Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیش اردوی استعدادیابی تیم ملی بسکتبال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۴ در لرستان با میزبانی خرم آبادبرگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ در سالن خانه بسکتبال خرم آباد در مجموعه ورزشی استخر کوثر  با حضور اعضای کادر و رئیس  هیات استان و به دعوت و تلاش غلامرضا مهدی پور  رئیس کمیته استعدادیابی هیأت بسکتبال لرستان  پیش اردوی استعدادیابی لرستان انتخابی تیم ملی بسکتبال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۴  برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این همایش تعداد ۵۸ بازیکن مستعد معرفی شده توسط هیأت‌های شهرستان مورد ارزیابی و پیکر سنجی و توانایی سنجی قرار گرفتند که به تفکیک از این تعداد ۱۶بازیکن از خرم آباد،دورود۱۳ نفر  ،بروجرد ۱۳ نفر ، نور آباد ۶ نفر ، الشتر ۴نفر ، ازنا ۴نفر و الیگودرز ۲نفر شرکت داشتند .

لازم بذکر است که پس از بررسی ، بازیکنان مستعد و نمره بالا این سنجش طی هفته آینده معرفی و در قالب دو تیم در هفته های آتی و اردو های تکمیلی دعوت خواهند شد و سپس اردوی اصلی انتخابی تیم ملی۲۰۲۱ و۲۰۲۴ در استان لرستان و با حضور رمضان پرورده از مسئولین فدراسیون  در لرستان برپا می شود  .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۸۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردیس پدر خوشنویسی خرم آباد رونمایی شد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، آئین رونمایی از سردیس استاد محمدصادق سیف پدر خوشنویسی خرم‌آباد روز یکشنبه در مراسم یادمان این هنرمند برجسته خوشنویسی لرستان برگزار شد.

زنده‌یاد «محمدصادق سیف» متولد ۱۳۱۴ در خرم‌آباد و از نخستین موسسان انجمن خوشنویسان خرم‌آباد و از شخصیت‌ها و مشاهیر فرهنگی لرستان به شمار می‌رفت که ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ پس از طی یک دوره بیماری در ۸۸ سالگی درگذشت.

این سردیس اثر هنرمند مجسمه‌ساز لرستانی حمید دریکوند است که در مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی خرم‌آباد نصب خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900659

دیگر خبرها

  • فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • سردیس پدر خوشنویسی خرم آباد رونمایی شد
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • برگزاری اردوی تیم ملی اسکواش دختران جوان و نوجوان در تبریز
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان احداث می شود