Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین برنامه آغاز دهه فجر جاری در مجموعه سلامت فارس، بهره‌برداری از ساختمان الحاقی مرکز خدمات جامع سلامت اشکنان، با حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس اجتماعی  شیرازه، مدیران ارشد حوزه سلامت فارس، دهه فجر امسال را با حضور در مناطق جنوبی استان فارس و بهره برداری از خدمات جدید بهداشتی درمانی در این منطقه آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با همراهی اعضای هیات رئیسه دانشگاه در نخستین روز از دهه مبارک فجر، با سفر به بخش اشکنان، از توابع شهرستان لامرد، ابتدا در مرکز خدمات جامع سلامت اشکنان حضور یافته و ضمن بازدید از این مرکز ارائه خدمت، ساختمان الحاقی این مرکز خدمات جامع سلامت را افتتاح کرد.   مرکز خدمات جامع سلامت اشکنان، با دارا بودن بخش های بهداشت خانواده، مامایی، غرالگری نوزادان، تغذیه، بهداشت محیط، تزریقات و پانسمان، بهداشت مادر و کودک، ۱۰ هزار نفر از جمعیت بخش اشکنان را تحت پوشش دارد.   ساختمان الحاقی این مرکز خدمات جامع سلامت نیز امروز با حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه و با نیت نیک اندیشانه «احمد دیرزی» نیکوکار عرصه سلامت، با زیربنای ۱۳۰مترمربع و با اهدای ۴میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید.   مهرزاد لطفی در این برنامه، اقدام نیک اندیشان عرصه سلامت را در مسیر توسعه خدمات بهداشتی درمانی و افزایش دسترسی مردم استان به این خدمات، بسیار ارزشمند خواند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ساختمان الحاقی بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۶۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری

 محمد کاظم مومنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه بیمارستان سلامت گفت: بهره برداری فاز‌های مختلف بیمارستان نیازمند زیرساخت‌های استاندارد می‌باشد که پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است.
 
وی ادامه داد: عملیات نصب و راه اندازی تجهیزات HIS به پایان رسیده است که در آینده‌ای نزدیک فاز اول افتتاح و بهره برداری خواهد شد.
 
وی افزود:این بیمارستان دارای بخش کلینیک‌های تخصصی، اورژانس، اتاق عمل، LDR و بستری می‌باشد که در فاز اول بخشی از آن به بهره برداری خواهد رسید.
 
وی عنوان کرد: بیمارستان سلامت سیب و سوران ۳۲ تخت مصوب شده است که فاز اول بیمارستان سلامت آماده بهره برداری است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد