Web Analytics Made Easy - Statcounter

عشریه از محاسبه امتیاز شرکت در آزمون سراسری قرآن و عترت به عنوان ضمن خدمت برای فرهنگیان، معلمان و کارکنان دولت خبر داد و گفت: ثبت نام در این آزمون برای فرهنگیان و معلمان و کارکنان دولت تا پایان روز جمعه ۱۷ بهمن ماه ادامه دارد.

«حمیدرضاعشریه» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، با بیان اینکه نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در سه گروه امتحانی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم (دو رشته)، گروه معارف اهل بیت (ع) (سه رشته) و حفظ قرآن کریم (۹ رشته) برگزار می شود، گفت: علاقه مندان می توانند تا 15بهمن ماه جاری با مراجعه به سایت مسابقه به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

quranedu.ir برای شرکت در این آزمون ثبت نام نمایند.

 

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا این آزمون را به صورت اینترنتی برگزار خواهدشد، افزود: زمان آزمون این دوره از مسابقات قرآنی هفته اول اسفند ماه سال جاری اعلام شده است.

عشریه با بیان اینکه تاکنون حدود 2هزار نفر از فعالان قرآنی مازندران در این آزمون ثبت نام کردند، اظهار کرد: شهرستان های ساری، آمل و بابل بیشترین ثبت نامی را در این آزمون داشتند.

 

وی به تدبیر ستاداجرایی ﻧﻮﺯﺩﻫﻤﻴﻦ ﺁﺯﻣﻮﻥ ﺳﺮاﺳﺮﻱ ﻗﺮآﻥ و ﻋﺘﺮﺕ درخصوص ایجاد شرایط ویژه برای کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرهنگیان و معلمان آموزش و پرورش جهت شرکت در این آزمون اشاره کرد و گفت: برای کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی که در این آزمون شرکت می کنند ۲۸ساعت دوره ضمن خدمت محاسبه می شود، قبول شدگان نیز به قید قرعه جوایز ارزنده و گواهینامه دریافت خواهند کرد.

 

عشریه یادآورشد: همچنین پیرو توافق مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش با دفتر برنامه ریزی، آموزش و توسعه مشارکت های معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به معلمان و فرهنگیانی که موفق به کسب نمره قبولی در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت شوند، از مزایای دوره های کوتاه مدت ضمن خدمت آموزشی با کد رشته های 9253895-92503896- 91301265درسامانه LTMS وزارت آموزش و پروش بهره مند خواهند شد.

 

وی با بیان اینکه ثبت نام در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت برای فرهنگیان و معلمان و کارکنان دولت تا پایان روز جمعه 17 بهمن ماه ادامه دارد، افزود: زمان برگزاری آزمون کارکنان دولت پس از آزمون عمومی خواهد بود که متعاقبا اطلاع رسانی می شود.

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت آموزش ضمن خدمت کارکنان دولت کرونا فرهنگیان آزمون سراسری قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کارکنان دولت ضمن خدمت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۷۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، داود منظور، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت را از اولویت‌های اصلی دولت اعلام کرد و گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت اختصاص یافت.

وی با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی افزود: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902634

دیگر خبرها

  • این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات
  • ۷۱۷ قمی در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم شرکت کردند
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در مشهد
  • ۱۲ درصد شرکت‌کنندگان قرآنی مدرک دریافت می‌کنند
  • برگزاری آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن در یزد
  • ۴۰۳ مدرک تخصصی حفظ قرآن در یزد صادر شده است
  • شرکت ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی
  • برگزاری آزمون سراسری حافظان قرآن کریم در مهریز
  • رقابت ۱۶۸ نفر در آزمون سراسری حافظان قرآن کریم
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در گیلان