Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-04@04:45:10 GMT

هتل‌های مناطق برفی و اقامتگاه‌های پیست اسکی در تهران

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۱۶۵۴

هتل‌هایی با مناظر برفی بعد از یک روز دل‌چسب

بعد از یک اسکی پر انرژی روی برف و گذراندن اوقاتی خوش در هوایی سرد و برفی حالا نوبت استراحت است. در کنار پیست‌های اسکی معمولا چند هتل برای اقامت افرادی که سعی دارند چند روز آنجا بمانند ساخته می‌شود، و امکانات آن باید همیشه بهترین باشد تا فرد بتواند خستگی روز را از بین ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 هتل‌ های تهران در مناطق برفی و پیست‌های اسکی معمولا از بهترین کیفیت برخوردار هستند. در ادامه قصد داریم چند هتل معروف و زیبا را به شما معرفی کنیم پیشنهاد می کنم ما را در معرفی و لیست هتل های تهران که دور از شلوغی شهر است همراهی کنید.

 

هتل بوتیک شمشک، پنجره‌ای به مناظر زیبا

هتل بوتیک شمشک از سال 1397 در حال خدمت رسانی به دوست داران طبیعت گردی است، و محلی است تا اسکی بازان بتوانند در آنجا استراحت کنند و خستگی روز را از بین ببرند. این هتل با 2 طبقه و 16 اتاق بسیار لوکس، در نزدیکی پیست اسکی شمشک و دربندسر واقع شده است. همچنین دارا بودن یک رستوران با ظرفیت 180 نفره بسیار حرفه‌ای و مجهز، یکی از مزیت‌های آن به حساب می‌آید. این هتل دارای ظرفیت 20 خودرو است و استفاده از اینترنت به صورت رایگان را در اختیار میهمانان قرار می‌دهد.

  هتل بارین شمشک، کلبه‌ای به شکل خانه اسکیموها

این هتل یکی از جالب‌ترین هتل‌های ایران است که در یک منطقه کوهستانی واقع شده. شکل این هتل که توسط طراحان "ریرا" طراحی شده است، شبیه یک کلبه اسکیمویی است. دکور بیرونی و داخلی این هتل کمی مانند استخوان است و انگار درون برف، یک محل سکونت ساخته شده است. طراحان ریرا با الهام از پناهگاه‌های اسکیموها، با استفاده از لایه‌های توپوگرافی توانسته‌اند محلی بسیار زیبا و به یاد ماندنی بسازند.

هنگامی که داخل این هتل می‌شوید، اولین چیزی که به فکر شما می‌رسد، این است که انگار فردی با یک کاردک تمام این راهروها و اتاق‌ها را با دست کنده تا این هتل را بسازد. این بنا در 10 طبقه با 67 اتاق توانسته مسافران و گردشگران زیادی را به خود جلب کند. همچنین این هتل دارای 4 پنت هاوس بسیار لوکس با نمایی واقعا به یاد ماندنی است. این هتل جایزه بین‌المللی طرح معماری نوین شیکاگو را دارد.

 

هتل گاجره دیزین، محلی مناسب برای اقامت شما

هتل گاجره دیزین در سال 1380 با داشتن چند ساختمان به نام‌های صبا، ستاره، سپیده و نسیم افتتاح شد. این هتل با 3 طبقه و 80 واحد اتاق، در فاصله 4 کیلومتری از پیست دیزین قرار گرفته است، و به یکی از اقامتگاه‌های مناسب اسکی بازان تبدیل شده. محوطه این هتل زیبا، طوری طراحی شده است تا مسافرین بتوانند اوقات فراقت خود را در بیرون از اتاق‌ها نیز بگذرانند و از لحظات خوشی برخوردار شوند. نمای پنجره‌های این هتل رو به کوه و رودخانه است که ماندن در اتاق را نیز لذت بخش کرده. از دیگر امکانات آن می‌توان به پارکینگ رایگان، اینترنت نامحدود، کافه رستورانی بسیار مجهز اشاره کرد.

 

هتل جهانگردی میگون، مجموعه‌ای در دل کوه

هتل جهانگردی میگون در میان کوه‌های منطقه میگون قرار گرفته، و این مجموعه در سال 1350 افتتاح شده است. با بازسازی آن در سال 1388، هتل جهانگردی میگون با دریافت 4 ستاره، تبدیل به یکی از بهترین‌ها در میان هتل‌های تهران شد. این هتل با 4 طبقه و 24 واحد اتاق که دارای مجهزترین امکانات روز است، و دارای منظره‌ای بسیار زیبا و هوای بسیار مناسب است تا بتوانید اوقات خوشی را در آنجا سپری کنید.

هتل جهانگردی شمشک، یکی از قدیمی‌ترین اقامتگاه‌های کوهستانی ایران

این هتل که در سال 1345 ساخته شده است، با 3 طبقه و 17 اتاق در نزدیکی پیست دربندسر و تله‌کابین دیزین قرار دارد. از امکانات این مجموعه می‌توان به رستورانی با ظرفیت 130 نفر، پارکینگ رایگان، اینترنت نامحدود رایگان و تله‌کابین و تله‌اسکی خصوصی اشاره کرد. بسیاری از ورزشکاران بخاطر سیستم گرمایی و خدمات بی نظیر این مجموعه، از هفته‌ها قبل اقدام به رزرو اتاق می‌کنند، تا بتوانند اوقات فراقت دل‌چسبی را در هتل جهانگردی شمشک داشته باشند.

 

سخن پایانی

هتل‌هایی که در مناطق برفی و نزدیک به پیست اسکی قرار دارند، معمولا سعی می‌کنند تا با ارائه خدمات با کیفیت، و لوازم مناسب اقامتی رضایت مهمانان را جلب کنند. اکثر این هتل‌ها دائما در حال بازسازی هستند تا مسافرینی که در این مجموعه‌ها اقامت می‌کنند اوقات خوبی را داشته باشند و به مشکلی برنخورند. البته چند هتل دیگر در حال ساخت در اطراف پیست‌های تهران است که از معماری روز دنیا برخوردار هستند.

منبع: الف

کلیدواژه: هتل جهانگردی هتل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۱۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، بهمن اخلاقی گفت: با عنایت به تحقق شعار سال و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، اقامتگاه سنتی گل‌سنگ در منطقه دربند شهرستان مهدی‌شهر روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ افتتاح شد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: این اقامتگاه در زمینی به مساحت ۱۴۰۰ مترمربع و ۲۳۰ متر زیربنا، دارای دو سوئیت اقامتی با ظرفیت ۲۵ نفر است.

بهمن اخلاقی بابیان اینکه اقامتگاه‌ سنتی گل‌سنگ با حجم سرمایه‌گذاری ۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است، افزود: با به بهره‌برداری رسیدن این واحد زمینه اشتغال ۵ نفر به‌صورت مستقیم در شهرستان مهدی‌شهر فراهم‌شده است.

او افزود: ۲ سوئیت اقامتی، رستوران، کافه و ۸ آلاچیق در محوطه هرکدام به متراژ ۹ مترمربع در این اقامتگاه سنتی در نظر گرفته‌شده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: منطقه گردشگری دربند به دلیل آب‌وهوای مطبوع و مناسب، نزدیک بودن به مرکز استان و شهر نمونه بین‌المللی گردشگری شهمیرزاد، مقصد بسیاری از مسافران و گردشگران در سراسر کشور است.

بهمن اخلاقی بابیان اینکه توسعه تأسیسات گردشگری با مشارکت مردم یکی از سیاست‌های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان است، افزود: گردشگری یکی از راه‌های توسعه پایدار استان سمنان است و شهرستان مهدی‌شهر در حال حاضر دارای ۶۵ واحد گردشگری شامل هتل، مجتمع بین‌راهی، رستوران سنتی، اقامتگاه‌های بوم گردی و سنتی دارای مجوز است.

در این مراسم مسئولان استانی و شهرستانی ازجمله فرماندار شهرستان مهدی‌شهر، سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر، سرپرست حراست و رئیس حوزه گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، بخشدار مرکزی مهدی‌شهر، رئیس شورای اسلامی شهر مهدی‌شهر و... حضور داشتند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901594

دیگر خبرها

  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند
  • (ویدیو) فرآیند فرآوری و بسته بندی «خرچنگ برفی» در کارخانه
  • نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • سریلانکا به سرمایه‌گذاران ایرانی زمین دولتی می‌دهد؛ تهاتر نفت با چای و چوب سریلانکا
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • اتاق فکر سیاست‌های اقتصادی با حضور بخش خصوصی تشکیل شود
  • سریلانکا به سرمایه‌گذاران ایرانی زمین دولتی می‌دهد
  • از معلمی روی صندلی چرخدار تا معلمی در برفی که هم‌قد دانش‌آموزان است
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد