Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@20:46:39 GMT

محدودیت‌های تردد شبانه نیم ساعت کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۵۹۴۷

محدودیت تردد شبانه برای خودرو‌ها به علت حجم بالای ترافیک در ساعات پایانی روز از ساعت ۲۱:۳۰ شب تا ۴ صبح اجرایی می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با شیوع ویروس کرونا و قرمز و نارنجی شدن وضعیت شهر‌ها و استان‌های سراسر کشور، ستاد ملی مقابله با کرونا بر آن شد تا به منظور جلوگیری هرچه بیشتر از شیوع این ویروس و تردد بی رویه شهروندان تصمیماتی را اتخاذ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین اساس مقرر شد در شهر‌های سراسر کشور محدودیت تردد شبانه برای خودرو‌ها از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح اجرایی شود.

در این مدت محدودیت تردد شبانه در تمام شهر‌ها و استان‌های کشور اجرا شد و به دنبال آن وضعیت قرمز برخی شهر‌ها به نارنجی، زرد و آبی تغییر پیدا کرد و آمار مبتلایان به کرونا کاهش یافت، اما در ادامه روند شیوع دوباره افزایش یافت و همین موضوع باعث شد منع تردد‌ها کماکان ادامه یابد.

تردد شبانه در بیشتر اوقات پس از ساعت ۲۱ نیز ادامه داشت و باعث بسته شدن خیابان‌ها و ماندن برخی افراد بعد از ساعت شروع محدودیت در خیابان شد، لذا به همین دلیل ستاد مقابله با کرونا در تعامل با نیروی انتظامی تهران بزرگ تصمیم گرفت ساعات منع تردد را تا ۳۰ دقیقه کاهش دهد.

سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران اظهار کرد: محدودیت‌های تردد طبق روال گذشته از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح اجرا می‌شود، اما اخیرا با هماهنگی که با ستاد مقابله با کرونا داشتیم تا ساعت ۲۱:۳۰ شب زمانی را به مردم اختصاص داده‌ایم، چراکه در ساعات پایانی روز و به هنگام اجرای محدودیت تردد با حجم بالای ترافیک مواجه هستیم و بر این اساس تقریبا با نیم ساعت تأخیر از زمان اعلام شده، اعمال قانون انجام می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علی انصاریان دهه فجر حکومت پهلوی واکسن روسی کرونا سی و نهمین جشنواره فیلم فجر تردد شبانه کاهش علی انصاریان دهه فجر حکومت پهلوی واکسن روسی کرونا سی و نهمین جشنواره فیلم فجر محدودیت تردد تردد شبانه ساعت ۲۱ شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۵۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!

اخیرا محققان هلندی خبر فوت مردی که ۶۱۳ روز به بیماری کرونا مبتلا بود گزارش کردند. این مرد به‌دلیل ابتلا به نقص ایمنی نتوانست بیماری کرونا را شکست دهد.

این مرد ۷۲ ساله هلندی، که نام او فاش نشده است، به نقص ایمنی شدیدی مبتلا بود و سال ۲۰۲۲ گرفتار یکی از گونه‌های ویروس کرونای اُ-میکرون شد. او پیش از ابتلا چند بار واکسن کوید۱۹ هم زده بود. از همان زمان او هر بار که آزمایش کرونا می‌داد، مثبت می‌شد و این بیماری آنقدر ادامه یافت تا سرانجام مرد نگون‌بخت اکتبر سال گذشته فوت کرد.

بیماری کرونای این مرد ۲۰ ماه طول کشید که طولانی‌ترین مورد در نوع خود بوده است. پزشکان برای کمک به او درمان‌های گوناگونی را پیشنهاد داده بودند که متاسفانه هیچ‌کدام فایده نداشت.

سیستم ایمنی بدن او آنقدر قوی نبود تا بتواند با ویروس کرونا مبارزه کند. حتی داروهای پادتن هم به‌کارش نیامدند.

بیماران مبتلا به کرونا معمولا پس از گذشت چند روز یا نهایت چند هفته درمان می‌شوند اما این مرد ۷۲ ساله، ۶۱۳ روز گرفتار این بیماری بود.

محققان در بررسی‌های این بیمار متوجه وجود حدود ۵۰ جهش ویروس کرونا در بدن شده بودند. این جهش‌ها توانسته بودند در سیستم ایمنی بدن این مرد اختلال ایجاد کنند که در نهایت جان او را گرفتند.

دیگر خبرها

  • دعوت از حکومت برای دیدن یک مناظره | گره خوردن سرنوشت مردم به ذهنیت‌ ساده‌انگارانه | پس‌موضوع حجاب دقیقا چه می‌گذرد؟
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • مقابله با گرمای شهری از طریق باغ‌های گیاه‌شناسی
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • دستگاه‌ها برای مقابله با سرقت، توپ را به زمین یکدیگر نیندازند
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!