Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بهرام نصراللهی زاده عصر دوشنبه در گفت‌وگوی خبری از سفر محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به کردستان در اواخر هفته جاری خبر داد.

وی با اشاره به اینکه معاون رییس جمهور روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۱۵ و ۱۶ بهمن ماه ۹۹ مصادف با ایام الله دهه فجر به استان کردستان سفر می کند، افزود: این سفر ششمین سفر محمد باقر نوبخت به استان کردستان است و  در این سفر ۲ روز مهمان استان کردستان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصراللهی زاده گفت: تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره)، معاونین و مدیران ارشد و تعدادی از وزارتخانه ها و شمار دیگری از مقامات ملی و روسای سازمان ها و نهادها، معاون رییس جمهور را در سفر به استان کردستان همراهی خواهند کرد.

وی تاکید کرد: بهره برداری و واگذاری سه هزار و ۴۰۰ واحد مسکن محرومین و آسیب دیده از سیل در سطح روستاهای استان، اولین برنامه سفر نوبخت به استان کردستان است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان افزود: شروع عملیات اجرایی پروژه آبرسانی از سد آزاد به تصفیه خانه آب شرب شهر سنندج و افتتاح پروژه ازن زنی و ارتقای تصفیه خانه آب شرب این شهر،  بعنوان یکی از مطالبات برحق مردم سنندج و از پروژه های مورد تاکید رییس جمهور، دیگر برنامه سفر معاون رییس جمهور در ایام الله دهه مبارک فجر به  کردستان است.

نصراللهی‌زاده گفت: معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در سفر به کردستان پارک کوهستانی ۲۰ هکتاری کوچکه ره‌ش سنندج و پیاده راه فردوسی سنندج را افتتاح خواهد کرد ضمن اینکه مراسم پلاک کوبی سنندج بعنوان شهر خلاق موسیقی در شبکه جهانی شهرهای خلاق یونسکو با حضور وی برگزار می شود.

وی  یکی از مهمترین پروژه های مورد توجه دولت تدبیر و امید را ارتقای شاخص آسفالت راه‌های روستایی استان برشمرد و گفت: در سالهای اخیر نزدیک به هزار کیلومتر راه روستایی در استان آسفالت شده  که ۱۴۶ کیلومتر آن در  سفر معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور افتتاح خواهد شد.

 نشست با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، حضور در صداوسیمای مرکز کردستان، بازدید از مراحل ساخت سریال تاریخی سنجر خان، بازدید از پروژه در حال احداث راه آهن همدان – سنندج، بازدید از عملیات اجرایی احداث چهار هزار و ۳۰۰  هکتار باغات مثمر در پایاب سد آزاد از دیگر برنامه های سفر معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در کردستان خواهد بود.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی کردستان بنياد مسكن انقلاب اسلامی محمدباقر نوبخت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی کردستان بنياد مسكن انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی کردستان بنياد مسكن انقلاب اسلامی محمدباقر نوبخت اخبار کنکور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۸۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال تا خرداد به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، هادی حق‌بین امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت‌_ در حاشیه بازدید از پروژه‌های حوزه فنی و عمرانی غرب تهران، اظهار کرد: با توجه به حجم گسترده فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر و استفاده شهروندان از مزایا و آثار بهره‌برداری، اجرای عملیات پروژه‌ها در حداکثر ظرفیت ضروری است.

وی با اشاره به پروژه دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران شمال افزود: این پروژه با ۹۵ درصد پیشرفت به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ادامه داد: پروژه تکمیل دسترسی‌های تقاطع بزرگراه شهید همت، بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، بزرگراه حکیم- بلوار تعاون و بزرگراه شهید آبشناسان- جنت‌آباد، گلوگاه‌های اجرایی، به تفکیک بررسی و تصمیم‌های لازم اتخاذ شد.

در جریان بازدید از پروژه دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران شمال، صالحی شهردار منطقه ۲ تهران نیز در محل پروژه حضور پیدا کرد و درباره احداث فضای سبز پروژه به منظور بهره‌برداری قریب‌الوقوع از آن، بحث و تبادل‌نظر شد.

کد خبر 751134

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • تولید مقاطع فولادی استاندارد و ریل در ذوب آهن اصفهان
  • رئیسی پنجشنبه به قم می‌رود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های سفر استانی رییسی به استان قم برگزار شد
  • رئیسی به قم می‌رود
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد