Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرماندار نطنز گفت: برگزاری هر گونه مراسم مذهبی، اجتماعی و غیره تنها با اخذ مجوز رسمی از فرمانداری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان‌پذیر است. - اخبار استانها -

رمضانعلی فردوسی فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان نطنز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نطنز، بر رعایت پروتکل‌ها جهت کاهش ابتلا به کرونا تأکید کرد و گفت: متأسفانه دورهمی‌های خانوادگی علت اصلی ابتلا به کرونا و یک خطر اساسی است که خانواده‌ها باید رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردوسی گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی بهترین راه پیشگیری از کرونا است و هرگونه تجمع روند شیوع کرونا در سطح شهرستان نطنز را گسترش می‌دهد؛ با توجه به وضعیت نگران کننده‌ای که نسبت به شیوع دوباره ویروس کرونا وجود دارد کارمندان دولتی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی باید الگویی مناسب برای دیگر شهروندان باشند.

 فرماندار شهرستان نطنز رعایت بهداشت فردی، استفاده مداوم از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی را مهمترین راهکار مقابله با ویروس کرونا دانست و افزود: رعایت این سه اصل ساده تا حدود زیادی از شیوع ویروس کرونا و کاهش مبتلایان جلوگیری می‌کند.

تجمعات سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمدتاسف‌ برانگیز استکرونا در کمین تجمعات؛ بی‌اعتنایی به پروتکل‌های بهداشتی در انتخابات اتحادیه مشاوران املاک بهارستان + فیلماستاندار هرمزگان برگزاری تجمعات ساحلی را ممنوع کرد

فردوسی از برگزاری برخی از مراسم‌های با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی تنها با صدور مجوز خبر داد و افزود: برگزاری هرگونه مراسم مذهبی، اجتماعی و غیره تنها با اخذ مجوز رسمی از فرمانداری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان‌پذیر است.

حامد باقری، معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نطنز نیز در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در نطنز، با بیان اینکه آبی بودن وضعیت شهرستان نطنز به معنی پایان این ویروس منحوس نیست، اظهار داشت: علی رغم شرایط و وضعیت آبی شهرستان نطنز براساس آزمایشات تشخیصی از 43 نمونه ارسالی در 24 ساعت گذشته تعداد 10 مثبت گزارش شده است.

وی افزود :هم اکنون تعداد افراد بستری در بیمارستان خاتم‌الانبیای نطنز، فاطمیه بادرود و دیگر بیمارستان‌ها 14 نفر است و خوشبختانه طی یک هفته گذشته با اقدامات خوب کادر درمان در بهبود بیماران کرونایی فوتی ناشی از بیماری کرونا در شهرستان نطنز نداشته‌ایم.

انتهای پیام/804/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی رعایت پروتکل ها شهرستان نطنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۰۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسمی، با تاکید بر لزوم توجه به پروانه ساخت حشره کش‌ها در هنگام خرید، گفت: استعلام مجوزهای بهداشتی حشره کش‌ها از طریق زیرسامانه‌های سازمان غذا و دارو امکان پذیر است.

وی اظهار کرد: به منظور اطمینان از اصالت حشره کش‌ها و جلوگیری از خطرات ناشی از مصرف محصولات تقلبی، مصرف کننده ها حتماً باید موقع خرید به پروانه ساخت بهداشتی درج شده روی آن توجه کنند.

قاسمی با تاکید بر لزوم توجه به نحوه نگهداری و مصرف حشره کش‌ها، اظهار کرد: حتماً هنگام خرید علاوه بر پروانه ساخت باید به مندرجات روی محصول در مورد نحوه نگهداری و مصرف توجه شده و همواره دور از دسترس کودکان، نور، حرارت، رطوبت، مواد غذایی و مواد شوینده نگهداری شود.

کارشناس سازمان غذا و دارو تصریح کرد: حشره کش‌های خانگی به صورت پودر و اسپری هستند که در هنگام مصرف حتماً باید از دستکش، ماسک و عینک استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورت بروز حساسیت پس از مصرف حشره کش‌ها فرد باید به سرعت به همراه محصول یا برچسب اطلاعات آن به مراکز درمانی مراجعه کند تا کادر درمان بر اساس اطلاعات فرآورده اقدامات درمانی متناسب را انجام دهند.

کد خبر 6088887 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • تشکر از داوطلبان آزمون سراسری برای رعایت دستورالعمل‌ها
  • شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف اولین روز کنکور
  • ممنوعیت برداشت فرآورده‌های جنگلی و مرتعی بدون اخذ مجوز در دماوند