Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌عسکر جمشیدی دوشنبه در حاشیه بازدید از مراکز اقامتی میان‌مدت ترک اعتیاد مواد مخدر با تقدیر از کسانی که دلسوزانه در این حوزه فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: انتظار داریم معتادان خودمعرف به‌منظور ترک مواد مخدر از ابتدای تصمیم تا ترک کامل مواد مخدر و بازگشت به آغوش جامعه و خانواده به‌درستی و با برنامه‌ریزی مناسب تحت حمایت دستگاه‌های متولی قرار گیرند و از هر اقدامی که به فرایند ترک آن‌ها و بازگشتن به شرایط عادی کمک می‌کند، دریغ نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شیراز بیان کرد: مسوولان باید زمینه ترک را در چارچوب قانون فراهم‌ کنند؛ اما افراد دچار اعتیاد، اصل هستند و خود باید به‌صورت حقیقی خواهان برگشتن به زندگی عادی خویش باشند.

وی با تأکید بر اینکه بازدید و نظارت از مرکز ترک اعتیاد باید به صورت مداوم انجام خواهد شد، ابراز داشت: اعتیاد به هر گونه مواد مخدر نه تنها خانواده‌ها بلکه جامعه را با مشکلاتی مواجه کرده و باید به طور جدی به آن رسیدگی شود.

جمشیدی با تاکید بر اجرای برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و تقویت اراده معتادان در بازگشت به جامعه و استفاده نکردن از مواد مخدر افزود: تخلف یک مرکز را نباید به پای دیگر مراکز نوشت؛ اما با توجه به حساسیت‌ها هیچگونه تخلفی در این حوزه قابل اغماض نیست، همانگونه که امروز قاطعانه تخلفات یکی از مراکز ترک اعتیاد در دستگاه قضایی در حال رسیدگی است.

این مقام مسوول در بازدید سرزده خود با تحسین داوطلبان ترک اعتیاد، گفت: این بازدیدها برای اجرای قانون و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت کشور و تاکیدات فرماندار شیراز، رعایت قانون و پرهیز از هرگونه اهمال کاری بر ارایه خدمات مطلوب و افزون بر برخورد قاطع قانونی با مراکز ترک اعتیاد فاقد مجوز، مراکز دارای مجوزی هم که از استانداردهای حداکثری برخوردار نیستند، در یک بازه زمانی با محوریت اداره بهزیستی شیراز پیش از هرگونه برخورد قانونی باید نواقص را رفع کنند.

انتشار فیلمی در فضای مجازی که حاوی صحنه‌هایی دلخراش و آزاردهنده در زمینه برخورد با معتادان در حال درمان است با واکنش و برخورد مسئولان همراه شد و به پلمب مرکز ترک اعتیاد در قلات شیراز انجامید.

در این فیلم افراد در استخر آب سرد انداخته می‌شدند و با شیلنگ کتک می خوردند و توهین کلامی نثارشان می شد.

حکم تخلیه و پلمب مرکز ترک اعتیاد و دستگیری متهمان با دستور مقام قضایی صادر شد.

برچسب‌ها معتادان متجاهر مراکز ترک اعتیاد شیراز پیشگیری از اعتیاد فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معتادان متجاهر مراکز ترک اعتیاد شیراز معتادان متجاهر مراکز ترک اعتیاد شیراز پیشگیری از اعتیاد فارس اخبار کنکور مراکز ترک اعتیاد مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۳۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف ۲۴۷ کیلوگرم حشیش در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی پلیس، سردار سرتیپ پاسدار محمدکاظم تقوی اظهار کرد: تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اقدامی اطلاعاتی، یک محموله مواد مخدر را ردزنی و پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی در اقدامی غافلگیرانه خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد افیونی را در یکی از خیابان‌های شهر مشهد متوقف کردند.

وی افزود: در این عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در بازرسی از خودرو موردنظر ۵۰ کیلوگرم حشیش کشف و یک متهم زن و یک متهم مرد تبعه خارجی را نیز دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با اشاره به بازرسی از مخفیگاه متهمان در بلوار توس، ۱۹۷ کیلوگرم حشیش را کشف کردند، تصریح کرد: در مجموع در این عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ۲۴۷ کیلو گرم حشیش را کشف و دو متهم دستگیرشده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 748535

دیگر خبرها

  • ۴۰ درصد متکدیان مشهد معتاد هستند
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان