Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام ابوترابی فرد گفت: ماهیت استکبارستیزی در ارتقای سطح قدرت ایران اسلامی در منطقه و کوتاه شدن دست استکبار جهانی در خاورمیانه نقش کلیدی داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران در گفت و گو با تهران پرس با بیان اینکه انقلاب اسلامی در طول ۴۲ سال گذشته در عرصه های مختلف سیاسی،اجتماعی،علمی،دفاعی،فرهنگی گام های بلندی برداشته است، گفت: کارهای زیادی جهت فراهم آوردن بستر خدمت به ملت عزیز ایران اسلامی و شکل گیری زیرساخت های کشور در عرصه های مختلف انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد: ماهیت استکبارستیزی در ارتقای سطح قدرت ایران اسلامی در منطقه و کوتاه شدن دست استکبار جهانی در خاورمیانه نقش کلیدی داشته است.   امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه ماهیت استکبار سیتزی انقلاب اسلامی باعث به جریان در آمدن یک حرکت منطقه ای و فرامنطقه ای برای حفظ اسلام، انسجام ملی و فرامنطقه ای برای تقابل با مستکبران شده است، افزود: اگر انقلاب اسلامی نبود، امروز خاورمیانه در تصرف استکبار جهانی بود.   حجت الاسلام ابوترابی فرد تاکید کرد: استکبار جهانی برای به زانو در آوردن انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکرده است و همچنان انقلاب اسلامی زنده و پویا به حرکت و مسیر خود ادامه می دهد.   وی با بیان اینکه هرکجا اندیشه و تفکر انقلاب اسلامی حضور دارند، استکبار جهانی شکست خورده و سنگر را به انقلاب و جبهه مقاومت تقدیم کرده است، گفت: امروزه دشمنان انقلاب اسلامی از جبهه مقاومت عصبانی اند چرا که آن را عامل شکست های پی در پی خود می دانند و سیاست های مستکبرانی همچون ترامپ جهت تضعیف انقلاب اسلامی هم جوابگو نبود.   امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه ۴۲ سالی می شود که انقلاب اسلامی با همه قدرت در برابر نظام سلطه و استکبار ایستاده است، افزود: در هر جایی که انقلاب اسلامی با تفکر استکبارجهانی در تقابل با مستکبران بوده، پیروزی نصیب جمهوری اسلامی ایران شده است و این موضوع نشان می دهد که روش سازش با آمریکا جوابگو نیست.   حجت الاسلام ابوترابی فرد در پایان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ماهیتی مردمی دارد، تاکید کرد: مسئولان باید بیش از پیش در راستای ارتقای رفاه عمومی مردم و برون رفت از چالش های اقتصادی گام های بلندی بردارند.       انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی استکبار جهانی ابوترابی فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۳۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در این مراسم که خانواده های معظم شهدا، یادگاران دوران دفاع مقدس، طلاب و روحانیون و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند، شرکت کنندگان با ادای احترام به مقام شهیدان، بر ادامه راه و مکتب شهدا تأکید کردند.

مسئول قرارگاه جهاد تبیین کشور در این مراسم، با بیان اینکه تفکر مقاومت در برابر ظلم و استکبار برآمده از مکتب حضرت امام خمینی رحمت الله علیه است گفت: امروز تفکر مقاومت پس از گسترش در کشورهای منطقه، در حال ظهور و بروز در جای جای جهان است و ماجرای ایستادگی مردم غزه در برابر حملات رژیم صهیونیستی، تبدیل تفکر مقاومت به جریانی جهانی را تسریع کرد.

سردار عظیم ابراهیم پور عملیات وعده صادق را سرآغاز معادلات جدید جهانی و تغییر معادلات از غرب و آمریکا به سایر مناطق  جهان عنوان کرد و گفت: تظاهرات در دانشگاه های آمریکا و کشور های اروپایی نشان می دهد یک قیام نخبگانی در حمایت از مکتب مقاومت شکل گرفته است.

وی افزود:در عملیات وعده صادق قدرت آفندی و پدافندی ایران در برابر دشمنان به نمایش در آمد و این عملیات، تثبیت گر قدرت کشورمان در منطقه غرب آسیاست.

حجت الاسلام موسوی مدیر مدرسه علمیه رضویه هم در این آیین با تاکید بر اینکه شهدا، بالاترین نعمت خود را که جان بود، در راه خدا تقدیم کردند گفت: آنان الگو و فرهنگ سازان این آب و خاک هستند.

برپایی نمایشگاه آثار شهدا از برنامه های جنبی مراسم یادواره شهدای رواحانیت و مدرسه علمیه رضویه قم بود.

دیگر خبرها

  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • مقیمی: اندیشه امت‌سازی به سرعت در حال تحقق است
  • شهامت و جسارت در دل جوانان ایرانی جوانه زد
  • جنایات رژیم صهیونیستی به مساله اول رسانه‌های جهانی تبدیل شده است
  • باید در هر دو نیمه با صلابت بازی کنیم/ تفکر ما باید جهانی باشد
  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود