Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه هیات رییسه فدراسیون بدنسازی با حضور مجازی رییس فدراسیون جهانی بدنسازی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، عصر امروز دوشنبه ١٣ بهمن ماه جلسه هیات رئیسه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با حضور سید رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک، عبدالمهدی نصیرزاده، رئیس فدراسیون، حسن کرباسی، دبیر فدراسیون، مهدی مستجاب الدعوه، بازرس فدراسیون، رضا فیروزی، نایب رئیس فدراسیون، زهره مرزوقی، نایب رئیس بانوان فدراسیون، سید اکبر سید مومنی، خزانه دار فدراسیون، محمدرضا پور ابراهیمی و  حسین اخلاقی، اعضای هیات رئیسه فدراسیون بدنسازی در سالن جلسات کمیته ملی المپیک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رافائل سانتونجا، رئیس فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام  (IFBB) نیز به صورت ویدئو کنفرانس در جلسه حضور داشت.

در این جلسه در خصوص حضور رشته بدنسازی و پرورش اندام در بازی‌های آسیایی، مبارزه با دوپینگ و ارج نهادن به شعار "ورزش پاک"، حضور فدراسیون بدنسازی در مجمع کمیته ملی المپیک و داشتن کرسی بین‌المللی فدراسیون ایران در IFBB نیز صحبت شد.

عبدالمهدی نصیرزاده، رییس فدراسیون بدنسازی در جریان این نشست خطاب به رئیس کمیته ملی المپیک گفت: در جهان چندین فدراسیون در رشته پرورش فعالیت دارند اما فدراسیونی که به منشور IOC نزدیک است و WADA (آژانس بین المللی مبارزه با دوپینگ) روی آن صحه می‌گذارد و با دوپینگ مبارزه می‌کند IFBB می‌باشد.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ضمن درخواست حمایت از کمیته ملی المپیک برای ورود مجدد این فدراسیون و رشته های زیر مجموعه آن به بازی‌های آسیایی افزود: چندین سال هست که قهرمان بلا منازع آسیا و جهان هستیم و با ورود به این بازی‌ها می‌توانیم نقش موثری در ارتقاء رنکینگ ایران در بازی‌های آسیایی داشته باشیم. بسیار مهم است که همچون گذشته پرورش اندام وارد بازی های آسیایی شود.

در ادامه جلسه نصیرزاده خواهان حمایت بیشتر رئیس فدراسیون جهانی IFBB از فدراسیون ایران در خصوص مبارزه با دوپینگ شد که رافائل سانتونجا با تاکید بر اهمیت این مبارزه، فدراسیون را برای ورود به ورزش پاک و جلوگیری بیشتر از فریب خوردن جوانان در آلودگی به دوپینگ تشویق کرد.

همچنین رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از صالحی امیری درخواست کرد تا فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام نیز عضو مجمع کمیته ملی المپیک شود؛ چرا که ٣ رشته پر مخاطب این فدراسیون یعنی مچ اندازی و پاورلیفتینگ و پرورش اندام نیز مورد تایید فیزو هستند. فیزو در راستای منشور المپیک حرکت می‌کند و مسیر ورود رشته‌های این فدراسیون را به بازی‌های قاره‌ای هموار خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کمیته ملی المپیک بازی های آسیایی فدراسیون جهانی رئیس فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۷۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد

به گزارش قدس آنلاین، طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی تمام داورانی که در کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کرسی دارند و قصد حضور در المپیک پاریس را دارند باید در مسابقات قاره‌ای، گزینشی قاره‌ای و جهانی شرکت کنند.

محمد مصلایی پور رئیس کمیسیون داوری طبق قانون اتحادیه جهانی باید در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کرد که او اعلام کرد به دلیل برخی مشکلات حضور در این مسابقات را از دست داد.

غیبت او در این مسابقات باعث شد تا محمد مصلایی پور حضور در المپیک پاریس را از دست بدهد. طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی کامران سلطانی، مهدی بشیرزاد و نیما صادقی جهت شرکت در رقابت‌های کشتی گزینشی المپیک که در روزهای ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت در استانبول ترکیه برگزار می‌شوند، دعوت شدند.

دیگر خبرها

  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد