Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@11:38:40 GMT

افتتاح پروژه ۲۵ تنی پرورش ماهیان سرد آبی (قزل آلا)

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۹۳۰۳

افتتاح پروژه ۲۵ تنی پرورش ماهیان سرد آبی (قزل آلا)

ایسنا/کردستان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بانه، گفت: پروژه پرورش ماهیان سرد آبی قزل در اراضی روستای عباس آباد بخش ننور شهرستان بانه با ظرفیت تولید سالانه ۲۵ تن گوشت ماهی به بهره برداری می رسد.

شریفی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بانه در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: در گرامیداشت دهه مبارک فجر ۸ پروژه کشاورزی با اعتبار ۶میلیارد و ۷۱ میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این اعتبار ۲میلیارد و ۲۹ میلیون تومان آن از طریق تسهیلات بانکی و مابقی به صورت  اعتبارات دولتی و سرمایه گذاری شخصی مورد افتتاح و بهره برداری  قرار می گیرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بانه بیان کرد: در حال حاضر ۱۵ واحد پرورش ماهیان سرد آبی در شهرستان که تولید سالانه آن ها بیشتر از صد تن است مشغول به فعالیت هستند.

لازم به ذکر است است مصرف سرانه ماهی در  ایران ۱۱ کیلو گرم بوده که در شهرستان بانه ۷ کیلوگرم مصرف سرانه ماهی است.

شریفی ذکر کرد: طرح پرورش بره پرواری ۲۵۰ در اراضی روستای بویین علیا بخش ننور شهرستان بانه با میزان تولید گوشت قرمز ۱۷ تن در سال و سرمایه گذاری شخصی ۱میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و اشتغالزایی ۳ نفر مورد افتتاح قرار گرفت.

شریفی خاطرنشان کرد: شهرستان بانه دارای  ۶۵ هزار دام سبک و ۱۳هزار دام سنگین و همچنین  ۸ واحد دامداری صنعتی و ۲۱۳ واحد نیمه صنعتی می باشد که در برنامه ۵ساله  طرح پیشران بخش کشاورزی افزایش تولید گوشت قرمز ۱۳۰۰تن برای شهرستان بانه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی دهه فجر شهرستان بانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۹۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است

ایسنا/همدان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان اعلام‌ کرد: یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی اسپری شیمیایی و بهداشتی در شهرستان تویسرکان آماده راه‌اندازی و افتتاح است.

احمد شانیان در حاشیه بازدید از نمایشگاه اکسپو، با اشاره به مذاکرات نهایی انجام شده راه‌اندازی و افتتاح این واحد تولیدی در دهه تولید و تجارت اظهار کرد: با افتتاح فاز اول این طرح، همزمان فاز دوم طرح نیز با اشتغال ۱۵۰ نفر کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: این واحد صنعتی با ظرفیت تولید بیش از ۴۰۰ نوع محصول یکی‌ از بزرگترین خطوط تولید اسپری‌های بهداشتی و شیمیایی در کشور محسوب می‌شود.

شانیان افزود: این واحد در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع در شهرک صنعتی فرسفج و در زمینه تولید و بسته‌بندی چسب، قوطی‌سازی اسپری، ضدیخ و روغن ترمز فعالیت خواهد داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل صمت استان، مجموعه اصلی این واحد تولیدی در استان البرز فعال است و طرح توسعه این کارخانه در استان همدان فعالیت خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تولید 90 تن گوشت مرغ در عباس آباد
  • افتتاح طرح آبرسانی فلارد یک در شهرستان فلارد
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • تولید گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری ۳۰ درصد رشد کرد
  • لرستان؛ فرصت تولید و تجارتِ صنعت شیلات
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲