Web Analytics Made Easy - Statcounter

هرمزگان-رئیس پلیس راه استان با اشاره به آتش سوزی ۴خودروسواری در محور "قلعه قاضی شهرستان بندرعباس"، بیان کرد: سه دستگاه از این خودروها حامل سوخت قاچاق بوده اند و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.

به گزارش قدس آنلاین،سرهنگ مهدی نیکبخت ظهر امروز(۱۳ بهمن ماه) عنوان کرد: عصر روز گذشته یکدستگاه سواری پژو در محور" بندرعباس میناب" در حوزه قلعه قاضی در سطح سواره رو به دلیل نقص فنی متوقف که یک‌دستگاه سواری سمند به منظور کمک رسانی در سمت راست راه متوقف می شود به نحوی که چرخ های سمت چپ در سطح سواره رو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین حین یکدستگاه سواری پراید بمنظور عبور از میانه دو خودرو یاد شده با سرعت کم و متمایل به راست در حال حرکت بوده که یکدستگاه خودروی سواری پژو دیگر به دلیل عدم توجه به جلو با پهلوی راست سواری پراید برخورد که در اثر این ضربه سواری پراید و سواری سمند به بیرون از سطح راه پرتاب می شود و خودرو سواری پژو نیز به دلیل حمل بار سوخت قاچاق، دچار حریق می شود که متأسفانه آتش به خودروی پژو ابتدایی و سواری سمند نیز که حامل سوخت قاچاق غیر مجاز بوده اند سرایت و باعث انفجار آن‌ها می شود.

رئیس پلیس راه هرمزگان با تأکید بر اینکه هیچ گونه تعقیب و گریز و تیراندازی از سوی پلیس صورت نپذیرفته است، اظهار کرد: راننده سواری پراید از ناحیه پا مصدوم و توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل و رانندگان سه خودروی دیگر  که حامل سوخت قاچاق بوده اند پس از فک پلاک خودروهای حامل سوخت، از محل متواری شدند که تلاش پلیس جهت شناسایی و دستگیری متهمان متواری در دستور کار قرار دارد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پلیس هرمزگان آتش سوزی سواری پراید سوخت قاچاق حامل سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۵۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد

فرمانده انتظامی هرمزگان از اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاقچیان سوخت و به منظور جلو گیری از هدررفت سرمایه ملی، روز گذشته طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت بصورت هم زمان در مناطق خانسرخ، سورو ، نخل ناخدا وروستای دهنو از توابع بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و گشت زنی های هدفمند اجرا شد جمعا 80 هزار لیتر گازوئیل قاچاق ،مقادیری مشروبات الکلی ، 423 جفت کفش و یکدستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه دراین طرح تعداد 5 دستگاه خودرو شوتی فعال در قاچاق سوخت و 10 فروند تشتک فایبر کلاس قایق موتوری نیز توقیف شدند، اظهار داشت : در این رابطه تعداد 137 نفر اتباء بیگانه غیر مجاز و فاقد مجوز اقامت که برخی از آنها در تهیه و قاچاق سوخت فعالیت داشتند نیز شناسایی و دستگیر شدند که هماهنگی های لازم جهت طرد آنان انجام شده است .

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر استمرار طرحهای عملیاتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح ها ، از عموم مردم قدر شناساس استان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس
  • تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس