد اللطیف بن راشد الزیانی، وزیر خارجه کشورش با اشاره به آشتی با قطر اظهار کرد: بحرین همچنان "حسن نیت" از خود نشان می‌دهد و به بندهای توافقنامه العلا عربستان به عنوان گامی برای حل و فصل مسائل مرتبط با قطر پایبند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اما طرف قطری هنوز جدیتی از خود برای عمل به تعهداتش نشان نداده است.

البوعینین در ادامه گفت: طرف قطری به تعهداتش و در رأس آنها جبران خسارات برای آغاز مرحله جدید ثبات منطقه‌ای و یکپارچگی مورد نظر خلیج (فارس) پایبند نیست.

عربستان، مصر، بحرین و امارات متحده عربی در ۵ ژوئن ۲۰۱۷ تمام روابط دیپلماتیک خود با قطر را قطع و علیه این کشور تحریم‌های اقتصادی اعمال کردند. این کشورها قطر را به حمایت از گروه‌های "تروریستی" متهم کردند.

قطر نیز اتهامات این کشورها را رد و اعلام کرد که هیچ درخواست مغایر حقوق بین‌المللی را نخواهد پذیرفت. این بحران با تلاش‌های کویت در چهل و یکمین نشست شورای عالی شورای همکاری خلیج فارس پایان یافت و کشورهای مذکور محاصره کننده قطر را لغو کردند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۳۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات پارلمان کودک مورد پیگیری قرار می گیرد

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت:بدون شک مطالبات پارلمان کودک، یادداشت شده و مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، داوود قربانی پیش از ظهر امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در اولین جلسه پارلمان کودک در سال ۱۴۰۳ و پاسخ به درخواست اعضای این پارلمان در حوزه مباحث مدیریت شهری مرتبط با کودکان اظهار کرد: شهردار اراک از نزدیک شنونده مطالبات پارلمان کودک بوده و این مطالبات پیگیری خواهد شد.

وی افزود: از پارلمان کودک شورای شهر ششم انتظار داریم موارد و مسائل خارق‌العاده و کارهای جدید را در دستور کار خود قرار دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک تصریح کرد: بدون شک مطالبات پارلمان کودک، یادداشت شده و مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن کودکان غزه هم گفت: همانطور که مطلع هستید، کشور فلسطین و باریکه غزه مورد تهاجم استکبار جهانی و اسرائیل کودک کش قرار گرفته است، بنابراین از پارلمان کودک درخواست دارم با صدور بیانیه اقدامات ددمنشانه این رژیم را محکوم کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک خاطرنشان: پارلمان کودک شایسته است یک بیانیه و یا یک متن فاخر در برای حمایت از کودکان مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم کودک کش اسرائیل صادر کند.

کد خبر 750077

دیگر خبرها

  • نطق تماشایی نماینده بلژیک در پارلمان اروپا درباره حمله ایران
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به بندر ایلات
  • حمله پهپادی گروه بحرینی به اسرائیل
  • حقوق روسای اتحادیه اروپا چقدر است؟
  • حمله مقاومت اسلامی بحرین به بندر ایلات برای اولین بار
  • عملیات مقاومت اسلامی بحرین علیه «ایلات» برای نخستین بار
  • مطالبات پارلمان کودک مورد پیگیری قرار می گیرد
  • نطق‌ شنیدنی در پارلمان اروپا درباره حمله ایران به اسرائیل
  • هشدار وزیر خارجه انگلیس درباره پیامدهای تروریستی خواندن سپاه
  • مخالفت وزیر خارجه انگلیس با اقدام علیه سپاه