Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی فریدونی، مدیرعامل جدید باشگاه ذوب آهن اصفهان امروز در تمرین این تیم حضور پیدا کرده و با سرمربی این تیم، رحمان رضایی هم گفتگویی انجام داد

مدیرعامل جدید باشگاه ذوب آهن امروز به تمرین این تیم رفت.

به گزارش طرفداری، بعدازظهر امروز مجتبی فریدونی، مدیرعامل جدید باشگاه ذوب آهن اصفهان ضمن حضور در محل تمرین این تیم، با رحمان رضایی، اعضای کادر فنی و بازیکنان دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریدونی با ابراز خرسندی از حضور در جمع کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن گفت:

همه ما همدل شده ایم تا تیم بهترین نتایج را کسب کند. در کمال آرامش و تمرکز بر مسائل فنی تلاش کنید و نگران هیچ چیز نباشید. هیات مدیره کارخانه، مدیرعامل شرکت، هیات مدیره و همه عوامل و دست اندرکاران باشگاه به همراه هواداران، یکدل و همدل هستند تا بتوانید نتایج بهتری را کسب کنید.

فریدونی افزود:

اگرچه فشارهایی روی تیم وجود دارد اما تیم فوتبال ذوب‌آهن این توانایی را دارد که با همدلی و تلاش مضاعف نتایج بهتری را کسب کند و دل هواداران، پرسنل شرکت و باشگاه را شاد کند. همه ما برای اعتلای نام و جایگاه ذوب‌آهن می‌جنگیم و در کنار شما هستیم تا نتایج بهتری کسب کنید.

رحمان رضایی سرمربی ذوب‌آهن نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیرعامل در جمع کادر فنی و بازیکنان گفت:

این حضور و همدلی باعث خواهد شد که تیم با شور و اشتیاق بیشتری کار کند و نتایج بهتری کسب کند. مطمئناً با این تیم جوان و با انگیزه تلاش خواهیم کرد تا نتایج  درخور نام بلند و جایگاه پرافتخار ذوب آهن اصفهان کسب کنیم و دل همه هواداران را شاد نماییم. حضور همیشگی شما درکنار ما موجب دلگرمی بیشتر کادرفنی و بازیکنان خواهد شد.

اخبار داغ 

میلیچ تا طلبش را نگیرد به ایران بر نمی گردد! کنعانی زادگان پیشنهادات خارجی خود را تایید کرد تجاوز معاون وزیر صنعت به مریم زن شوهردار / 7 سال پیش قتل ناموسی با شلیک گلوله متفاوت ترین عکسی که از «رضا عطاران» دیده اید! رونالد کومان: افرادی هستند که می خواهند به بارسلونا و مسی ضربه بزنند آنتونی مارسیال و درخواست از منچستریونایتد برای تامین امنیت خود و خانواده اش

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فنی و بازیکنان مدیرعامل جدید نتایج بهتری رحمان رضایی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۵۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایی: دولتمردان غربی دست از حماقت بردارند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محسن رضایی با انتشار متنی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: بحران ارزش‌های لیبرال در مقابل مقاومت انسان‌های آزادیخواه از غزه به سرعت در حال انتقال به درون غرب است.

وی افزود: به گونه‌ای که رهبران غربی برای نجات رژیم صهیونسیتی و نتانیاهو در برابر ارزش‌ها و دانشگاه‌های خود ایستاده‌اند. دولتمردان غربی دست از حماقت بردارند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • خطر تداوم حضور خودرو‌های شوتی قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز در جاده‌های استان کرمان
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • انتقام تراکتور از سبز پوشان اصفهان
  • گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم
  • اعلام اولین ترکیب تراکتور با مطهری
  • مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم
  • رضایی: دولتمردان غربی دست از حماقت بردارند