Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مدیرکل زندان‌های استان اصفهان از گذشت شاکیان و رهایی ۵۳ زندانی محکوم به قصاص از طنابِ دار طی ۱۰ ماه گذشته در استان اصفهان خبر داد.

محمود ضیایی فرد مدیرکل زندان‌های استان اصفهان با اشاره به آزادی زندانیان جرائم عمد اظهار داشت: در ۱۰ ماه گذشته جلسات متعددی از سوی مددکاران در نوبت‌های متوالی با شاکیان برگزار و از کمک مالی خیرین برای اخذ رضایت آن‌ها استفاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رکنا، او افزود: با تلاش خیران و گذشت شاکیان در مدت یاد شده ۵۳ زندانی محکوم به قصاص در استان از طنابِ دار رهایی یافتند.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان تصریح کرد: از مجموع ۵۳ زندانی ۳۲ نفر با تلاش رییسان زندان‌ها و مددکاران آزاد شده و به جمع خانواده‌هایشان بازگشتند.

او با بیان اینکه در بین زندانیان آزاد شده افرادی هم هستند که حدود ۲۰ سال به اتهام قتل عمد در زندان بسر برده‌اند، تصریح کرد: نوع قتل انجام شده، جنسیت و تابعیت ایرانی یا غیرایرانی فرد، تفاوتی در تمهیدآفرینی برای رهایی زندانیان نداشت و مددکاران به‌عنوان وظیفه انسانی خود موظف به پیگیری این کار بودند.

ضیایی فرد اضافه کرد: از تعداد یاد شده ۳۸ نفر از زندان مرکزی، هشت نفر از زندان کاشان و هفت زن نیز در زندان نسوان اصفهان بودند.

او در پایان نقش مراجع قضایی و قضات شُعب را در آزادی زندانیان، کاهش حبس و قبول تخفیف مجازات و آزادی مشروط زندانیان استان ستود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قصاص محکوم به قصاص قتل عمد اخبار حوادث اصفهان رهایی زندانی طناب دار محکوم به قصاص سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا فیلم مهرداد میناوند قتل ویروس کرونا علی انصاریان کرونا در ایران تهران ایران خودکشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۰۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دانشجوی یزدی که در یکی از ارگان‌های دولتی نیز مشغول به کار آموزی شده است اولین حقوق دریافتی خود را به آزادی یک زندانی غیر عمد اختصاص داد.   این دانشجو با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد، مبلغ ۵ میلیون تومان، اولین حقوق دریافتی خود را جهت مشارکت در آزادی یک زندانی غیر عمد اختصاص داد.   وی که تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت در این خصوص گفت: این مبلغ را جهت خشنودی خداوند و افزایش خیر و برکت در زندگی و کار خود اهدا کرده و امیدوارم هر ساله بتوانم مبالغ بیشتری را به این کار خیر اختصاص دهم.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • مرگ؛ ایستگاه پایانی دو قاتل | اتفاق شیرین برای یک محکوم به قصاص که تا یک قدمی چوبه دار قرار گرفت اما ...
  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد
  • نبرد حساس صدرنشینی در آزادی؛ ذوب آهن، کابوس آبی‌پوشان در خارج از خانه؟
  • ۲۳ سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی
  • 23 سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی