Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، سیامک حاجی یخچالی گفت: دانشگاه تهران به‌عنوان نماد آموزش عالی کشور و برند برتر آموزش‌های آزاد، همواره فعالیت‌های گسترده‌ای را در پوشش نیازهای آموزش‌های کوتاه مدت و بلند مدت دانش‌پذیران، شرکت‌ها و کسب و کارها داشته است.

وی با بیان اینکه از مهمترین آموزش‌های این حوزه می‌توان به آموزش‌های آزاد و کاربردی اشاره کرد، افزود: این آموزش‌ها با ایجاد مراکز آموزشی کاربردی در دانشکده‌های مختلف دانشگاه تهران توسط استادان و متخصصان حرفه‌ای با نظارت دانشگاه تهران ارائه می‌شود، از این‌رو برنامه‌ریزی و نظارت دقیق و انطباق این دوره‌ها با قوانین آموزش عالی کشور از مهمترین دغدغه‌های این اداره کل بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش‌های آزاد دانشگاه، پیگیری و اجرایی کردن یکپارچگی در صدور گواهینامه‌ها و جلوگیری از تخلفات در این زمینه و همچنین یکپارچگی ارائه آموزش و نظارت علمی بر دوره‌ها را از جمله اقدامات این اداره کل توصیف کرد.

حاجی یخچالی تصریح کرد: جهت اجرایی شدن این اقدامات، در گام اول صدور گواهینامه‌های مختلف توسط هر دانشکده متوقف شد. بر این اساس، گواهینامه‌های آموزش‌های آزاد همچون شکل ظاهری دانش‌نامه‌های دانشگاه تهران به صورت یکپارچه و با امکاناتی مانند دوزبانه بودن، امکان کد رهگیری و مشخصات کامل دیگر صادر شده است.

وی در ادامه سخنان خود تأکید کرد: کلیه گواهینامه‌های آموزش‌های آزاد دانشگاه تهران از سال ۱۳۹۸ فقط به شکل واحدی که مصوب شده است، معتبر بوده و گواهینامه‌های خارج از این فرمت مورد تأیید دانشگاه تهران نخواهد بود. همچنین جهت تأیید صحت مدارک صادر شده، دانش‌پذیران و سازمان‌ها می‌توانند با شماره سریال گواهینامه از طریق سامانه رسمی مرکز آموزش‌های آزاد دانشگاه تهران به آدرس pec.ut.ac.ir (مرورگر کروم) استعلام صحت گواهینامه‌ها را دریافت کنند.

مدیر آموزش‌های آزاد دانشگاه تهران گفت: کلیه نهادهای ذیربط، سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع آموزش‌های آزاد دانشگاه تهران، صحت و سقم دوره‌های ارائه شده و گواهینامه‌ها را به‌صورت آنلاین و در کمترین زمان استعلام کنند، لذا هر گونه دوره آموزشی و یا گواهینامه‌ای خارج از این سیستم فاقد اعتبار است و مورد تأیید دانشگاه تهران نخواهد بود.‌

به گفته مدیر آموزش‌های آزاد دانشگاه تهران، داشتن هولوگرام دانشگاه تهران، استفاده از کاغذ حساس به نور ماورای بنفش و دارای بافت درشت همراه با لوگوی دانشگاه تهران و شماره سریال انحصاری از مهمترین مشخصات امنیتی این گواهینامه‌ها است.

حاجی یخچالی اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های دانش‌پذیران ارائه این مدارک برای ادامه تحصیل و یا اشتغال در خارج از کشور است که صدور گواهینامه‌ها با مهر دو زبانه مرکز آموزش‌های آزاد و ترجمه همراه آن، مشکل این افراد را نیز برطرف خواهد کرد.

مدیر آموزش‌های آزاد دانشگاه، دوره‌های آموزشی تک درس، دوره‌های آموزشی جامع، دوره‌های MBA به مدت ۲۵۰ ساعت و یک‌ساله و همچنین دوره‌های دبی به مدت ۳۵۰ ساعت و یک‌ساله را از جمله دوره‌های ارائه شده توسط اداره آموزش‌های آزاد دانشگاه تهران برشمرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کلیه دانشکده و واحدهای دانشگاه تهران با ایجاد حساب کاربری در این سامانه، فرآیندهایی مانند درخواست مجوز برای دوره، تعریف دانش‌پذیران، معرفی استادان، ارائه ریزنمرات و استعلام گواهینامه‌ها را می‌توانند انجام دهند، و تمامی این اقدامات در سامانه مربوط، کاملاً به‌صورت یکپارچه انجام خواهد شد.

کد خبر 5136185 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه تهران دوره اموزشی کد رهگیری دانشگاه ها سازمان سنجش وزارت علوم تحقیقات و فناوری کنکور 1400 آزمون دستیاری پذیرش دانشجو دانشگاه های علوم پزشکی دانشجویان ویروس کرونا دانشگاه تهران مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه های ایران تکمیل ظرفیت نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها آموزش های آزاد دانشگاه تهران مدیر آموزش های آزاد دانشگاه گواهینامه ها دانش پذیران دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۵۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام «محمد نودهی» در خصوص مراسم اختتامیه دوره آموزشی «متنا» که در علی آباد کتول برگزار شد، اظهار کرد: دوره آموزشی متنا که در قالب 80 ساعت آموزشی در مدت 6 ماه در مدرسه علمیه خواهران بنت الهدی این شهر برپا بود به ایستگاه پایانی خود رسید.
 
به گفته وی؛ این دوره آموزشی با رویکرد تربیتی - فرهنگی و با هدف کادرسازی نیروهای دغدغه مند در حوزه کودک و نوجوان با حضور ۶۰ شرکت کننده در علی آبادکتول برگزار شد.
 
مسئول مرکز راهبردی تعالی خانواده اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان خاطر نشان کرد: امروز در مراسم اختتامیه این دوره که با حضور آیت الله «سید عبدالهادی حسینی شاهرودی» نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، علما و روحانیون و مسئولان شهرستانی برگزار شد گواهینامه این دوره به 60 فعال فرهنگی اعطا شد.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • سکوت جامعه آرامش قبل از طوفان است /حکومت پس از جنبش مهسا به رویه سابق برگشت / زندگی گراها فاقد توانمندی برای ایجاد سامانه های جدید قدرت هستند
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • اختصاص اعتبار برای ساماندهی مسیل‌های شهر ایلام
  • پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت
  • پشت پرده تربیت نیروی فیزیوتراپی در دوره‌های کوتاه مدت
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند