Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@15:25:18 GMT

رییس جدید حوزه هنری هرمزگان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۶۴۰۵

رییس جدید حوزه هنری هرمزگان منصوب شد

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان هرمزگان، دراین حکم آمده استان هرمزگان دارای گذشته‌ای درخشان و جایگاهی رفیع در مبارزات استعمارستیزانه و ضداستکباری در طول تاریخ است و مردم فداکار و قدرشناس این استان همواره در فرازهای مهم انقلاب اسلامی، به بهترین وجه در صحنه حاضر بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شأن و عظمت مردم عزت‌مند استان هرمزگان، در کنار موقعیت سوق‌الجیشی جغرافیایی ـ و باالتبع، ضروریات فرهنگیِ ـ آن، طراحی دقیق و تلاشی مضاعف، خالصانه و پی‌گیرانه را برای تثبیت و ارتقای فرهنگ بومی آن استان می‌طلبد که قطعاً حوزه هنری انقلاب اسلامی استان، مرکزی الهام‌بخش برای این مقصود است، لذا قدرت و غنای فرهنگ استعمارستیزانه و ضداستکباری در آن خطه‌ی غیور ایجاب می‌کند یکی از کار ویژه‌های اصلی آن مرکز هنر انقلابی، نقش‌آفرینی در تحکیم و تعمیق فرهنگ مقاومت و ایستادگی با زبان هنر باشد.
نظر به تجربیات ارزنده و توانایی‌های شما ، بنا به پیشنهاد معاون محترم راهبری استان‌های حوزه‌ی هنری، جناب‌عالی را به «ریاست حوزه‌ هنری انقلاب اسلامی استان هرمزگان» منصوب می‌نمایم.
عبدلی‌زاده به عنوان یک عکاس و مستندساز هرمزگانی دارای سوابقی چون تهیه‌کنندگی رادیو در مرکز خلیج فارس، مدیریت مجتمع فرهنگی دیجیتال خلیج فارس، دبیر جشنواره فیلم عمار در استان، دبیر شبکه حکمت سازمان ملی جوانان استان و مدیریت اندیشکده توسعه منطقه‌ای هرمزگان را نیز در کارنامه خود دارد.
پیش از این انوشیروان پیشدار برای مدت بیش از پنج سال این مسئولیت را بر عهده داشت.

برچسب‌ها حوزه هنری انقلاب اسلامی هرمزگان بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه هنری انقلاب اسلامی هرمزگان بندرعباس حوزه هنری انقلاب اسلامی هرمزگان بندرعباس اخبار کنکور انقلاب اسلامی استان هرمزگان حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۶۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رییس سازمان تبلیغات اسلامی از حوزه آزمون قرآنی در مشهد

دریافت 64 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6095870

دیگر خبرها

  • بازدید رییس سازمان تبلیغات اسلامی از حوزه آزمون قرآنی در مشهد
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول
  • اهمیت دوچندان صنعت نفت با فرهنگ‌سازی و اثرگذاری در حوزه هنر
  • آغاز بکار مدرسه ملی روایت در سمنان
  • نخست‌وزیر جدید هائیتی منصوب شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • در هفته هنر انقلاب اسلامی یزد چه گذشت؟