Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فلسطینی معا، «محمود عباس»، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، فرمان تمدید وضع اضطراری را برای ۳۰ روز دیگر در تمام اراضی فلسطینی با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا صادر کرد.

در بیانیه تشکیلات خودگردان فلسطین آمده است که این مصوبه از امروز (سه شنبه) لازم الاجرا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این تصمیم، مقامات مربوط اقدامات لازم را برای مقابله با خطرات ناشی از ویروس کرونا، محافظت از سلامت عمومی و دستیابی به امنیت و ثبات انجام می‌دهند.

فلسطین در مجموع بیش از ۱۵۹۰۰۰ مورد ابتلا را علاوه بر ۱۸۴۰ مرگ ناشی از ویروس کرونا ثبت کرده است.

این در حالی است که طبق بیانیه‌های رسمی فلسطین، حدود ۴۵۰۰ اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی هستند که حدود ۷۰۰ اسیر بیمار هستند که نیمی از آنان بیماری مزمن دارند و ده مورد نیز به سرطان مبتلا شده اند. همچنین ۴۱ اسیر زن و ۱۷۰ کودک و نوجوان در زندان‌های این رژیم بازداشت شده‌اند.

بر اساس گزارش‌های باشگاه اسرای فلسطین، از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون از ۷۰۰ اسیر فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی ۳۰۰ اسیر طبق اعلام صهیونیست‌ها به ویروس کرونا مبتلا شده اند و ۲۸۰ اسیر نیز به بیماری مزمن و سرطان مبتلا شده‌اند.

باشگاه اسرای فلسطینی اعلام کرد که شماری از اسیران در زندان النقب و ریمون رژیم صهیونیستی به کرونا مبتلا شده اند، اما این رژیم از ویروس کرونا نیز به عنوان ابزاری برای سرکوب و شکنجه فلسطینیان استفاده و از ارائه خدمات پیشگیرانه خودداری می‌کند و این به معنای اجرای سیاست‌های نژادپرستانه این رژیم است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی تحولات فلسطین ویروس کرونا مبتلا شده اند ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۱۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژیر خطر در «کزوویم» به صدا درآمد/ مقابله قسام با اشغالگران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، منابع خبری از شنیده شدن صدای آژیر خطر در شهرک های صهیونیست نشین اطراف غزه خبر دادند.

این منابع اعلام کردند که آژیر خطر در مرکز نظامی کزوویم در اطراف غزه به صدا درآمده است.

همزمان گردانهای قسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که مبارزانش با نظامیان صهیونیست که به شرق جحر الدیک در مرکز غزه رخنه کرده بودند، مقابله کرده است.

پیش از این نیز مبارزان سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، سدیروت و نیرعام و شهرک های اطراف غزه را هدف حمله های راکتی قرار دادند.

گفتنی است که گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی برقرار شد. این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم صهونیستی حملات علیه غزه را از سرگرفت. این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

کد خبر 6087790

دیگر خبرها

  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • نسل کشی صهیونیست ها همه جامعه فلسطین در غزه را هدف قرار داده است
  • گروه‌های فلسطینی: آماده مقابله با هر تجاوزی به رفح هستیم
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • حماس: تعداد اسیران فلسطینی را به ازای هر سرباز اسرائیلی از ۵۰۰ به ۵۰ کاهش دادیم
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • آژیر خطر در «کزوویم» به صدا درآمد/ مقابله قسام با اشغالگران
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • شهادت دستکم ۱۶ اسیر فلسطینی در زندان های صهیونیست ها
  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد