Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس پورمیدانی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، بیان کرد: درهمین رابطه زیربخش آب و خاک ۲۹ طرح با سرمایه‌گذاری ۲۴۲هزار و ۱۶۱میلیون ریال و ایجاد اشتغال برای ۳۴۵ تن، در بخش بهبود تولیدات گیاهی یک طرح با ۱۲۰ هزار میلیون ریال سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال برای ۲۰ تن و بخش بهبود تولیدات دامی ۱۲ طرح با سرمایه‌گذاری ۲۷۱ هزار میلیون ریال و ایجاد اشتغال مستقیم برای ۳۹ تن به بهره برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در بخش صنایع تبدیلی و غذایی ۳ طرح با ۲۶۹ هزار میلیون ریال سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال برای ۱۵۸ تن، بخش شیلات و امورآبزیان ۲ طرح با سرمایه گذاری چهار هزار میلیون ریال و ایجاد اشتغال برای چهار تن و در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری نیز ۲ طرح با سرمایه‌گذاری چهار هزار و ۸۹۹ میلیون ریال و ایجاد اشتغال برای ۴۵ تن افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: در ادامه برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی قم به مناسبت دهه فجر، در حوزه دامپزشکی ۶ طرح با سرمایه گذاری ۲۷ هزار میلیون ریال و ایجاد اشتغال برای ۱۵ تن، در بخش تعاون روستایی یک طرح با سرمایه گذاری ۳۲ هزار و ۷۰۰ میلیون ریال و اشتغالزایی برای سه تن و همچنین در حوزه امور عشایری یک طرح با ۲ هزار و ۲۰۰ میلیون ریال سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال مستقیم برای ۲۵ طرح به بهره برداری می‌رسد.

پورمیدانی گفت: در کنار توسعه سطح تولیدات با نهادینه شدن رویکرد ارتقا سلامت محصولات در بخش کشاورزی استان، شاهد اصلاح هرچه بیشتر فرآیندهای تولید این محصولات در قم هستیم.

وی افزود: کشاورزی در قم روند رو به گسترشی دارد و با ایجاد واحدهای فرآوری در کنار مزارع و باغات، سهم این بخش مهم اقتصادی در حوزه تولید و اشتغال استان ارتقا قابل توجه‌ای خواهد یافت.

نزدیک به ۱۴ هزار تن در بخش کشاورزی قم فعالیت می‌کنند که در این میان بیش از یک هزار تن خانم هستند.

بیشتر بهره‌برداران بخش کشاورزی قم را روستاییان تشکیل می‌دهند به‌نحوی‌که کشاورزی به‌تنهایی ۴۵ درصد اشتغال روستائیان در بخش‌های مختلف استان را به خود اختصاص داده است.

میزان متوسط تولید بخش کشاورزی استان قم در سال برابر ۸۰۵ هزار تن در زمینهٔ محصولات زراعی،‌ باغی،‌ دامی و شیلات است.

برچسب‌ها قم جهش تولید اختصاصی ایرنا کشاورزی دهه فجر پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم جهش تولید اختصاصی ایرنا قم جهش تولید اختصاصی ایرنا کشاورزی دهه فجر اخبار کنکور ایجاد اشتغال طرح با سرمایه گذاری هزار میلیون ریال بخش کشاورزی کشاورزی قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۹۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۶ درصد اشتغال تعهد شده در سال ۱۴۰۲ ایجاد شده است

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: با صحت‌سنجی تدوین سند اشتغال، ۹۶ درصد اشتغال تعهد شده در استان کرمانشاه ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مختار احمدی امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته در حوزه اشتغال و کارآفرینی سند اشتغال با برش شهرستانی و دستگاهی تدوین شد.

وی افزود: بر اساس همین سند اشتغال ایجاد ۳۴ هزار و ۵۱۷ فرصت شغلی به‌صورت ناخالص برای استان تدوین شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه اشتغال ایجاد شده در سامانه رصد ثبت و ضبط می‌شود، خاطرنشان کرد: در پایان سال گذشته ۴۵ هزار و ۵۶۰ نفر (بیش از تعهد) در سامانه رصد شغل ثبت شده بود.

احمدی اضافه کرد: با صحت‌سنجی تدوین سند اشتغال، ۹۶ درصد اشتغال تعهد شده ایجاد شده است.

وی هدف‌گذاری ایجاد اشتغال امسال را ۲۶ هزار و ۲۴۷ نفر اعلام و تصریح کرد: توجه امسال دولت بیشتر روی اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است، به نحوی که هر استان باید ۱۴.۴ درصد اشتغال سال ۱۴۰۳ را به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اختصاص دهد.

کد خبر 750033

دیگر خبرها

  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • رزن و درگزین باید با مشارکت مردم از کشاورزی به سمت صنعتی شدن برود
  • ۹۶ درصد اشتغال تعهد شده در سال ۱۴۰۲ ایجاد شده است
  • سال گذشته بیش از ۴۰۰۰۰ فرصت شغلی در سامانه رصد کرمانشاه ثبت شده
  • ایجاد چهار هزار شغل جدید در غرب استان سمنان
  • واریز تسهیم عوارض ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری ها
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • تحقق جهش تولید و افزایش اشتغال با ایجاد زنجیره ارزش محصولات کشاورزی
  • اشتغال بیش از ۶ هزار نفر در صنعت زنبورداری استان اردبیل
  • تعطیلی دو روزه، بهره‌وری نیروی کار را افزایش می‌دهد/ثبت ۲۸ هزار فرصت شغلی در سامانه ملی