Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا پاک‌دل عصر دوشنبه در جلسه مجمع عمومی هندبال استان سمنان به میزبانی شاهرود ضمن بیان اینکه ایران به مسابقات هندبال جوانان آسیا عازم بحرین می‌شود، ابراز داشت: این مسابقات مهم‌ترین برنامه پیش رو خواهد بود که اواخر اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه طی سال جاری ۲۰ اردوی آمادگی هندبال ساحلی و سالنی در شرایط کرونایی برگزارشده است، افزود: این اردوها برای افزایش توان بازیکنان منظور شد که البته در شرایط کرونا بسیاری از موارد بهداشتی نیز نظیر تب سنجی به انجام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون هندبال بابیان اینکه با وزارت آموزش‌وپرورش برای توسعه این ورزش تفاهم‌نامه سه جانبه به امضا رسیده است، ابراز داشت: بر طبق این تفاهم‌نامه فرهنگیان از آموزش این رشته ورزشی بهره‌مند خواهد شد.

پاکدل در ادامه تصریح کرد: احتساب ساعات حضور آن‌ها در کلاس‌های آموزش هندبال به عنوان ساعات آموزش ضمن خدمت و برگزاری مسابقات در رده‌های سنی مختلف از جمله اقداماتی که در خصوص فرهنگیان اجرایی می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه در صدد راه‌اندازی کانون‌های ویژه هندبال نیز هستیم، افزود: یکی دیگر از مفاد این تفاهم‌نامه در اختیار گذاشتن امکانات سخت افزاری و مربی است و تنها آموزش‌وپرورش باید سالن را منظور کند که این برای استان سمنان اجراشده و امیدواریم در تداوم آن به عنوان استان پیشرو محسوب شود.

کد خبر 5136617

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون هندبال علیرضا پاکدل ورزش و جوانان استان سمنان شاهرود دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه انقلاب اسلامی ایران گرگان آمار کرونا بوشهر شهرستان کرج شیراز لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۶۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مرحله نهایی رقابت ماده پرتاب چکش مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دبی امارات برگزار شد؛ مهدی هفت چشمه پرتابگر جوان کشورمان موفق شد در جایگاه دوم قرار گیرد و نشان نقره این دوره از مسابقات را کسب کند.

هفت چشمه موفق شد با پرتابی به مسافت ۶۶.۶۴ متر و فقط ۶ سانتیمتر کمتر نسبت به نفر نخست در جایگاه دوم بایستد.

همچنین علی سروری دیگر نماینده کشورمان در این مسابقات نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از کسب مدال کوتاه ماند.

دیگر خبرها

  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا