Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیسیون کمیسیون آموزش و تحقیقات از بازدید اعضای این کمیسیون از بخش های مختلف پارک علم و فناوری پردیس خبر داد.

به گزارش ایسنا علیرضا منادی سفیدان در توضیح بازدید اعضای کمیسیون گفت: پارک علم و فناوری پردیس تابلوی بسیار زیبایی از توسعه علم و فناوری در جمهوری اسلامی ایران است. مسیر ۴۰۰ ساله ای را که آمریکایی ها و اروپایی ها در حوزه علم و فناوری طی کرده اند  ما توانستیم ۴۰ ساله پشت سر بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی پارک علم و فناوری پردیس ضمن بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های نخبگان کشور باعث شده که دانشمندان به نام بین المللی نیز بر این فعالیت های ارزنده صحه بگذارند. قطعا مجلس در زمینه فعالیت های فناورانه قاطعانه حمایت می کند.

منادی  تدوین طرح جهش تولید دانش بنیان را یکی از گام های عملی و مهم مجلس برای توسعه شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها زیر نظر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دانست و گفت: معافیت های در نظر گرفته شده در این قانون برای شرکت های دانش بنیان موجب رشد و توسعه فعالیت های این شرکت ها در آینده خواهد شد.در بودجه ۱۴۰۰ نیز کمیسیون آموزش یکی از مدافعان جدی فعالیت های فناورانه بود به طوری که با تلاش نمایندگان این کمیسیون در کمیسیون تلفیق اعتبارات در نظر گرفته شده برای صندوق نوآوری و شکوفایی حدود یک هزار میلیارد تومان افزایش سرمایه داشت که امیدواریم این رقم تخصیص ۱۰۰ درصدی داشته باشد.

به گزارش ایسنا، در این بازدید اعضای کمیسیون آموزش پس از حضور بر مزار شهدای گمنام پارک علم و فناوری پردیس در نشستی با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و مهدی صفاری نیا رئیس این پارک حضور یافتند. در این نشست گزارش عملکردی از فعالیت های پارک علم و فناوری پردیس به نمایندگان عضو کمیسیون آموزش ارائه شد و برنامه های آتی پارک علم و فناوری پردیس برای توسعه فعالیت شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها تشریح کردند.

در ادامه اعضای کمیسیون آموزش از نمایشگاه محصولات فناورانه پارک به عنوان نمایشگاه دائمی محصولات فناورانه بازدید کردند. همچنین از شرکت های پژوهش گستر فعال در حوزه مکانیک و تجهیزات خاص صنعتی، الکترونیک برتر فعال در حوزه تجهیزات پزشکی و آریا طب فیروز فعال در حوزه تجهیزات پزشکی و تنها تولیدکننده دستگاه دیالیز در خاورمیانه بازدید شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طرح جهش تولید پارک علم و فناوری پردیس سورنا ستاری كميسيون آموزش و تحقيقات پارک علم و فناوری پردیس اعضای کمیسیون کمیسیون آموزش بازدید اعضای دانش بنیان شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۶۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)

رییس دادگستری بندر امام خمینی(ره) گفت: عضویت یکی از اعضای شورای شهر به دلیل تخلف و داشتن پرونده قضایی، تا اطلاع ثانوی تعلیق و از حضور در شورای شهر منع شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، به نقل  از روابط عمومی دادگستری خوزستان، عزیز مراد حسین‌پور در این خصوص افزود: بر اساس پرونده قضایی نامبرده در شعبه 102 کیفری بندر امام خمینی (ره) با اتهام آدم‌ربایی (ربودن شهردار)، قرار نظارت قضایی با موضوع منع اشتغال و عضویت در شورای شهر برای وی صادر شد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی بی‌قانونی و ایجاد اخلال در امنیت روانی جامعه را برنمی‌تابد، افزود: بر این اساس با هر گونه تخلف بدون توجه به القاب و عناوین افراد برخورد خواهد شد.

به گزارش تسنیم، دادگستری خوزستان طی یک‌سال اخیر در راستای مبارزه با فساد اداری چندین مدیر در استان را بازداشت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد
  • اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها
  • افتتاح اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران
  • وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی بررسی شد
  • تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)
  • امسال بودجه شهرداری اراک ۶ هزار میلیارد تومان است
  • حمایت معاونت علمی از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان سمنان
  • بازدید رایگان از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان برای یک هفته
  • راه‌اندازی پارک علم و فناوری در عراق با استفاده از ظرفیت‌های پارک فناوری تهران
  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد