Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:55:35 GMT

۷۲۹۴ چراغ روشنایی معابر جدید در هرمزگان نصب می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۷۴۷۷

۷۲۹۴ چراغ روشنایی معابر جدید در هرمزگان نصب می‌شود

هاجر عبدی شامگاه دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در ۱۰ ماهه امسال نیز چهار هزارو ۴۴۲ چراغ روشنایی معابر به تاسیسات شرکت برق هرمزگان اضافه شد.
وی بیان داشت: هم اکنون ۲۸۵ هزار چراغ روشنایی معابر در سطح معابر هرمزگان روشن است که ضریب نفوذ روشنایی به شهرها و روستاهای استان به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسوول اظهارداشت: در ایام دهه فجر ۴۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی، ۱۴ کیلومتر شبکه فشار ضعیف زمینی، ۹۴ کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی، ۱۳ کیلومتر شبکه فشار متوسط زمینی، ۲۴۰ دستگاه پست هوایی و ۳۵ دستگاه پست زمینی به بهره برداری می‌رسد. 
عبدی یادآورشد: در مجموع ۶۷ طرح برق رسانی در دهه فجر با هزینه ای افزون بر۷۵۶ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.
 وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون همچنین ۱۰۹ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۱۹۷ کیلومتر شبکه فشار متوسط به طول شبکه توزیع برق هرمزگان افزوده شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان اضافه کرد: با نصب و بهره برداری از این طرح‌ها طول شبکه فشار متوسط هرمزگان به ۱۵ هزارو ۷۰۰ کیلومتر و شبکه فشار ضعیف به ۹ هزارو ۳۷۰ کیلومتر افزایش یافت.
وی ادامه داد: همچنین از ابتدای سالجاری تاکنون ۴۵۵ دستگاه ترانسفورماتور به ظرفیت ۶۷ مگاولت آمپر در هرمزگان نصب شد و با اضافه شدن این تعداد مجموع ترانسفورماتوری درحال بهره برداری استان به ۲۷ هزارو ۹ دستگاه به ظرفیت چهارهزار و ۷۷۵ مگاولت آمپر رسید.
 وی خاطرنشان کرد: درحال حاضر ۷۲۲ هزار مشترک از خدمات شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان استفاده می‌کنند که ۱۵ هزار مشترک در سالجاری پذیرش شده‌اند. 
وی تصریح کرد: شبکه‌های توزیع برق در گستره وسیعی از  هرمزگان پراکنده شده که باتوجه به اقلیم خاص استان و وجود مناطق ساحلی و کوهستانی باعث شده نگهداری از شبکه و تاسیسات برق رسانی با چالش جدی روبرو شود. عبدی گفت: رطوبت بالای مناطق ساحلی باعث شده عمر مفید این تاسیسات به یک سوم کاهش یابد و پایداری شبکه را دچار اختلال کند. با این وجود تلاش می شود با سرویس به موقع تاسیسات، شبکه پایدار بماند.

برچسب‌ها شركت‌ توزيع نيروی برق هرمزگان افتتاح طرح مصرف بهینه برق هرمزگان دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شركت توزيع نيروی برق هرمزگان افتتاح طرح مصرف بهینه برق شركت توزيع نيروی برق هرمزگان افتتاح طرح مصرف بهینه برق هرمزگان دهه فجر اخبار کنکور کیلومتر شبکه فشار شبکه فشار متوسط شبکه فشار ضعیف بهره برداری برق هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ طرح با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید

همزمان با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان که درپی سفر استانی رئیس دستگاه قضا صورت گرفته است، در مراسمی به شکل ویدیو کنفرانس ۱۲ طرح به بهره‌برداری رسید.

کارگاه بسته‌بندی صنایع مواد غذایی بنیاد تعاون زندانیان، زمین‌های چمن مصنوعی زندان‌های میناب و کانون اصلاح‌وتربیت هرمزگان، نمازخانه زندان بندرعباس، خبازخانه‌های اردوگاه رودان و زندان بندرعباس، واحد ملاقات بندرلنگه، اداره مراقبت الکترونیک بندرعباس، آبیاری تحت فشار زمین‌های کشاورزی منطقه راونگ میناب، باشگاه ورزشی ویژه کارکنان و همچنین درمانگاه دندانپزشکی بندرعباس برای استفاده خانواده مددجویان ازجمله این طرح ها بود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی بیش از ۳۲ هزار مسافر در راه‌ آهن زاگرس
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • ۱۲ طرح با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • سه قطعه از محورهای شریانی هرمزگان بسته می شود
  • انسداد سه مقطع از محورهای شریانی هرمزگان
  • ۳۰ کیلومتراز محور ترانزیتی خوی به رازی آماده بهره برداری شد
  • ۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد