Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال در آخرین دیدار خود مقابل نفت مسجد سلیمان در حالی تن به تساوی داد که می توانست با تصمیماتی بهتر از سوی کادر فنی حتی برنده این دیدار باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با انتشار ترکیب بازی و حضور سید حسین حسینی در چهارچوب دروازه این حدش به یقین تبدیل شد که سرمربی استقلال قصد داشته رضایت سید حسین حسینی را پس از چند بازی نیمکت نشینی، به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند حسینی در آخرین گفتگویش لااقل در ظاهر نشان داد که به‌عنوان یک بازیکن قدیمی، شرایط فعلی را درک می‌کند و آماده است در زمان لازم هر وقت احتیاج بود به کمک تیمش بیاید و در کل موضع درستی را گرفته بود.

اما آیا بازی مقابل نفت مسجدسلیمان همان زمان لازم برای استفاده از سید حسین حسینی بود؟ فکری با این تصمیم برخلاف اینکه پیش خودش تصور کرده باعث افزایش انگیزه حسینی شده باعث شد گلرش با بالاترین حد از استرس وارد زمین شود .

سید حسین حسینی در شرایطی جانشین رشید مظاهری بهترین بازیکن فصل استقلال (تا هفته دوازدهم) شد، که این گلر ملی‌پوش دچار مصدومیت و محرومیتی نبود و همچنین اشتباه محرزی را نیز مرتکب نشده بود و کاملاً در شرایط بازی بود. درواقع می‌توان گفت فکری در بدترین زمان ممکن دست به چنین انتخاب اشتباهی زده است که این تصمیم طبیعتاً آن گل ناشیانه را هم در بر دارد و اِلا دروازه‌بانان بزرگ دنیا نیز اشتباهاتی از این بدتر را هم تجربه کرده‌اند اما تا این حد تحت‌فشار قرار نگرفتند.

مطمئن باشید اگر سید حسین حسینی در شرایطی در ترکیب ثابت تیم جای می‌گرفت که مظاهری به هر دلیلی قادر به حضور در درون دروازه استقلال نبود تا این حد استرس نداشت.

هرچند سید حسین حسینی در همین دیدار پس از گل بدی که دریافت کرد، بلافاصله به بازی برگشت و با یک شروع مجدد بی‌نظیر، قایدی را در موقعیتی تک‌به‌تک با گلر نفت قرار داد، اما گویا قرار بود نحسی سیزدهمین بازی فصل تمامش دامن سید حسین را بگیرد، چراکه شوت قایدی درنهایت بدشانسی به تیرک عمودی برخورد کرد. حسینی همچنین در نیمه دوم نیز در مصافی نسبتاً تک‌به‌تک ضربه مهاجم نفت را با کمک تیر افقی مهار کرد تا امیدهای استقلال برای نباختن همچنان حفظ شود، اما اشتباه او در دریافت گل بارزتر این بود که هواداران، وی را از الطافشان بی‌بهره نگذارند.

فکری در روزی که تیمش فوتبال خوب و با برنامه‌ای و درعین‌حال امیدوارکننده‌ای را خصوصاً در نیمه دوم به نمایش گذاشت، می‌توانست با عدم تغییر در چهارچوب دروازه، شکست هفته قبل را جبران کند، اما با توجه به نتایج دیگر رقبای صدر جدول استقلال هنوز هم صدرنشین لیگ بیستم است، اما او باید هرچه سریع‌تر تا بیش از این دیر نشده، این واقعیت آشکار را بپذیرد که هیچ‌کسی با هر درجه از توانایی شخصیتی، قادر نیست همه را از خودش راضی نگه دارد.

در پایان مطلب باید این را هم خاطرنشان کرد که حضور افرادی که در تمرین هفته گذشته باعث ایجاد حاشیه‌های فراوانی در رسانه و شبکه‌های اجتماعی نیز شدند، بدون شک ناشی از همین خصلت محمود فکری است وگرنه او با سال‌ها تجربه حضور در تیم استقلال و بستن بازوبند کاپیتانی این تیم و شاگردی بزرگانی چون ناصر حجازی و منصور پورحیدری و امیر قلعه نوعی بهتر از هر کسی می‌داند که چه کسانی حق ورود محل تمرینات استقلال را دارد و چه افرادی حق ندارند از چند فرسخی این باشگاه عبور کنند، اما افسوس از اینکه او دلش نمی‌خواهد کسی را از خود برنجاند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سید حسین حسینی استقلال تهران سید حسین حسینی سید حسین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۳۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر سنگربان جوان استقلال، مهمان تمرین آبی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، پس از محرومیت سیدحسین حسینی از دیدار برابر تراکتور، هواداران و کادرفنی استقلال نگرانی زیادی بابت دروازه این تیم در تبریز داشتند. محمدرضا خالدآبادی که در این فصل هرگز در بازی های رسمی برای تیمش به میدان نرفته بود، در یک آزمون سخت و دشوار، مقابل تیم پرمهره حریف قرار گرفت.

با وجود این مسئله، اما خالدآبادی در جدال حساس برابر تراکتور، نمایش بسیار خوبی از خود نشان داد و با ایستادگی برابر حملات پردامنه حریف، توانست دروازه اش را بسته نگه داشته و با ثبت یک کلین شیت مهم در تبریز، به تهران بازگردد.

سنگربان جوانی که زیر سایه درخشش حسینی فرصت حضور در میدان را به دست نیاورده بود، به خوبی وظیفه خود را در تبریز انجام داد تا استقلال با کسب یک امتیاز مهم از زمین بازی خارج شود.

در حاشیه تمرین امروز استقلال که با حضور هواداران برگزار شد، پدر محمدرضا خالدآبادی نیز در کمپ مرحوم حجازی حضور یافت و مورد استقبال کادرفنی و بخصوص بهزاد غلامپور، مربی گلرهای این تیم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • رقابت سخت بین حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • پست احساسی کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!
  • عکس| سلفی حسینی با یک دختربچه در تمرین استقلال
  • پست اینستاگرامی و خاص کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!
  • کاپیتان استقلال برای یک پیشکسوت سنگ‌تمام گذاشت
  • سلفی با کاپیتان، عامل هجوم به تمرین استقلال
  • تمرین پرحاشیه استقلال؛ هجوم هواداران به زمین
  • پدر سنگربان جوان استقلال، مهمان تمرین آبی‌ها
  • تشویق سید حسین حسینی از سوی هواداران استقلال / فیلم