Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@22:51:24 GMT

افتتاح ۳۱۱۳ منازل مسکونی مددجویی در لرستان

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۶۳۷۰

افتتاح ۳۱۱۳ منازل مسکونی مددجویی در لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، جاسم محمدی فارسانی عصر امروز در نشست کارگروه همیاری و خدمت‌ رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گفت: این نهاد برنامه‌های متنوعی را برای گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر امسال پیش‌بینی کرده است.

وی افزود: افتتاح  ۳۱۱۳ منازل مسکونی مددجویی در شهرستان‌های مختلف، افتتاح و راه‌اندازی ۴۳ مراکز نیکوکاری محله، بهره‌برداری از ۱۰۰۰طرح‌ اشتغال‌زایی و خودکفایی مددجویی، توزیع ۳۰۰۰۰ بسته معیشتی ارزاق و کالا و کمک مؤمنانه در بین خانوار تحت حمایت و اهدا ۱۰ سری جهیزیه اهدایی از طریق دفتر مقام معظم رهبری به نوعروسان تحت حمایت و ۸۰۰ دستگاه وسیله گرمایشی ( بخاری و آبگرمکن )از جمله این برنامه‌ هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی و دوره‌های مختلف آموزشی برای مددجویان از طریق فضای مجازی، ارائه خدمات مشاوره‌ای و خدمات حقوقی به مددجویان، حامی یابی برای ایتام محسنین، اهداء وام کارگشایی به افراد تحت حمایت در طول ایام‌الله دهه فجر، توزیع سبد بهداشتی لوازم ضروری زندگی بین مددجویان، اهدا تبلت های دانش آموزی و برگزاری برنامه‌های متنوع در مراکز نیکوکاری محله از دیگر برنامه‌های این نهاد در ایام‌الله دهه فجر سال ۹۹ است.

محمدی فارسانی با اشاره به اهمیت توجه ویژه به مددجویان تحت حمایت در این ایام‌الله، گفت: کمیته امداد در نظر دارد با فراهم کردن زمینه دیدار مسئولان و خیران از منازل ایتام و مددجویان تحت حمایت در این ایام، ضمن تفقد و دلجویی، نسبت به رفع بخشی از نیازها و مشکلات آنان با مشارکت مسئولان و خیران استان لرستان اقدام کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی کمیته امداد استان لرستان لرستان تحت حمایت ایام الله دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۶۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی موسوی گفت: عملیات آماده سازی شهرک مسکونی آذرشهر به مساحت ۱۵۲ هکتار آغاز خواهد شد.

وی افزود: وزیر راه و شهرسازی فرایند آماده سازی اولین دهکده شهری استان آذربایجان شرقی در شهرستان سراب با ظرفیت یک هزار و ۴۰۰ قطعه مسکونی را کلید خواهد زد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی با اشاره به تداوم ساخت واحد‌های نهضت ملی مسکن در استان گفت: با حضور وزیر راه عملیات ساخت ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی هم آغاز می‌شود.

موسوی افزود: افتتاح یک باب مدرسه هوشمند به مساحت یک هزار و ۸۶۵ مترمربع و کلنگ زنی چهار باب مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ مترمربع در شهر جدید سهند و آغاز عملیات ساخت مسجد علامه محمد تقی جعفری به مساحت دو هزار و ۵۲۴ مترمربع در شهر سهند از دیگر برنامه‌های وزیر راه در آذربایجان شرقی است.

وی گفت: بهره برداری از معابر خاکی آسفالت ریزی شده طرح بازآفرینی شهری اهر به طول ۲۱ کیلومتر و افتتاح طرح مشارکتی مجتمع تجاری باران در شعر جدید سهند با زیربنای ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع و ۳۱ باب مغازه در دستور کار وزیر راه و شهرسازی قرار دارد.

دیگر خبرها

  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد
  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی