Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی آزادی و حریت مردم بود، گفت: با پشتیبانی مردم و رهبری مقام معظم رهبری تاکنون به خوبی از توطئه های دشمن عبور کردیم.

مجتبی یوسفی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان در پاسخ به پرسشی در مورد اینکه چه آسیب هایی متوجه انقلاب اسلامی است، گفت: دهه فجر پیام آور آزادگی و حریت برای ملت ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمهوری اسلامی ایران توازن غرب و شرق را به هم زد و ادبیات سومی را در حکومت داری به جهانیان عرضه کرد. به دلیل ژرف نگری و عمیق بودن نگاه امام خمینی به موضوع حکومت داری، حکومت جدیدی بر پایه مردم سالاری دینی بنا نهاده شد.

 

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دموکراسی ای که در جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت، شبیه دموکراسی شرق که دیدیم کمونیسم به کجا رفت و خود مردم عملا کمونیسم را دچار فروپاشی کردند، نیست و همچنین شبیه دموکراسی ای که در لیبرالیسم نیز شاهد آن هستیم، نبوده است. می بینیم که در دنیای لیبرالیسم نیز چه اتفاقی افتاد و آخرین آن افتضاح برگزاری انتخابات آمریکا بود؛ خودشان را مهد آزادی می دانند اما مردمی را که معترض به انتخابات بودند به گلوله بستند و نشان دادند دموکراسی برای آنها بیشتر یک شعار بوده است.

 

وی تصریح کرد: در چند سال اخیر ما چهل سال طلایی جمهوری اسلامی ایران را پشت سر گذاشتیم البته این به معنای این نیست که هیچ مشکلی در کشور نداشتیم. خوشبختانه ما با حمایت مردم و رهبری مقام معظم رهبری از همه توطئه های دشمنان به خوبی عبور کردیم.

 

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بسیاری از دشمنان انقلاب اسلامی می گفتند که ما چهل سالگی انقلاب را نمی بینیم اما با حمایت و مقاومت مردم ماندیم و آنهایی که دوست نداشتند جمهوری اسلامی ایران را ببینند به زباله دان تاریخ رفتند که آخرین آنها ترامپ بود.

 

یوسفی در پاسخ به پرسشی درباره بیانیه گام دوم و تاکیدات رهبری مبنی بر استفاده از ظرفیت جوانان در کشور گفت: در بیانیه گام دوم رهبری تاکید بسیاری بر حضور جوانان در اداره کشور داشتند. ما باید با حفظ حرمت پیشکسوتان و صاحب نظران و متخصصان گذشته روحیه جدیدی را در بحث نگاه به اداره کشور ترسیم کنیم. این نگاه جدید باید دارای ویژگی هایی چون روحیه انقلابی باشد که خوشبختانه جوانان متخصص ما با نگاه های سیاسی متفاوت این روحیات را دارند و دل در گروی انقلاب و نظام دارند.

 

وی تاکید کرد: اینکه ما می گوییم از ظرفیت جوانان استفاده شود به معنای این نیست که حتما جوانان بیایند و مدیر شوند بلکه بحث فکر و برنامه جدید است. نسل اولی و دومی های انقلاب 40 یا 50 سال است که در برخی از مجموعه ها کار اجرایی و فکری انجام می دهند؛ این افراد الان بهترین مشاوران برای تربیت نسل آینده هستند. ما باید این فرصت را بدهیم که پیوند این دو نسل ایجاد شود تا بتوانیم کشور را در مسیر توسعه پیش ببریم.

 

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی انقلاب مجلس جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۹۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی عصر شنبه در دیدار با جمعی از کارگران و نمایندگان تشکل‌های کارگری و مدیران جامعه کار و کارگر استان البرز ضمن تبریک ایام مطرح کرد: تکریم کارگر تکریم خداست زیرا خدای تعالی اولین کارگر عالم هستی است.

وی با اشاره به اینکه ۱۴۰۰ سال پیش دین اسلام جایگاه و اهمیت ویژه‌ای را برای کارگران قائل شده اما هنوز به خوبی به آنها پرداخته نشده است، افزود: در فرهنگ دینی ما که برآمده از قرآن و عترت است، آیات و روایات فراوانی در رابطه با کار، کارگر و کارفرما آمده که این نشان از اهمیت حفظ عزت و کرامت کارگران دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدارهای متمادی با کارگران آن بیانات را بسیار کامل، جامع، دقیق و تبیینی خواند و با اشاره به شعار سال تاکید کرد: امور مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به بعضی از موانع رشد تولید در کشور که نتیجه آن تورم و نبود امنیت شغلی برای کارگران است، قوانین دست و پاگیر اداری، عدم توزیع عادلانه، واردات بی رویه و … را از جمله آنها دانست و بیان کرد: مطالبات کارگران در جلسات مختلف با مسؤولان کشوری و استانی انتقال داده و پیگیری می‌شود.

کد خبر 6090341

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه
  • مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود
  • کرمانشاه به مرکز پشتیبانی حوادث و سوانح غرب کشور تبدیل شود
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟