Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج از مشارکت ۷۵ درصدی در انتخابات دوره هشتم خانه مطبوعات استان کردستان خبر داد.

عیسی فلاحی گفت: در هشتمین دوره انتخابات خانه مطبوعات که بصورت الکترونیکی برگزار شد، بالای ۷۵ درصد از اعضای خانه مطبوعات کردستان شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مراحل برگزاری این دوره انتخابات خانه مطبوعات براساس مفاد اساسنامه خانه و با نظارت اعضای تعیین شده در نهایت صحت و سلامتی برگزار شد.

فلاحی اضافه کرد: در بخش نمایندگی مدیران مسوول نشریات محلی، گلاویژ مرادی با ۷۶ رای و فرهاد شیری با ۶۵ به عنوان عضو اصلی و فرید سماواتی به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: در بخش نمایندگی خبرنگاران نیز  منصور اولی با ۷۰ رای، هژیر اللهمرادی ۵۵ رای و شیروان یاری با ۵۳ رای به عنوان عضو اصلی و آرمان نصرالهی و فردین کمانگر اعضای علی‌البدل شدند.

رییس اداره امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اظهار داشت: در بخش نمایندگی روزنامه‌های سراسری نیز سید محمدلطیف حسینی‌نسب با ۷۶ رای عضو اصلی و عرفان خادم به عنوان عضو علی‌البدل این بخش انتخاب شدند و در بخش نمایندگی خبرگزاری‌ها توفیق مفاخری با ۹۰ رای به عنوان عضو اصلی این بخش انتخاب شد.

فلاحی ادامه داد: در بخش بازرسان هم، هیوا محمدپور با ۵۴ رای و کیوان فیروزه‌یی با ۵۳ رای به عنوان عضو اصلی و اسرین مقصودی با ۳۰ رای به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان مطبوعات فرهنگ انتخابات خانه مطبوعات کردستان هیات مدیره عنوان عضو اصلی رای به عنوان عضو بخش نمایندگی خانه مطبوعات انتخاب شدند عضو اصلی علی البدل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۸۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک/ حاشیه جلسه امروز هیأت دولت

اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.

گزارش کامل ایسنا از گفت‌وگوهای خبرنگاران با اعضای هیئت وزیران در حاشیه جلسه هیات دولت را نیز می‌توانید در این لینک دنبال کنید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • هفته گرافیک افتتاح شد/ دفاع تمام قد کلهرنیا از سیاست جدید انجمن
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • اینفوگرافیک/ حاشیه جلسه امروز هیأت دولت
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد