Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایش "زال سپیدموی" خراسان جنوبی به هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران - مبارک راه یافت.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: هیات انتخاب بخش نمایش‌های صحنه‌ای بزرگسال این جشنواره، ۱۱نمایش را برای شرکت در این بخش انتخاب کردند.

 

علی زمزم افزود: نمایش "زال سپیدموی" به کارگردانی حسین عباس زاده یکی از آثار راه یافته است که روایتی نثر و نظم گونه از تولد زال و زندگی با سیمرغ و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. دارد و در سیر روایت از موسیقی مقامی و آیین‌های خراسان جنوبی برای تصویر سازی بهره گرفته است.

جشنواره مبارک معتبرترین جشنواره عروسکی هنر‌های نمایشی در ایران است.

 

حسین عباس زاده هنر‌مند بیرجندی، سابقه حضور در فستیوال‌های مختلف کشوری تئاتر بخصوص در حوزه عروسکی و کودک و نوجوان در سطح ملی و بین المللی را دارد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حسین عباس زاده خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۱۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقیه شجاعی از راهیابی به فینال تفنگ سه وضعیت بازماند

به گزارش خبرگزاری مهر، درادامه رقابت های پاراتیراندازی جام جهانی که در کره جنوبی جریان دارد و در ماده تفنگ سه وضعیت، رقیه شجاعی در مرحله مقدماتی جام جهانی کره جنوبی با کسب ۱۱۴۵ با یک نمره اختلاف در جایگاه نهم ایستاد و از راهیابی به مرحله فینال بازماند.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت. تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد. نسرین شاهی و ساره جوانمردی در ماده تپانچه بادی بانوان به مدال طلا و برنز دست پیدا کردند.

جام جهانی پاراتیراندازی کره جنوبی با حضور ۱۲۵ ورزشکار ( ۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی در جریان است.

کد خبر 6091279

دیگر خبرها

  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • رقیه شجاعی از راهیابی به فینال تفنگ سه وضعیت بازماند
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • اختتامیه دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه»
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • اجرای نمایش عروسکی«استخوان ماهی جادویی» برای کودکان رفسنجانی