Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران  جوان، سیدناصر موسوی لارگانی در جلسه  علنی امروز (سه شنبه، ۱۴ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری با استناد به بند ۱۱ ماده ۲۲ و بند (ج) ماده ۱۰۸ آیین نامه داخلی مجلس گفت: اگرچه رئیس مجلس اعلام کرد ۱۰ روز پیش طی نامه‌ای از رئیس جمهور برای حضور در جلسه بررسی کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور دعوت به عمل آمد، اما عدم حضور رئیس جمهور در خانه ملت طی ۹ ماه گذشته که مجلس یازدهم کار خود را آغاز کرده است، بی احترامی به ملت ایران و مجلس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  افزود: رئیس جمهور طی ۹ ماه گذشته حتی یکبار هم در صحن علنی مجلس حضور نیافته و این موضوع هیچ توجیهی ندارد.

وی بیان کرد: رئیس جمهور در قرنطینه اعلام می‌کند که مصوبه مجلس و کمیسیون تلفیق را نمی‌پذیریم و ایرادات مختلفی به گزارش کمیسیون تلفیق وارد می‌کند، این در حالی است که ایشان می‌توانست در جلسه امروز مجلس که درخصوص بررسی کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور است، حاضر و از تریبون مجلس به بیان اظهار نظر‌های خود بپردازد.

موسوی لارگانی ادامه داد: وجود صف‌های خرید روغن در شرایطی که مسئولان بانک مرکزی در سیمای جمهوری اسلامی بیان می‌کنند که کالا‌های اساسی مردم با ارز ۴۲۰۰ به آن‌ها عرضه می‌شود، چه توجیحی دارد؟

عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم تصریح کرد: تا پایان سال مالی برای تامین کالا‌های اساسی ارز ۴۲۰۰ تومانی در اختیار دولت قرار گرفته، حال مسئولان دولتی این وضعیت کنونی را چگونه پاسخ می‌دهند؟

وی افزود: در جریان بررسی کلیات لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق، دولت اعلام کرد با تغییرات هیچ مشکلی نداشته و آن را می‌پذیریم.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نمایندگان دولت و سازمان برنامه و بودجه به مجلس اجازه تغییرات در لایحه بودجه سال آینده را دادند، اما ظاهرا رئیس جمهور با این امر مخالف است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایندگان مجلس صحن علنی لایحه بودجه رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۲۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت

آفتاب‌‌نیوز :

با حضور وزراى دادگسترى، ارتباطات و فناورى اطلاعات و معاون حقوقی و برخی دیگر از معاونان رئیس جمهور و اعضاى کمیسیون حقوقى و قضایی دولت و با مشارکت رئیس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

در حالی که از زمان روی کار آمدن دولت رئیسی، فیلترینگ گسترده، قطع اینترنت و کندی سرعت آن، موجب نارضایتی مردم شده است، خبرگزاری فارس نوشته است: این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکو‌های بومی است.

لازم به ذکر است این لایحه بعد از تصویب در هیأت دولت براى تصویب نهایی به مجلس شوراى اسلامی ارسال می‌شود.

دیگر خبرها

  • تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟
  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران
  • پایانی بر حواشی بودجه شهرداری کرمانشاه در شورای شهر
  • تصمیم مجلس برای فوق‌العاده پرستاری و حقوق کارکنان وزارت کشور