Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ۷ سال پیش محموله ۳۲۰ تنی گوشت گوسفندی از مغولستان وارد کشور می‌شود. در این ۷ سال این محموله در گمرکات خراسان رضوی متوقف بوده است.   دلایل دپو کردن این محموله مشخص نبود. آنچه مشخص بود این بود که اگر تکلیف این محموله سال‌ها پیش مشخص می‌شد، می‌توانست وارد بازار شده و به دست مردم برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
سوال مهم‌تر این است که بعد از ۷ سال سرنوشت این محموله چه شد؟ معدوم شدند یا  خوراک طیور یا سگ و گربه شدند؟ بیشتربخوانید کشف ٢٠تن گوشت فاسد طی ٢ماه اخیر در مشهد

 

  حبیب الله حیدری سرپرست اداره کل گمرک سرخس درباره موضوع ترخیص ۳۲۰ تن گوشت پس از ۷ سال گفت: در اسفند ۹۲ محموله ۳۲۰ تن گوشت قرمز وارد گمرک منطقه ویژه اقتصادی سرخس شد و متاسفانه صاحب کالا به دلیل اختلاف با بانک ملی نتوانسته مشکلش را با گمرک حل کند و این محموله با همین شرایط در سردخانه منطقه ویژه باقی می‌ماند و صاحب کالا نتوانسته در زمان مقرر کالا را ترخیص کند و در همان زمان هم به سازمان تملیکی هم این مطلب گفته شده تا اقدامات لازم را انجام دهند، ولی متاسفانه اقدامی صورت نگرفته و به بازار انتقال داده نشده است.

او افزود: این کالا‌ها دیگر قابلیت مصرف انسانی را ندارد و از طریق مراجع قضایی در حال اقدام است که داخل استان به مصرف غیر انسانی برسد و تبدیل به پودر شود و به مصارف دامی برسد.

سرپرست اداره کل گمرک سرخس ادامه داد: از ۳۲۰ تن گوشت قرمز فاسد شده، ۴۰ تن از منطقه خارج شده است.   انتهای پیام//ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منطقه ویژه اقتصادی گوشت فاسد مراجع قضایی ۳۲۰ تن گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۷۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748243

دیگر خبرها

  • بهبود وضعیت ساماندهی محموله‌ها و کالاها در بنادر و گمرکات استان هرمزگان
  • رشد ۲۳ درصدی ارزش صادرات از استان مرکزی
  • رشد ۲۸ درصدی مبادلات تجاری از گمرکات کردستان در فروردین سال جاری
  • نیاز گمرک به ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی
  • نیاز گمرکات مرزی، مناطق آزاد و ویژه به ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی
  • باید ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی در گمرکات و مناطق آزاد مستقر شود
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • در دیدار روسای گمرکات ایران و عراق چه گذشت؟
  • ۱۵ درصد گوشت قرمز خراسان رضوی توسط عشایر تولید می‌شود
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر