Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  یک استراتژی یا تاکتیک خوب برای سئو در واقع باید به دنبال این باشد که توسط موتور جستجو موردتوجه قرار گیرد. شما باید بدانید که چطور با دانش برندینگ تفاوتی زیادی ایجاد کنید. از نظر اغلب متخصصان سئو به نظر می رسد که برندینگ کاری است که همه مارکترها یا آژانس دیجیتال مارکتینگ انجام نمی دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
سئو کاران، معمولا فکر می کنند که کارشان کسب رتبه یا ترافیک و در نتیجه فروش است اما در واقع چنین نیست. ولی همانطور که متوجه شدید برندینگ قطعا به عملکرد بازاریابی جستجو مرتبط است.

 

در گذشته برای آنکه ترافیک بیشتری دریافت کنیم تا بازگشت سرمایه خوبی داشته باشیم، از جستجوی غیر رایگان (ادوردز) استفاده می کردیم، اما چندان نتیجه خوبی هم نمی گرفتیم. در مورد اینکه چه چیزی جستجو کنید باید به خوبی تامل کنیم و دقیقا چیزی را جستجو کنید که به دنبال آن هستید.  در گذشته اغلب سئوکارها جستجوی کلمات کلیدی خود را در دستور کار خود قرار می دادند و سعی می کردند از جستجو برای بالا آمدن کلماتشان استفاده کنند اما امروزه کمتر کسی است که این کار را انجام دهد اما با این حال اغلب فکر می کردند جستجو کردن یعنی یک استراتژی سئو! اغلب سئوکارهای بزرگ پس از آنکه با جستجو در صفحه نتایج نمایش داده می شدند، دیگر نگاهی به آن نمی انداختند مگر آنکه مشکلی پیش می آمد. اما اینها بالاخره تلاش های اغلب آنها بود که توجه مدیران ارشد را به خود جلب می کرد و تصور می کردند که اینها تاکتیکی برای سئو محسوب می شوند.

اگر کسی سرچ نکند هیچ خریدی نخواهید داشت!

دوران ابتدای سال ۲۰۰۰ اوج تحول در صنعت کامپیوتری بود و هروز رقابت جدیدی برای افراد علاقمند ایجاد می شد. اما آنچه باعث فروش می شد فقط محصولات جدید بود!

رفتار جستجو در آن زمان کلا متفاوت بود اما از آن زمان تا الان یک چیز ثابت مانده است و آن هم ارائه محصولات جدید و تقاضای کاربران از آنهاست یا به عبارتی:

اگر یک مصرف کننده از کالایی اطلاعاتی نداشته باشد قطعا آن را جستجو نمی کند.

همچنان به تولید محصولات نوآورانه خود ادامه دهید.

 در جهان گذشته که تبلت وجود نداشت کسی هم وجود نداشت که به دنبال این تبلت ها باشد. اگر کسی به دنبال محصولات شما نیست قطعا بازاریابی موتورهای جستجو برای شما خوب کار نمی کند.

برندینگ و سئو سایت چه ارتباطی دارند؟

در دوران کرونا اغلب شرکت ها به حالت تعلیق درآمدند و درآمدشان بسیار کاهش پیدا کرده است. یکی از بهترین پیشنهاداتی که می توان به اینگونه شرکت ها ارائه داد تا به سئو سایت کمک کند و باعث فروش و بازدید بیشتر شود برندینگ است. افتی که در ابتدا در جستجوی وبسایت شما ایجاد می شود زیاد است، اما با راهکارهای دیجیتال مارکتینگ قطعا می توانید حجم جستجوی خود را افزایش دهید.

هیچ شکی نیست که برند خوب نتایج خوب هم ایجاد می کند و پروسه برندینگ شما اگر بهتر هم باشد منجر به بهینه سازی موتورهای جستجو هم می شود. در برندینگ شما باید کاری کنید که برند خود را به درست ترین راه ممکن به مخاطبان خود بشناسانید.

شناخت برند چه تاثیری در سئو دارد؟

شناخت نام برند در بسیاری از موارد از آنچه فرد در مورد یک شرکت می گوید مهمتر است. در دنیای امروز این مسئله خیلی اهمیت پیدا کرده است، یعنی اینکه مصرف کننده نام برند شما را بشناسد. اگر مصرف کننده با نام شما آشنا باشد، خیلی بیشتر احتمال دارد که کلیک خوبی دریافت کنید. در ادامه به مهمترین راهکارهایی می پردازیم که لازم است در حین برندینگ به آنها توجه فرمایید چرا که برندینگ و سئو ارتباط بسیار نزدیکی دارند.

از تبلیغات رادیویی غافل نشوید.

این مسئله را هم در نظر داشته باشید که امروزه طرفداران زیادی هم هستند که به دنبال تبلیغات رادیویی هستند پس از پرداختن و رسیدگی به این مخاطبان غافل نشوید.

سئو تنها برای متن نیست شما برای اینکه بتوانید در بازاریابی موتورهای جستجو موفق باشید باید به تمامی بخش های سئو محتوایی خود رسیدگی کنید بخصوص رادیویی و لوکال سئو!

دریافت مشاوره از یک آژانس دیجیتال مارکتینگ

اغلب افرادی که از برندینگ برای سئو وبسایت خود استفاده می کنند باید بدانند که سئو یک دانش تخصصی است و نیازمند این است که با اصول آن آشنا باشید. سئو به بخش داخلی و خارجی تقسیم می شود و از مهمترین و تخصصی ترین بخش های آن سئو تکنیکال است. شما اگر مدیر یک وبسایت هستید و به دنبال بهبود وبسایت خود از نظر فنی هستید استفاده از راهکارهای یک آژانس دیجیتال مارکتینگ می تواند در این مرحله به شما خیلی کمک کند. داشتن دانش فنی یکی از معضلاتی است که اغلب سئوکارها با آن دست و پنجه نرم می کنند پس خوب است که برای برطرف کردن مشکلات فنی وبسایت خود از مشاوره ها و راهنمایی های آژانس دیجیتال مارکتینگ بهره مند شوید.

گوگل طرفدار چه برندهایی است؟

لینک ها به طور طبیعی به سمت برندهایی می روند که بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند.

سال های گذشته در این رابطه بحث مهمی بود که آیا گوگل برندهای بزرگ را در جستجوی ارگانیک ترجیح می دهد یا خیر! اما حقیقت این است که گوگل برندهای بزرگ را آگاهانه ترجیح نمی دهد اما الگوریتم گوگل سایت هایی را که لینک بیشتری به آنها می دهد ترجیح می دهد. برندهای نام دار لینک های بیشتری هم دریافت می کنند و همین باعث می شود که گوگل از این برندها طرفداری کند.

در تبلیغات پولی برندهایی که نام خوبی دارند در حقیقت کلیک بیشتری هم دریافت می کنند. تبلیغات پولی در واقع نمره کیفیت شما را بالا می برد و هزینه تبلیغات برای این برندهای نام آشنا برای هر کلیک تا حدودی کمتر محاسبه می شود.

قطعا برندهای ناشناخته خلاقیت بیشتری ارائه می دهند اما در انتها آنچه تعیین کننده است شناخت برند است که می تواند کلیک بیشتری جذب کند. طبیعتا هرچه کلیک بیشتری دریافت کنید در انتها منجر به افزایش رتبه شما در نتایج موتورهای جستجو می شود یا به عبارتی سئو سایت شما بهبود پیدا می کند. چیزی که در اینجا حائز اهمیت است این است که سئو در مقابل تبلیغات پولی قرار دارد و هر کدام مزیت ها و معایب مخصوص به خود را دارد. اما آنچه که همیشه برای شما اطمینان ایجاد می کند رسیدگی به سئو وبسایت شماست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار آژانس دیجیتال آژانس دیجیتال مارکتینگ موتورهای جستجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۶۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود گاردریل در جاده کلج به سیردان منجر به حادثه شد+ فیلم

علیرغم وعده تکراری مسئول راه استان برای آسفالت و نصب گاردریل در این مسیر، یک دستگاه سواری پژو پارس به دره سقوط کرد و موجب مصدومیت شدید راننده و خسارت عمده به خودرو شد.

اواخر سال گذشته مدیر کل حمل و نقل جاده‌ای استان وعده داده بود که آسفالت جاده کلج به سیردان آغاز خواهد شد.

با گذشت بیش از یک ماه از فصل بهار هنوز اقدام عملی انجام نشده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تهدید به بمب‌گذاری در سفارت روسیه در برزیل
  • سقوط از دره به فوت شهروند قزوینی منجر شد
  • سیاره مشتری به شکل‌گیری قمر زمین کمک کرده است
  • در ارومیه چه خبر است؟ از قمه کشی رعب آور تا کورس های شبانه (فیلم)
  • اگر طوفان نمی‌شد + اسناد محرمانه
  • نبود گاردریل در جاده کلج به سیردان منجر به حادثه شد+ فیلم
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد
  • امداد رسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • خدمات سئو سایت
  • کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز