Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیم فروش از برگزاری هشتمین همایش تخصصی قرآن و عترت جامعه پزشکی در دهه فجر امسال در کنار مضجع شریف ثامن الائمه حضرت امام رضا علیه السلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان،‌ دکتر «سیم فروش» مدیر گروه قرآن، عترت و سلامت فرهنگستان علوم پزشکی در برنامه تلویزیونی مصباح که ۱۳ بهمن ماه ساعت ۲۲ بر روی آنتن زنده شبکه قرآن و معارف سیما رفت با اشاره به دستاوردهای قرآنی جامعه پزشکی کشور گفت: حضور چند تن از همکاران جامعه پزشکی در مسابقات بین المللی قرآن کریم و افتخار آفرینی برای میهن عزیزمان همچون دکتر قاسم رضیعی نفر اول مسابقات بین المللی جمهوری اسلامی ایران و دکتر حسین کرمی نفر اول این مسابقات، تلنگری شد تا به فکر ایجاد گروهی مستقل برای پیگیری و ترویج فعالیت قرآنی در بین جامعه پزشکی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با  اشاره به جامعه هدف فعالیت های گروه قرآن عترت و سلامت فرهنگستان علوم پزشکی تصریح کرد: با شناسایی افراد زیادی از جامعه پزشکی که توانمندی اجرای برنامه های قرآنی  را داشتند ما را بر آن داشت تا گروه قرآن عترت و سلامت فرهنگستان علوم پزشکی فعالیت خود را با محوریت آشنایی و ترویج قرآن کریم در بین پزشکان داروسازان پرستاران و پیراپزشکان اجرا کند.

سیم‌فروش تصریح کرد: در ابتدا  کمیته ای برای فعالیت های قرآنی جامعه پزشکی تشکیل شد و پس از چند سال تبدیل به گروه قرآن و عترت و سلامت با حضور همکاران زوده قرآنی همچون استاد موسوی بلده ارتوپد، دکترقاسم رضیعی پزشک هسته ای، استاد حسین کرمی فوق تخصص کلیه، دکتر رحمانی و دکتر رحیم قربانی دندانپزشک با هدف نشر قرآن و عترت جامعه پزشکی شروع به کار کرد.

وی افزود: گفتنی است یکی از مهمترین اهداف گروه قرآن و عترت و سلامت فرهنگستان علوم پزشکی ترویج و نشر قرآن کریم در بین جوانان پزشک به عنوان  مهمترین ارکان  جامعه پزشکی است.

سیم فروش با اشاره به برگزاری همایش قرآن عترت و سلامت جامعه پزشکی عنوان کرد: حدود ۱۰ سال از عمر تشکیل این گروه می گذرد و تاکنون هفت همایش تخصصی قرآن و عترت ویژه جامعه پزشکی برگزار شده است. این همایش ها اغلب در دهه فجر و بهمن ماه هر سال برگزار می شود و امسال نیز  هشتمین همایش آن در حرم امام رضا علیه السلام برگزار می شود.

وی افزود: تاکنون هزار نفر در این همایش ثبت نام کردند و با گذاری دوباره لینک ثبت نام شاهد استقبال پرشور جامعه پزشکی برای شرکت در این همایش هستیم. موضوع اصلی این همایش تاب‌آوری و ایثار جامعه پزشکی است که تاکنون بیش از ۶۲ هزار نفر در آن ثبت نام کرده اند.

 

پایان پیام/296

منبع: شبستان

کلیدواژه: جامعه پزشکی قرآن کریم خبرگزاری شبستان جامعه پزشکی قرآن و عترت گروه قرآن سیم فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۰۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ رقابت ها با حضور پرشور دانش آموزان البرزی برگزار شد و نفرات برتر به مرحله کشوری صعود می کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شاهکار رهبر انقلاب در تفسیر قرآن
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • لزوم ترویج روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی در جامعه
  • پایان همایش «حکمت مطهر» با موضوع استان مطهری و مسائل جوانان