Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس- ایلام؛ کبری هواسی: مجتمع مسکونی ۴۸۰ واحدی، واقع در بلوار خرمرودی یکی از هزاران  خانه‌ای است که حدود ۸ سال است به صورت نیمه کاره رها شده؛ صاحبانی که این روزها در سردرگمی عجیبی به سر می‌برند و کماکان چشم انتظار بیرون آمدن از این بلاتکلیفی‌اند.

بی‌توجهی صاحبان این پروژه یکی از دلایلی است که باعث شده همچنان این پروژه نیمه کاره رها شود و افراد را سالیان سال برای خانه دار شدن معطل نگه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صاحبان این واحدها در بلوار خرمرودی هر کدام می‌توانند پیرو بندها و قوانین مربوطه عمل کنند تا تکلیف این ۴۸۰ واحد مسکونی برای همیشه حل و فصل شود.

بیش از چندین سال است بی‌توجهی به مشکلات این ساختمان از سوی مالک پروژه بر ساکنین اعمال شده و شعارهای زیادی در این  خصوص داده شده؛ این روند اگر ادامه یابد و مجتمع تکمیل نشود شاهد مرگ کودکان و ساکنین این مجتمع به خاطر نبود حفاظ راه پله و ده‌ها مشکل دیگر خواهیم بود. 

حال در خصوص مشکلات این مجتمع در ایلام جمعی از ساکنین در گفت و گو با گزارشگر فارس خواستار مرتفع کردن هر چه سریع‌تر مشکلات این مجتمع شدند.

برخی از ساکنین این مجتمع مذکور از وعده‌های داده شده توسط مالک پروژه بعد از ۸ سال گله دارند و مدعی‌اند پرداخت انشعابات نیز با بی‌عدالتی توسط خود آن‌ها پرداخت می‌شود.

پیمانکار مکلف به تکمیل پروژه شد

رضا امیری‌مقدم جانشین دادستان ایلام نیز در گفت‌وگو با فارس گفت: حسب گزارش مشکلات مالکین پروژه به دفتر دادستان مرکز استان ایلام و دستور دادستان بلافاصله موضوع در دستور کار ویژه قرار گرفت و جلسات متعددی با شخص پیمانکار(حیدرنژاد) و ادارات مربوطه تشکیل و پیمانکار مربوطه مکلف شد که نسبت به تکمیل پروژه و ایمن سازی ساختمان اقدام کند.

وی افزود: مقرر شد دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را با مالکین و پیمانکار پروژه به عمل آورند و در مقابل مالکین و پیمانکار به تعهدات خود عمل کنند.

جانشین دادستان ایلام ادامه داد: بنا شد با همکاری پیمانکار برای هر بلوک نماینده‌ای معرفی و تعداد مالکین جهت هماهنگی بعدی و تکمیل پروژه مشخص شود.

تعیین تکلیف مجتمع خرمرودی ایلام بعد از ۸ سال و مرتفع کردن مشکلات این پروژه یکی از مطالبات به حق ساکنین این محله است که با رایزنی‌های مستمر مسوولین، دادستانی و تشکیل جلسات پربازده هر چه زودتر محقق خواهد شد.

انتهای پیام/۹۷۰۸۱۳

منبع: فارس

کلیدواژه: ساختمان نیمه کاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۹۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: تا دهم ربیع‌الاول ساختمان در دست احداث استانداری لرستان تکمیل و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری استان در این ساختمان مستقر شود.

ابوطالب شفقت امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در بازدید از ساختمان جدید استانداری لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این ساختمان به دلیل نبود منابع اعتباری زمان زیادی صرف احداث آن شده و برای تکمیل به ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی اضافه کرد: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان مسئول این پروژه است و از امروز تا حداکثر دهم ربیع الاول فرصت دارند تا این پروژه را تکمیل و در آن مستقر شود.

استاندار لرستان یادآور شد: در این ساختمان نواقص معماری وجود دارد که نیاز است با کمترین هزینه و تغییرات، اصلاح معماری در آن صورت گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • پرداخت مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره/ بی‌توجهی در حوزه پسماند زیبنده استان ایلام نیست
  • مطالبات ساکنین پایین‌دست سد سیمره پرداخت شود
  • ضرب الاجل استاندار لرستان برای تکمیل ساختمان استانداری
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است