Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@07:54:29 GMT

۱۰۲ فرصت سرمایه‌گذاری در بروجرد معرفی شده است

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۷۳۹۲

۱۰۲ فرصت سرمایه‌گذاری در بروجرد معرفی شده است

ایسنا/لرستان شهردار بروجرد گفت: ۱۰۲ فرصت سرمایه‌گذاری در شهر معرفی شده است.

رحیم جافری در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از فاز دوم میدان میوه و تره‌بار بروجرد که امروز ۱۳ بهمن‌ماه صورت گرفت، اظهار کرد: میدان میوه و تره‌بار بروجرد دارای دو فاز است که فاز یک آن قبل از انقلاب افتتاح شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش جمعیت و توسعه شهر احداث فاز دوم این میدان آغاز شد چون فاز یک آن جوابگو نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار بروجرد خاطرنشان کرد: فاز دوم میدان میوه و تره‌بار بروجرد با مساحت ۱۲ هزار ۵۰۰ مترمربع با ۳۲ فقره مغازه انجام شده است.

جافری اضافه کرد: ۲۵ درصد این سرمایه‌گذاری مربوط به شهرداری و بقیه مربوط به بخش خصوصی است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه جمعیت شهر هرروز در حال افزایش بوده و بروجرد یک شهر مهاجرپذیر است به دنبال یک سرمایه‌گذار بوده که میدان میوه و تره‌بار را در ۱۰۰ هکتار احداث کند.

شهردار بروجرد ادامه داد: شهرداری بروجرد ۱۰۲ فرصت سرمایه‌گذاری معرفی کرده که سرمایه‌گذاران می‌توانند در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری کنند.

جافری با بیان اینکه در چابک‌سازی شهرداری اقدامات خوبی انجام شده است، اظهار کرد: اعتباری از منابع دولتی نیاز نداریم خواسته ما این است که موانع توسعه برداشته شده و از سرمایه‌گذار حمایت شود و چندین برابر اعتبار دولت جذب خواهد شد.

وی تصریح کرد: در سیل ۹۸ بروجرد دچار خسارت شد که تاکنون توانسته بخشی از آن‌ها را مرمت و تعمیر کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها شهرداری بروجرد دهه فجر میدان میوه و تره بار سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۷۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰۰ همت سرمایه گذاری در گیلان اجرایی می شود

اسدالله عباسی در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری (اکسپو) گفت:  امروز ارتقاء بهره‌وری در استان در موضوعات مهمی چون محصولات کشاورزی، نساجی، پوشاک و گردشگری را هدف‌گذاری کرده‌ایم.

استاندار گیلان  به نمایش گذاشتن فرصت‌های اقتصادی گیلان در نمایشگاه اکسپو را فرصتی مفتنم برای جذب سرمایه ها و سرمایه گذار دانست و افزود: گیلان در بسیاری از شاخص‌ها اعم از مشارکت اقتصادی، ضریب جینی (معیاری از پراکندگی آماری در اقتصاد)، نرخ بیکاری و تعهد اشتغال از رتبه خوبی در کشور (بین چهار تا ۱۲) برخوردار است.

عباسی با اشاره به ظرفیت‌های کشاورزی این استان عنوان کرد: گیلان از رتبه‌های خوبی در محصولات برنج، چای، فندوق، بادام زمینی، گل گاو زبان، زیتون و سایر محصولات برخوردار است و در میزان تولید و صادرات خاویار هم رتبه اول کشوری را داراست.

وی با بیان اینکه در زمینه ایجاد زنجیره ارزش اقدامات خوبی در استان انجام شده‌است، عنوان کرد: بسیاری از محصولات تولیدی استان به صورت فله‌ای عرضه می‌شود که در عمل این امر ارزش افزوده و بهره‌وری بالایی ندارد اما گام‌های ارزشمندی انجام شد تا زنجیره ارزش افزوده از مزرعه تا بازار شکل گیرد و تولید برای تولیدکننده و سرمایه‌گذار مقرون به صرفه باشد.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به صادرات کیوی و امکانات سردخانه‌ای و سورتینگ این محصول در استان اظهار کرد: اگر محصول کیوی صادر نشود باید در بخش‌های مختلف صنایع تبدیلی مورد استفاده قرار گیرد که بدین منظور گام‌هایی برداشته شده‌است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه برای شکوفایی گیلان در بخش‌های مختلف به همدلی، هماهنگی و استفاده از همه ظرفیت‌ها نیاز است، ادامه داد: برای این موضوع باید از همه نخبگان استانی و ملی استفاده شود و همه نهادها و مسئولان پای کار باشند.

عباسی به شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» اشاره کرد و افزود: دولت برنامه راهبردی خوبی را تعیین و تدوین کرده و تاکید رییس جمهور و وزیر کشور در بخش‌های مختلف برای ما تکلیف است تا بتوانیم در افق چشم‌انداز میان مدت و بلندمدت به نتیجه برسیم البته در کوتاه مدت طی ۲ سال اخیرگام‌های موثر و مهمی برای تحقق اهداف از پیش تعیین شده برداشته شد.

وی با اشاره به برپایی غرفه گیلان در جشنواره بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری اظهار کرد: بازدیدکنندگان این غرفه اذعان کردند که گیلان در مکان محدود همه شاخص‌ها را در قالب آمار و ارقام ترسیم کرده و بازدیدگنندگان داخل و خارج کشور می‌توانند ظرفیت‌ها و فرصت‌های اقتصادی استان را مشاهده و برای سرمایه‌گذاری اقدام کنند.

نماینده عالی دولت در گیلان به استقبال تعدادی از سرمایه‌گذاران از این نمایشگاه و مراجعه آنها به وی برای اقدام در استان اشاره کرد و گفت: هماهنگی لازم در این رابطه انجام می شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری در مازندران شناسایی شد
  • بیش از ۱۰۰ همت سرمایه گذاری در گیلان اجرایی می شود
  • معرفی فرصت‌های شغلی برای کارجویان در نمایشگاه کار دانشگاه امیرکبیر
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم
  • معرفی ۵۴ فرصت سرمایه‌گذاری کردستان در نمایشگاه اکسپو
  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران
  • نمود موفقیت دولت در چهره شهرها مشخص است
  • معرفی ۱۱۰ فرصت سرمایه گذاری خراسان جنوبی در اکسپو ۲۰۲۴
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو