Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان مرکز استان گفت: مدیران دستگاه های اجرایی که مصوبات تسهیل را اجرا نکنند، تحت پیگرد قرار می گیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ حجت الاسلام سید رضا سید حسینی در جلسه با فعالان اقتصادی استان با انتقاد از اجرا نشدن مصوباتی که در جلسه ها و کارگروه ها برای حل مشکلات بخش های تولیدی استان تصویب می شود  گفت: ساعت ها کار کارشناسی با حضور نمایندگان دستگاه ها در کارگروه ها و جلسات انجام و  برای رفع مشکلات تولیدکنندگان مصوبه می شود اما  بخشی از این مصوبات در بانک ها و دستگاه ها به بهانه های مختلف معطل می ماند و اجرا نمی شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام سیدحسینی با تاکید بر این که مصوبات ستاد تسهیل باید اجرابی شود و دستگاه ها حق ندارند این مصوبات را اجرا نکنند افزود: از این پس مدیرانی که در اجرای مصوبات ستاد تسهیل و ستاد اقتصاد مقاومتی استان تعلل کنند ، به اتهام اخلال در نظام تولید تحت پیگرد قضایی قرار می دهیم .

دادستان سیدحسینی با بیان این که نمی شود شعار جهش تولید بدهیم اما حمایت نکنیم گفت: متاسفانه برخی مدیران نمی خواهند هزینه کنند و  با سپردن کار به زیردستان از زیر بار مسئولیت شانه خالی می کنند.

وی افزود: وقتی مصوبه ای در ستاد تسهیل  با حضور نمایندگان همه اداره های مسئول تصویب می شود ، در مرحله اجرا همان دستگاه مسئول نباید به بهانه این که ساز و کارهای هر دستگاه متفاوت است از اجرای آن سر باز بزنند.

دادستان مرکز استان، بانک ها، برق و شهرک های صنعتی را از مشکلات عمده تولیدکنندگان عنوان کرد و گفت: با وجود تلاش های دادگستری برای جلوگیری از توقف واحدهای تولیدی ، اما همچنان وحدت رویه در موضوع سودهای بانکی  وجود ندارد و علیرغم پیگیری های قضایی ، مدیران عاملان بانک ها پیگیر نیستند و موضوع را به کارشناسان سپرده اند و این امر کار را زمان بر کرده است .

سیدحسینی در ادامه با انتقاد از عملکرد شرکت شهرک های صنعتی استان گفت: باید زیرساخت های مناسب مانند سیستم تامین برق اضطراری در همه شهرک ها دیده می شد تا در شرایط اضطرار تولید دچار مشکل نشود ، این که منتظر بمانیم مشکل ایجاد شود و بعد برای حل آن به فکر چاره باشیم، درست نیست .

دادستان مرکز استان خطاب به فعالان اقتصادی هم از آنان خواست : وقتی دستگاه ها از طریق تقسیط بدهی ها و مهلت  به آنان کمک می کنند، تولیدکنندگان نیز حتما به تعهدات خود عمل کنند .

وی افزود: فعالان تولیدی که علیرغم حمایت ها به تعهدات خود عمل نمی کنند انتظار حمایت و کمک های دوباره نداشته باشند .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان دستگاه ها شهرک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۵۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مصوبات پیشنهادی صنعتی مازندران برای سفر دولت

دریافت 38 MB

سعید کهنسال در گفت وگو با خبرنگار مهر با اظهار اینکه مصوبات پیشنهادی سفر دوم دولت به استان در بخش صنایع در حال بررسی است و این طرح‌ها در قالب افتتاحیه و ایجادی و توسعه‌ای در حوزه‌های صنعت و معدن در دستور بررسی است.

وی با اشاره به محدودیت‌های فراروی معادن استان از جمله منابع طبیعی، رشته کوه البرز و غیره گفت: این مساله سبب شده ۱۲۸ واحدمعدنی غیرفعال در استان وجود داشت و با غربالگری شمار آن به ۶۶ واحد کاهش یافته است.

کد خبر 6096238

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • سه دستگاه ماشین آتش‌نشانی روز دنیا به شهرک شکوهیه تحویل شد
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • بررسی مصوبات پیشنهادی صنعتی مازندران برای سفر دولت
  • رشد تولید ماشین آلات صنعتی در دولت سیزدهم+ فیلم