Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج دانشجویی استان همدان گفت: استاندار همدان در خصوص معترضین طرح جامع شهری اظهارات عجیبی را مطرح کرده و دانشجویان با راه‌اندازی هشتگی به اعتراض درباره این مسئله پرداختند.

بهنام محمدی، مسئول مرکز فضای مجازی بسیج دانشجویی استان همدان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: مدتی پیش با پیگیری‌های قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی نامه اعتراض آمیزی از طرف ۳۰ نفر از اساتید و کارشناسان شهرسازی همدان در خصوص اشکالات وارد به طرح جامع شهری به وزیر راه ارسال شد و در آن پنج مسئله کلی و اساسی پیرامون این پروژه مطرح و شرح داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدی اظهار کرد: استاندار همدان روز گذشته در نشست خبری دهه فجر در خصوص طرح جامع شهری اظهارات عجیبی را مطرح کرد، وی گفت افرادی که علیه طرح جامع شهری نامه نوشتند، حتی یکبار هم آن را مطالعه نکردند!

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج دانشجویی استان همدان ادامه داد: سوال اینجاست که استاندار چرا باید تخصص این ۳۰ نفری که همگی از اساتید دانشگاهی، فعالان و کارشناسان معماری و شهرسازی هستند را زیر سوال ببرد؛ این در حالی است که دوستان ما در قرارگاه احمدی روشن قبل از نوشتن نامه بار‌ها از این مقام مسئول خواهان برگزاری نشست تخصصی راجع به این موضوع را داشتند که هر بار با مخالفت ایشان مواجه می‌شدند.

وی گفت: شبکه دانشجویان فعال توییتری استان همدان نیز به این اظهارات آقای استاندار واکنش نشان دادند و توییت‌های اعتراض آمیزی در این خصوص با هشتک #طرح_جامع_شهری راه انداختند.

در ادامه به انتشار تعدادی از این توئیت‌ها می‌پردازیم. محمدسینا محمدی در این خصوص نوشته:   سوال: طرح جامع شهری همدان چیست؟
جواب: توسعه شهر که همراه با حاشیه‌نشینی افراد مستضعف، ناتوانی شهرداری برای ارائه خدمات و بالا رفتن قیمت ۱۰۰۰ هکتار زمین بلوکه شده داخل شهر می‌شود که برای مسئولین است! حالا طرح جامع شهری برای مسئولین است یا مردم؟

پوریا بیگدلی نیز گفته: جناب استاندار توده مردم حقایق و مسائل را به خودی خود نمی‌فهمند، اما وقتی کسانی باشند که برای مردم تبیین و روشنگری کنند توده انسان‌ها، چون غرض ندارند، مسائل را خوب می‌فهمند و حقایق را می‌پذیرند. #طرح_جامع شهری

همچنین بهنام محمدی هم در توئیتی اظهار کرد: استاندار همدان گفته کسایی که علیه طرح جامع شهری نامه نوشتن حتی یکبار هم اونو نخوندن! آقای استاندار بر فرض که اون ۳۰ نفر متخصص و استاد دانشگاهی که به وزیر نامه زدن هیچی حالیشون نیست، شما اگه خوندی و متخصص هستی چرا باهاشون یک جلسه نمیذاری توجیهشون کنی؟

امیرحسین عباسی هم در توئیتی نوشته: کاش برنامه‌هایی که در سطح استان انجام میشه توضیح‌هایی داده بشه که همه مردم بفهمن دقیقا چه طرحی قراره براشون اجرا بشه جناب استاندار #طرح_جامع_شهری

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: طرح جامع شهری استانداری همدان بسیج دانشجویی همدان استاندار همدان بسیج دانشجویی طرح جامع شهری استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۴۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض دانشجویان جهان به جنایات صهیونیست‌ها

دانشجویان در دیگر دانشگاه‌های جهان به کشتار مردم غزه اعتراض کردند.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078507 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • محلات بی دفاع مستعد وقوع بزه سرقت و سایر جرائم
  • اعتراض دانشجویان جهان به جنایات صهیونیست‌ها
  • خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان؛ پرتاب معترضان از روی پله! + فیلم
  • دلیل اعتراض طلافروشان چیست؟
  • رئیس اتحادیه طلای تهران: اعتصاب طلافروش ها در واکنش به مقررات مالیاتی دولت/ بازار طلا در تهران نیمه تعطیل است
  • آخرین وضعیت محموله ترانزیتی افغانستانی در گمرک
  • علت اعتراض طلافروشان چیست؟
  • ماجرای اعتراض طلافروشان چیست؟
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه کلمبیا به جنگ در غزه
  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید