Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سرهنگ  علیزاده فرمانده سپاه دیواندره ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، چهار اکیپ پزشکی به مدت چهار روز در روستا‌های محروم شهرستان دیواندره خدمات رایگان بهداشتی درمانی ارائه می‌دهند.

او افزود: این تیم‌ها برای ارائه خدمات پزشکی به روستا‌های محروم شهرستان دیواندره اعزام شدند و به روستاییان ساکن به طور رایگان خدمات پزشکی ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ علیزاده با بیان اینکه ۱۲۰ نفر از جمعیت روستایی در این طرح رایگان ویزیت شدند، افزود: تیم پزشکی در مجموع خدمات مشاوره مامایی و پزشکی، آموزش مقابله با کرونا، تزریقات و پانسمان، غربالگری اولیه بیماری‌های مختلف مانند فشار خون و قند خون را به اهالی این روستا‌ها ارائه کردند.

فرمانده سپاه شهرستان دیواندره با بیان اینکه اعزام گروه‌های پزشکی تا پایان سال ادامه دارد، گفت: شبکه بهداشت و درمان دیواندره به همکاری بسیج جامعه پزشکی این شهرستان در ۹ ماهه گذشته از سال جاری ۲۱ تیم پزشکی را به مناطق محروم اعزام کرده و خدمات رایگان انجام دادند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خدمات درمانی مناطق محروم 22 بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۷۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی۵۰۰ نفر از اهالی روستای فیروزآباد شهرستان چهاربرج از خدمات درمان تخصصی جمعیت هلال احمر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت:تیم های درمان تخصصی (BHCU) معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، به مناسبت هفته هلال احمر در روستای فیروز آباد شهرستان چهاربرج مستقر و خدمات بهداشتی، درمانی و توانبخشی را به صورت رایگان به مردم شریف این روستا ارئه کردند.

وی در تشریح این مانور  گفت: جمعیت هلال استان آذربایجان غربی بااستفاده ازظرفیت تیم بهداشت و درمان اضطراری به استعداد ۲۰ نفر از پزشکان داوطلب فوق تخصص، متخصص، عمومی، دندانپزشکی، پرستاری، مامایی، مراقبت از مادر وکودک، روانشناس و تغذیه این مانور را باموفقیت عملیاتی کرد. 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: این مانور به مدت یک روز اجرا و در این مدت علاوه بر خدمات امدادی ، خدمات درمانی اعم از ويزيت پزشکان فوق تخصص، متخصص و عمومی، خدمات بهداشتی و دندانپزشکی ارائه و داروهای تجویزی نیز بااعتباری بالغ بر ۲۰ میلیون تومان به صورت رایگان در اختیار مردم منطقه قرار گرفت.

وی همچنین حضور پزشکان داوطلب جمعیت هلال احمر استان جهت خدمت رسانی رایگان به مردم منطقه را از اقدامات موثر جمعیت هلال احمر در تسکین آلام بشری دانست و از همه داوطلبان،امدادگران،و جوانان جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در خدمت رسانی به مردم شریف فیروزآباد تقدیر و از میزبانی جمعیت هلال احمر شهرستان میاندواب و چهاربرج قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • ارائه رایگان ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی
  • ارائه رایگان ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی
  • توافق‌نامه همکاری سازمان‌های بسیج اقشار و سازمان بسیج رسانه با بسیج سازندگی امضاء شد
  • بورسیه دستیاران تخصصی پزشکی برای ارائه خدمت در مناطق محروم
  • ارائه خدمات بهداشتی و مراقبتی رایگان به بانوان آسیب پذیر در زاهدان
  • بهره مندی۵۰۰ نفر از اهالی روستای فیروزآباد شهرستان چهاربرج از خدمات درمان تخصصی جمعیت هلال احمر
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران