Web Analytics Made Easy - Statcounter

کالوارزه داور دربی ایتالیا در جام حذفی شد.

جامپائولو کالوارزه، داور ایتالیایی دیدار رفت اینتر-یوونتوس در نیمه نهایی کوپا ایتالیای فصل 2020/21 را سوت خواهد زد.

به گزارش طرفداری و به نقل از وبسایت کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایتالیا، جامپائولو کالوارزه دیدار رفت بین دو تیم اینتر و یوونتوس در مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا را قضاوت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقه سه شنبه شب از ساعت 23:15 در جوزپه مه آتزا انجام می شود و بازی برگشت نیز سه شنبه هفته آینده در تورین برگزار خواهد شد. همچنین کاربونه، پرتی و ماسا به ترتیب به عنوان کمک داور های اول و دوم و داور چهارم انتخاب شده اند و ایراتی نیز از طریق VAR کالوارزه را کمک خواهد کرد. 

اخبار داغ 

میلیچ تا طلبش را نگیرد به ایران بر نمی گردد! کنعانی زادگان پیشنهادات خارجی خود را تایید کرد تجاوز معاون وزیر صنعت به مریم زن شوهردار / 7 سال پیش قتل ناموسی با شلیک گلوله متفاوت ترین عکسی که از «رضا عطاران» دیده اید! رونالد کومان: افرادی هستند که می خواهند به بارسلونا و مسی ضربه بزنند آنتونی مارسیال و درخواست از منچستریونایتد برای تامین امنیت خود و خانواده اش

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۴۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی

در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا ۲ بازی برگزار شد و در پایتخت ایتالیا، بایرلورکوزن موفق شد با شکست گرگ‌ها نیمی از راه صعود را طی کند و آتالانتا در فرانسه مقابل مارسی متوقف شد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ورزشگاه المپیکو رم گرگ‌ها میزبان شاگردان ژابی آلونسو بودند، اما در نهایت این بازی با پیروزی ۲ بر صفر بایرلورکوزن به پایان رسید تا عملا یک پای نماینده ژرمن‌ها به فینال رسیده باشد.

در این بازی سردار آزمون تا دقایق پایانی روی نیمکت رم بود و در دقایق کوتاهی که در زمین حضور داشت نتوانست برای تیمش گلزنی کند.

در دیگر دیدار هم مارسی در خانه نتوانست شاگردان گاسپرینی را مغلوب کند و با نتیجه تساوی یک بر یک این دیدار خاتمه پیدا کرد تا شانس آتلانتا برای فینالیست شدن بیشتر باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله به اینزاگی: بیش از حد بزرگش کردید!
  • سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟
  • جام جهانی از داوری ایران گرفته شد
  • کار آلگری در یوونتوس را تمام شده بدانید!
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • صعود تیم والیبال دانشجویان واحد کاشان به نیمه‌نهایی مسابقات دانشگاه آزاد
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • خلاصه‌بازی النصر و الخلیج + فیلم
  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا